EMOK
  • Rólunk
    • Fogyasztói Magatartáskutatás Munkabizottság
    • Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság
    • Publikációs Nívódíj Munkabizottság
    • Üzleti Marketing Munkabizottság
  • Hírek, aktualitások
  • EMOK

Megjelent a „Kvantitatív elemzési módszerek – SPSS használata a kutatási gyakorlatban” című könyv

A társadalomtudományi, a közgazdaságtani és a gazdálkodástudományi kutatásokban, ezen belül is hangsúlyosan a marketingkutatásban jelentős szerepe van az adatok kvantitatív jellegű elemzésének. A felhasznált adatok gyakran primer megkérdezéses kutatásokból származnak.

XXXI. EMOK Konferencia - Felhívás

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért

XXXI. Nemzetközi Konferencia

Tudományágak kaleidoszkópja – a marketing, mint transzdiszciplináris terület

Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Gazdaság- és Társadalomtudományi Kar

Menedzsment és Vállalkozásgazdaságtan Tanszék

Nádas Tó Park Hotel****, Vasad

2025. augusztus 25-27.

2. oldal / 2

  • 1
  • 2

© 2025 EMOK

Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.
Elfogadom Elutasítom