Szemkamerás kutatások – tudományos szafari

2020. január 17.

 

Az utóbbi években egyre több hazai marketingműhely alakult, ahol szemkamerával végeznek kutatásokat. Így a következő EMOK kutatási workshop a szemkamerás kutatásokban rejlő lehetőségeket és kihívásokat járja körül több tudományos műhely meghívásával.

A workshop során olyan kérdésekre keressük választ, mint pl. Milyen marketingterületeken alkalmazhatók a szemkamerás kutatások? Hogyan érdemes a szemkamerás kutatásokat megtervezni? Milyen módszertani kihívások elé állítja a kutatókat a szemkamerával való mérés? Hogyan lehet elemezni és interpretálni a szemkamerás méréseket?

A workshop első része rövid előadásokból áll, ahol a pécsi, debreceni és budapesti egyetemek kutatói fogják bemutatni a szemkamerás vizsgálataikat. A workshop második fázisában a résztvevők egy tudományos szafarin vehetnek részt, amely „szemkamera-simogatóból” és módszertani állomásokból áll. A körutazás végére minden résztvevő alaposabb ismereteket szerezhet a szemkamera mint kutatási eszköz alkalmazásáról.

Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Pécs, 2019. november 14.

 

A Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Marketing és Turizmus Intézete 2019. november 14-én immár negyedik alkalommal rendezi a Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpózium rendezvénysorozat következő eseményét az EFOP-3.6.1-16-2016-00004 projekt keretében. A szimpózium kiemelt témaköre: Értékváltozások, kultúraváltások a fogyasztásban. A bevezető előadást Csepeli György szociálpszichológus, az MTA doktora tartja „Az értékek átértékelése” címmel.

2020. május 27-29.

Budapesti Corvinus Egyetem

http://emac-budapest2020.org/

Az Európai Marketing Akadémia (European Marketing Academy – EMAC) éves konferenciája az európai marketing tudományos szakma egyik legrangosabb nemzetközi eseménye, amelyre 2020-ban Budapesten kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének szervezésében, 2020. május 27-29. között. A résztvevők várható száma közel 1000 fő. A konferencia elsődleges célja, hogy az európai kutatók közötti együttműködést segítse, a nemzetközi publikációs lehetőségeket javítsa.

A Teaching & Learning Special Interest Group versenyt hirdet a marketingoktatás Innovatív Kiválóságának elismerésére. A verseny a kiemelkedő oktatók számára kínál fórumot osztálytermi innovációik kollégákkal való megosztására.

Kedves Kollégák!

Immár hatodik alkalommal hirdetjük meg az „Együttműködve versenyezni! - ORSZÁGOS VÁROSMARKETING VERSENYT”.

A korábbi évekhez hasonlóan most is három fős egyetemista csapatokat keresünk, akik a verseny során szakmai témában dolgoznak, készítenek pályamunkát az adott város számára. Az ez évi szakmai feladat a

„Turisztikai Desztináció Marketing”

fejlesztési és marketing stratégiai, gyakorlati megoldások kidolgozása

a város sikeres, fenntartható turizmusrendszere érdekében