VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium

Utópia-e a tudatos fogyasztás elvárása?
Játék-e a fogyasztás a metaverzumban?
Reagál-e a marketing a fogyasztó félelmeire, szorongására?

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
2022. november 10.

Nonbusiness marketing a válságok korában

Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez 2022. november 17-én (csütörtök), Veszprémben, az MTA-VEAB Székházban.

Elindult a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetén belül működő “Marketingoktatás a Fenntarthatóságért/Marketing Education for Sustainability” kutatócsoport által meghirdetett közös kutatás.

Az első országos együttműködésbe összesen 8 egyetem kapcsolódott be, 14+ kurzussal és több mint 1000 hallgató bevonásával. A kutatásban azt vizsgálják, hogy milyen hatással vannak a marketing képzésekben lévő fenntarthatósághoz különböző módon kapcsolódó kurzusok a hallgatók fenntarthatóság iránti attitűdjére, magatartására. Április 1-én az együttműködés keretében workshopot tartottak a résztvevők számára a kutatás első fázisának tapasztalatairól és az alkalmazott Q módszertan elemzési lehetőségeiről. A kutatás második fázisa a szemeszter végén lesz, így az első eredmények június végére várhatóak.

A téma iránt érdeklődő kollégák jelentkezését a továbbiakban is szívesen fogadják az alábbi e-mail címen: katalin.asvanyi@uni-corvinus.hu