VII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium

Utópia-e a tudatos fogyasztás elvárása?
Játék-e a fogyasztás a metaverzumban?
Reagál-e a marketing a fogyasztó félelmeire, szorongására?

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
2022. november 10.

Nonbusiness marketing a válságok korában

Az MTA Marketingtudományi Albizottságának Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottsága az MTA VEAB Közgazdaságtudományi Munkabizottságával együttműködve konferenciát szervez 2022. november 17-én (csütörtök), Veszprémben, az MTA-VEAB Székházban.

2022. május 13-án pénteken a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem közös, omnichannel kutatócsoportja akadémiai és vállalati szakembereknek szóló workshopot szervez, amelyet az MTA Marketingtudományi Albizottsága is támogat. Az esemény hibrid formában a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán kerül megszervezésre, de online is követhető lesz.

A meghívott akadémiai kutatók között van Carlos Flavián, a zaragozai egyetem neves kutatója, aki az omnichannel témakörben végez jelenleg is kutatásokat. A meghívott vállalatok között többek között a dunnhumby, a Spar, az IKEA és a Decathlon is szerepel. Az esemény nyelve angol.

A szervezők várják az omnichannel fogyasztói magatartással foglalkozó kutatókat, kutatócsoportokat, továbbá az érdeklődőket az előadásokra, valamint a kerekasztal beszélgetésekre. Az eseményen való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

További információ és regisztráció az esemény honlapján lehetséges.