A Budapesti Corvinus Egyetem és a Pécsi Tudományegyetem Omnichannel Kutatócsoportja a BCE Marketing- és Kommunikációtudományi Intézettel és a PTE GTK Marketing és Turizmus Intézetével együttműködve megrendezi a
4. Omnichannel Day „FROM MOBILE SCREENS TO IMMERSIVE SCENES” workshopot.
A workshop időpontja: 2025. október 9. csütörtök 10.00-06.00, helye: BCE Faculty Club
2025 augusztus 25-én került megrendezésre az EMOK PhD Fórum a Nádas Tó Park Hotelben, az éves EMOK konferencia immáron hagyományossá vált kísérőprogramjaként. A rendezvény célja idén is az volt, hogy lehetőséget biztosítson a doktoranduszok számára kutatási témáik bemutatására, szakmai visszajelzések megszerzésére és a hazai marketinges kutatói közösségbe való integrációba. Az eseményen idén rekord számú, közel 70 regisztrált vett részt – a fiatal kutatók mellett szép számmal jelentek meg az EMOK közösség tapasztaltabb kollégái is.
A Netadclick.com kérdőív modulját igény esetén ingyenesen elérhetővé teszi minden hazai egyetem oktatói és hallgatói számára. Ez a digitális eszköz nem csupán egy modern kérdőívkészítő platform – hanem egy komplex, gyakorlatias piackutatási szimulációs rendszer, amely lehetőséget nyújt valós időben kérdőívek összeállítására, testreszabására, publikálására és az eredmények elemzésére. Különösen nagy értéket jelenthet azok számára, akik oktatási célból, valós példákon keresztül szeretnék bemutatni a marketingkutatás lépéseit és eszközeit.
2025. augusztus 26.-án az éves EMOK konferencia keretén belül került sor az EMOK-PMSZ Oktatói Klubjának találkozójára. Bár több alkalommal volt lehetősége a két szervezetnek élőben is egyeztetni, most először volt jelen élőben is a tagok jelentősebb része. A workshop keretein belül a tagok egyeztettek az együttműködési lehetőségekről és elvárásokról, a különböző kapcsolódási pontokról. Egyúttal pontosítottak a PMSZ 2025 konferencia Oktatói Klub szekciójának felépítéséről és lehetséges tartalmáról, az előadások tervezett felépítéséről.
A Piackutatók Magyarországi Szövetsége szeptember 25-én tartja konferenciáját, amelyen most először az EMOK-kal való együttműködés keretében olyan önálló blokkot tervez, amelyben az EMOK érdeklődő oktató tagjai bemutatkozhatnak a konferencia biztosította nyilvánosságnak.
Idén szeptemberben is szeretettel hívunk titeket az IAB Hungary nyárzáró, őszi évadnyitó Back2Work találkozójára, ahol a munkacsoportok - köztük az Oktatói klubbal kibővített Oktatási munkacsoport is - megtartják a mára hagyománnyá vált nyílt napjukat, és minden érdeklődőt szívesen várnak az asztalaik körül.
Immáron a „hagyományos” EMOK PhD Fórum idén nyáron is megrendezésre kerül. Aki – nagyon helyesen – már bevéste a dátumot a naptárba, neki csak tájékoztatás, aki még dilemmázik, neki motiváció az alábbi néhány részlet az eseménnyel kapcsolatban:
A 2024-ben megrendezésre került EMOK konferencia válogatott tanulmányait megjelentető Marketing & Menedzsment EMOK Különszámának tanulmányai a mesterséges intelligencia és a digitális technológiák társadalmi, üzleti és oktatási hatásait vizsgálják.
It is our great pleasure to invite you to the Regional Industrial Marketing Management Summit: Baltic States, which will be hosted by Kozminski University in Warsaw, Poland, from September 21 to 23, 2026.
The event will highlight the latest developments in industrial and business-to-business marketing, blending theoretical insights with practical applications, particularly in the contexts of countries around the Baltic Sea and, more broadly, across Central and Eastern Europe.
Köszönjük azoknak, akik már feltöltötték tanulmányaikat a konferencia regisztrációs rendszerébe. A határidő körüli szabadnapok miatt a leadást meghosszabbítjuk május 6-ig! További hosszabbítás nem lesz. Várjuk a hosszabb (6-10 oldalas) vagy rövidebb (3-5 oldalas) írásaitokat, csakúgy, mint a PhD napra való jelentkezéseket. Találkozzunk idén Vasadon! A Szervezők