Dr. Rekettye Gábor munkásságának és egyben persze a hazai marketing szakma komoly elismerése, hogy a londoni Transnational Press gondozásában megjelent, az árazást, mint új határterületet bemutató könyv egyik szerzője az MTA doktora, a Pécsi Tudományegyetem emeritus professzora, a Szegedi Tudományegyetem címzetes egyetemi tanára: Prof. Dr. Rekettye Gábor.

Váratlanul, életének 72. évében elhunyt Sas István, a reklámszakma egyik legnagyobb, legismertebb alakja. Színes és gazdag életpályáját kitüntetései, díjai is mutatják: Érdemes Művész, Balázs Béla-díj, A Magyar Reklámért díj, Magyar Reklámszövetség Örökös Tagság, 11 cannes-i díj, 22 első díj a Magyar Reklámfilm Szemlén – számos egyéb elismerés mellett. 2000-nél is több reklámfilmet készített, amelyek máig ikonikusnak számítanak, egy korszakot jellemeznek. Számos könyve jelent meg, szakmai konferenciák állandó, ünnepelt előadója volt.

A két éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2017/18 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusok tárgyleírásával.

Somosi Ágnes „A szolgáltatáskivezetés hatása az ügyfelekre a telekommunikációs szektorban” című értekezésének nyilvános védésére 2018. június 7-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Gazdálkodástudományi Karának Gazdálkodástani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Kolos Krisztina.

Dorsetben kerül megrendezésre a 17. Internation Association of Public and Nonprofit Marketing (IAPNM) konferencia 2018. szeptember 6 - 7. között. A bournemouth-i egyetem ad otthont a konferenciának, amely idén a “Vanilla, shock and entertainment - marketing in the era of emotions” címet viseli.