A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kara és az MTA Szegedi Területi Bizottság Gazdaságtudományi Szakbizottsága Oktatásmódszertani workshopot szervez „Oktatás 4.0 – új kihívások, innovatív módszertan, változó környezet avagy mitől lehet vonzó a kurzusunk a 2000 után született diákoknak?” címmel.

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete immár harmadik alkalommal rendezi meg Szolgáltatásmarketing Konferenciáját, ezúttal a Magyar Tudomány Ünnepe 2018 rendezvénysorozat keretében. A harmadik konferencia központi témája a digitális technológiák alkalmazásának lehetőségei az üzleti képzésekben, mivel az elmúlt évtizedben a hallgatók tanulási stílusa, információbefogási jellemzői jelentős változáson mentek keresztül, ami kihívás elé állítja az oktatókat.

Az MTA Gazdálkodástudományi Bizottsága november 13-án konferenciát szervez „A digitalizáció és annak társadalmi - gazdasági hatásai” címmel a Magyar Tudomány Ünnepén. A konferencia témája és előadói gárdája egyaránt méltó a magyar tudományos élet gazdag hagyományaihoz.

2018. november 22-én már harmadik alkalommal rendezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete a fogyasztás tudományos kutatásával foglalkozó rendezvénysorozatát III. Interdiszciplináris Fogyasztás Szimpóziumot „Értékek, életstílus, fogyasztás a generációk metszetében” címmel. Idén a rendezvényt Zeller Gyula alapító professzor emlékének ajánlják.

A Selye János Egyetem Gazdaságtudományi Karának szervezésében került sor augusztus 27-28-án az egyetem Konferencia-központjában az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIV. Országos Konferenciájára. A konferenciasorozat története során első ízben mozdult ki Magyarország területén kívülre.