Kedves Kollégák!

A XXVII. EMOK Konferenciának a Budapesti Corvinus Egyetem ad virtuális otthont. A konferenciasorozat elsődleges célja az, hogy a marketing oktatásában és kutatásában résztvevő kollégák ismertessék egymással gondolataikat, tapasztalataikat és kutatási eredményeiket. A konferencia történetében először a konferencia nemzetközi lesz, angol nyelvű plenáris előadások mellett angol és magyar nyelvű szekciók kerülnek meghirdetésre. A járvány okozta poszttraumás helyzet újradefiniált egyéni és vállalati sorsokat, szétzilált és újra összerakott gondolkodási kereteket és paradigmákat. Kérdés, hogy a marketing és társdiszciplínái miként képesek a traumából felocsúdva vagy annak hatása alatt, mély lélegzetet véve felvenni a kihívások porba hullt kesztyűjét, vagy hogyan tudják a tudománykommunikáció leomló falait újraértelmezni. A marketing kénytelen szembenézni önmagával, és a tükörbe nézve levenni maszkká szilárdult fátylát.

Minden válsághelyzet ugyanakkor lehetőség az újrakezdésre, a megújulásra, új és izgalmas lehetőségek kipróbálására. Emiatt szeretnénk még nagyobb teret biztosítani az utóbbi években egyre népszerűbbé váló, alulról építkező alternatív és tematikus szekcióknak. Olyan platformoknak, ahol a tudományos diskurzus újabb és újabb dimenziói nyílhatnak meg és ahol lehetőség adódik a különféle diszciplínák és gondolkodási keretek egymásra találására.

A 2021-ben megrendezésre kerülő online konferencia továbbra is lehetőséget biztosít a gondolatok szabad áramlásának, új technikák kipróbálásának, valamint a különféle szakterületek együttműködésének. A legjobbnak ítélt konferenciacikkek számára publikálási lehetőséget biztosít a Marketing & Menedzsment különszáma, valamint a Turizmus Bulletin folyóirat tematikus száma. Idén is meghirdetésre kerül „Az év legjobb marketingkurzusa” díj, melynek pályázói az oktatásmódszertani szekcióban osztják meg értékes tapasztalataikat. A PhD kollokvium doktoranduszok számára nyújt magas színvonalú szakmai tanácsadást. Amennyiben a helyzet lehetővé teszi, a konferenciát egy informális, személyes összejövetel zárja Budapesten.

A XXVII. EMOK Konferenciára szeretettel várunk minden gondolatmegosztásban jártas és járatlan kollégát, legyen az PhD hallgató, oktató, kutató, vállalati szakember, s aki szívesen megosztja elméleti és gyakorlati eredményeit a szekciókban, továbbá szeretné közzétenni oktatási tapasztalatait, és nyitott a szakmai eszmecserére. A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing Intézetének szervezőbizottsága nevében reméljük, hogy a program felkeltette érdeklődését és Önt is a résztvevőink között köszönthetjük.

Üdvözlettel,
Mitev Ariel
A Szervezőbizottság Elnöke
Budapesti Corvinus Egyetem