A konferencia előzetes programja

2021. AUGUSZTUS 23.
14:00 – 17:00 Doktori kollokvium
2021. AUGUSZTUS 24.
09:00 – 09:10 A konferencia megnyitója

Szántó Zoltán Oszkár (nemzetközi rektorhelyettes, Budapesti Corvinus Egyetem)

09:10 – 10:15 Plenáris előadások

9:10-9:30 Peeter Verlegh (Vrije Universiteit, Amsterdam): Future perspectives in marketing

9:35-9:55 Vatroslav Škare (University of Zagreb): Influencer marketing in post-COVID era: Towards the framework for identifying influencers for brand communication

10:00-10:20 Tore Kristensen – Gorm Gabrielsen (Copenhagen Business School): How to gain more personalized (or individual) insights from markets demand by a “bottom up” approach by aggregating from individuals rather than the “conventional (aggregated) top down

10:25 – 10:35 Technikai információk
10:40 – 12:00 Szekcióülések
13:00 – 14:15 Szekcióülések
14:30 – 15:45 Szekcióülések
16:00 – 17:15 Szekcióülések
17:30 – 18:30 Innovatív Marketing Oktatási Workshop
20:00 – 21:00 Virtuális Chill out Szekció
2021. AUGUSZTUS 25.
09:00 – 10:30 Speciális szekciók
10:45 – 12:00 Speciális szekciók
12:00 – 12:15 Záróülés
15:00 – 19:00 Informális összejövetel Budapesten
Díjátadó, szavazás, EMOK-gyűlés