Megjelent Putzer Petra, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának és Józsa László, a veszprémi Pannon Egyetem, a győri Széchenyi István Egyetem és a révkomáromi Selye János Egyetem professzorának új könyve, A marketinghatékonyság mérése – Hogyan mérjük a marketinget? címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű hiánypótlónak tekinthető a témakörben, így kiválóan alkalmazható a marketingszámítások oktatása során.

Újabb mérföldkőhöz érkezett a BCE "Marketing Oktatás a Fenntarthatóságért" kutató csoportjának szervezésében létrejött országos kutatási együttműködés. A kezdeményezésben részt vevő hét hazai és egy francia egyetem kollégái arra vállalkoztak, hogy az oktatói tevékenységük hatásának mérése, valamint a fenntarthatóság oktatásában alkalmazott módszerek tervezése és megvalósítása kapcsán osszák meg tapasztalataikat.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2021/22 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

Megjelent Gonda Tibor, a PTE KTK Marketing és Turizmus Intézet adjunktusának új könyve, Alternatív Turizmus címmel. Az Akadémiai Kiadó által megjelentetett mű egyrészt a szakemberek számára jelent értékes ismeretanyagokat, másrészt az oktatásban is kiválóan hasznosítható.