A konferencia nyelve magyar és angol, az tanulmányok mindkét nyelven benyújthatóak. A plenáris előadások külföldi vendégelőadói mellett, angol nyelvű szekciót, szekciókat is szervezünk.

Magyar és angol nyelvű SZEKCIÓK JAVASOLT TÉMATERÜLETEI:

  • Marketingtörténet és iskolái
  • Digitális marketing
  • Felelős marketing
  • Fogyasztói-vásárlási magatartás elemzése
  • Marketingstratégia
  • Marketingtervezés és kontrolling
  • Marketingkutatás / piackutatás módszertana
  • Innovációk marketingje
  • Értékesítési stratégiák
  • Marketinglogisztika
  • Kereskedelmi marketing Marketingkommunikáció innovatív módszertana, eszközei
  • Szervezeti piaci sajátos megoldások
  • Társadalmi marketing (a települések
  • a kultúra
  • az oktatás
  • az egyetem etc. marketingje)
  • Turizmusmarketing
  • Élelmiszermarketing
  • A marketing multidiszciplináris megközelítései

TERVEZETT WORKSHOP TÉMAKÖRÖK

A felkért résztvevőkhöz várjuk a csatlakozókat, s nyitottak vagyunk új workshop témajavaslatokra is:

  • A vevői magatartás kutatási, módszertani dilemmái – panelvita
  • Innovatív marketingoktatás – blended képzések workshop
  • Új marketing!? – Tudomány és szakma a trendek hálójában

LEGJOBB ELŐADÁSOK DÍJAZÁSA:

„Best Paper” díjnyertes jutalma: 50.000 Ft (kutatásra felhasználható)

A legjobb – konferencia és PhD. Fórum - előadások publikálása a Marketing & Menedzsment külön számában és a Turizmus Bulletin számaiban.

RÉSZVÉTELI DÍJ:

38.500 Ft/fő + ÁFA, amely tartalmazza a konferencia-díjat, az ajándékcsomagot, két ebédet, a büfészolgáltatást és a gálavacsora-party részvételt.

(A konferencián való részvétel feltétele az EMOK tagság (3000 Ft/fő EMOK 2022. évi tagdíj) Számlaszám (EMOK): 16200223-10038989 (Magnet Bank)

A REGISZTRÁCIÓ LEMONDÁSI FELTÉTELEI:

2022. július 28. előtti befizetés és lemondás esetén a részvételi díj 70%-át visszafizetjük.
2022. július 28. és augusztus 11. közötti lemondás esetén a díj 40%-át visszatérítjük.
2022. augusztus 11. utáni lemondás esetén nem áll módunkban a díjat visszafizetni.