Ha publikációról van szó a marketing területén, több hazai folyóirat is szívesen fogadja a marketing szakmai közösség legújabb kutatásait. Ezekre a publikációs lehetőségekre szeretnénk felhívni a figyelmet az alábbi rövid ismertetőkkel. A listában szereplő folyóiratok - nem mellékesen - az EMOK Konferencia legjobb előadásai számára is lehetőséget biztosítanak a megjelenésre. A lista a jövőben még bővül.

Pethő Beáta "Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes in-store kutatása" című értekezésének nyilvános védésére 2019. június 26-án kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Veres Zoltán.

A három éve indított hagyományt folytatva idén is versenyt hirdetünk, amelyen pályázni lehet a 2018/19 tanévben tartott marketing-tematikájú kurzusokkal.

A pályázatok elbírálásának legfontosabb szempontjai, hogy mennyiben használ újszerű, innovatív megközelítéseket filozófiájában, módszertanában, valamint a hallgatók által létrehozott tartalom alapján annak érdekében, hogy a hallgatók és az oktatók a kurzus során fejlődjenek.

CHALLENGES IN PUBLIC, NON-PROFIT AND SOCIAL MARKETING

Győr, Hungary, July 3 – 5, 2019.

Reconnecting Asia with Eastern Europe

Miskolc, Hungary

27-29 June 2019

Call for Papers