A Magyar Tudományos Akadémia Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának következő szakmai programja 2022. február 2-án, szerdán kerül megrendezésre. A nonbusiness marketing témájú workshop a non-profit marketingben kialakult trendekre, a hazai kutatási és felsőoktatási gyakorlatokra fókuszál, ahol folytatnánk a korábbi workshopokon kialakult diskurzust.

Immár hetedik alkalommal kerül meghirdetésre a VÁROSMARKETING VERSENY – a határon inneni és túli magyar egyetemisták számára.

A versenyben 3 fős hallgatói csapatok vehetnek részt, akik egy regionális döntő után juthatnak az országos döntőbe, ahol összesen több mint 1.000.000 forint értékű díjakért versenghetnek (a három legjobb csapat felkészítő oktatói szintén részesülnek 100.000 Ft-os díjazásban).

Az International Association on Public and Nonprofit Marketing közreműködésével a The School of Economics and Management of the University of Minho szervezi a XXI. Nemzetközi konferenciáját  2022. július 7-8. Között Bragában, Portugáliában. A konferencia témája  „A marketing erők egyesítése a közjó érdekében: négy szektor kihívásai.”

Dátuma: 2021.11.25. csütörtök reggel 9 órától
Helyszíne: online platformon keresztül
Az eseményen való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

Témája: Nagyjából nyolcszázezer magyar hallgat heti rendszerességgel podcast műsorokat.
Kik, miért és hogyan hallgatják ezt az újabb típusú, on demand audiomédiát? Hogyan érdemes megjelenni podcastek környezetében?

2021. október 28-án, immáron hatodik alkalommal került megrendezésre a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium. A nívós eseménynek a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar dr. Halasy-Nagy József Aulája adott teret. A rendezvény témáját egy méltán aktuális terület, az e-sport világa ihlette, az idei évi Szimpózium a Sport és Játék – Fogyasztás a virtuális térben címet kapta.