A könyv szerzői valamennyien az ELTE Gazdaságtudományi Karának oktatói. Mandják Tibor professor emeritus, a téma nemzetközileg is ismert és elismert kutatója, Magyar Mária, a Marketing és Érveléselmélet Tanszék adjunktusa, akinek egyik fő kutatás területe az üzleti kapcsolatok menedzsmentje, Pázsi Gergő és Baróthy Zoltán, mindketten több évtizedes menedzsment és oktatási gyakorlattal rendelkeznek, és jelenleg az ELTE GTK Doktori Iskolájának doktoranduszai.
A tudományos munka nemcsak az új ismeretek megszerzéséről és a szakmai fejlődésről szól, hanem közösségekről, együttműködésről és barátságokról is. Ezt tapasztaltuk meg mi is a közelmúltban, amikor a Budapesti Corvinus Egyetem, a Budapesti Gazdaságtudományi Egyetem, a Debreceni Egyetem és a Szegedi Tudományegyetem PhD hallgatói és kollégái egy közös kutatási projekten dolgoztunk. A közös munka során nemcsak szakmai eredmények születtek, hanem egy erős, támogató csapat is létre jött.
Special Issue on:
Rethinking Marketing for a More-Than-Human World: an invitation for a post-anthropocentric paradigm shift
Az EMOK, amely több díj adományozásával is támogatja a marketing oktatás-kutatás kiválóságait, most új arculati elemekkel bővíti megjelenését: a díjakhoz egyedi logótervek készültek.
A társadalomtudományi, a közgazdaságtani és a gazdálkodástudományi kutatásokban, ezen belül is hangsúlyosan a marketingkutatásban jelentős szerepe van az adatok kvantitatív jellegű elemzésének. A felhasznált adatok gyakran primer megkérdezéses kutatásokból származnak.
Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
XXXI. Nemzetközi Konferencia
Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar
Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék
Nádas Tó Park Hotel****, Vasad
2025. augusztus 25-27.