EGYESÜLET A MARKETING OKTATÁSÉRT ÉS KUTATÁSÉRT

XXII. ORSZÁGOS KONFERENCIA

Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

2016. augusztus 30-31.

 

Kedves Kollégák!

Megtiszteltetés számunkra, hogy mi rendezhetjük meg az EMOK XXII. Országos Konferenciáját a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Karán. A konferencia fő célkitűzése, az EMOK küldetésének megfelelően, a hazai marketing oktatás és kutatás színvonalának fejlesztése, valamint a szakemberek közötti párbeszéd elmélyítése az elmélet és a gyakorlat összhangjának megteremtésével.

A 2016. augusztus 30-31. között megrendezésre kerülő konferenciának a „Hitelesség és értékorientáció a marketingben” összefoglaló címet adtuk. Tettük ezt azért, mert véleményünk szerint csak azok a marketing koncepciók lehetnek hitelesek, amelyek valódi értéket közvetítenek a gazdaság és a társadalom számára. A konferencia témaköre és tervezett szekciói – reményeink szerint – lehetőséget biztosítanak arra, hogy valamennyi marketing műhely megtalálja a számára leginkább megfelelő szakterületet. A rendezvényen nagy hangsúlyt fektetünk azokra az újszerű megközelítésekre is, amelyek a marketing szakma alkalmazkodását biztosítják a folyamatosan változó piaci és társadalmi környezethez.

A konferenciára szeretettel várunk minden olyan kollégát (PhD hallgatót, oktatót, kutatót, vállalati szakembert), aki szívesen bemutatná elméleti és gyakorlati eredményeit az egyes szekciókban, ezzel is támogatva a hazai marketing szakma társadalmi elismertségét. A Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézetének kollektívája nevében bízom abban, hogy a program felkeltette érdeklődését és Önt is résztvevőink között köszönthetjük.

Tisztelettel:

Dr. Szakály Zoltán
egyetemi tanár, dékán-helyettes, intézetigazgató
Debreceni Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem Intézet


Kapcsolat

Dr. Soós Mihály
+36 (20) 299 8310
+36 (30) 884 0478