A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2019/20 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

Marketing a digitalizáció korában
Győr, 2020. augusztus 24-26.

Ebben az évben a Széchenyi István Egyetem Marketing és Menedzsment Tanszéke rendezi a XXVI. EMOK Konferenciát. 2020. augusztus 25. és 26. között több szekció kínál publikációs és prezentációs lehetőséget a tudományterület izgalmas témáiban. A 2017-ben bevezetett workshopok lebonyolítását folytatjuk, és külön figyelmet fordítunk az oktatás és a fenntartható marketing kérdéseinek megvitatására. A doktoranduszok számára dedikált „PhD-nap” kerül megrendezésre augusztus 24-én, ahol az idén nagyobb létszámúra tervezett, több szekciós, PhD kollokvium során doktori témájukhoz kapcsolódó kutatásukat szakmai zsűri előtt tudják bemutatni.

További információ és regisztráció elérhető itt.

BUDAPEST, HUNGARY 10-11. JUNE 2020

The mission of the CMM International Conference is to promote partnerships between research communities and strengthen the contribution of research in economic growth by providing an international platform for strategic dialogue among stakeholders. The Conference monitors the progress made in the knowledge triangle – research, education and innovation – which are core factors all over the world. With our Scientific Conference we aim to provide an opportunity to discuss the latest trends and phenomena in the field of Commerce, Marketing and Management as well as to publish new scientific results. Thus, we wish to create a new unique forum for experts to exchange ideas and facilitate stimulating and constructive discussion on theory and practice.

More information and registration are available here.

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karának Marketing és Turizmus Intézete jelen felhívással meghirdeti a

2020. évi III. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferenciát.

Az immár harmadik alkalommal megrendezett konferenciánkon nagy súlyt fektetünk a nemzetközi jelenlét erősítésére is, így örömmel jelentjük be, hogy elfogadta felkérésünket a plenáris előadásra Prof. Dr. Greg Richards (Tilburg School of Social and Behavioral Sciences, Department of Leisure Studies), a kreatív turizmus nemzetközi kiemelt kutatója és legelismertebb szakértője.