A konferencia nyelve magyar és angol, az tanulmányok mindkét nyelven benyújthatóak. A plenáris előadások külföldi vendégelőadói mellett, angol nyelvű szekciót, szekciókat is szervezünk.
Magyar és angol nyelvű SZEKCIÓK JAVASOLT TÉMATERÜLETEI:
- Marketingtörténet és iskolái
- Digitális marketing
- Felelős marketing
- Fogyasztói-vásárlási magatartás elemzése
- Marketingstratégia
- Marketingtervezés és kontrolling
- Marketingkutatás / piackutatás módszertana
- Innovációk marketingje
- Értékesítési stratégiák
- Marketinglogisztika
- Kereskedelmi marketing Marketingkommunikáció innovatív módszertana, eszközei
- Szervezeti piaci sajátos megoldások
- Társadalmi marketing (a települések
- a kultúra
- az oktatás
- az egyetem etc. marketingje)
- Turizmusmarketing
- Élelmiszermarketing
- A marketing multidiszciplináris megközelítései
TERVEZETT WORKSHOP TÉMAKÖRÖK
A felkért résztvevőkhöz várjuk a csatlakozókat, s nyitottak vagyunk új workshop témajavaslatokra is:
- A vevői magatartás kutatási, módszertani dilemmái – panelvita
- Innovatív marketingoktatás – blended képzések workshop
- Új marketing!? – Tudomány és szakma a trendek hálójában
LEGJOBB ELŐADÁSOK DÍJAZÁSA:
„Best Paper” díjnyertes jutalma: 50.000 Ft (kutatásra felhasználható)
A legjobb – konferencia és PhD. Fórum - előadások publikálása a Marketing & Menedzsment külön számában és a Turizmus Bulletin számaiban.
RÉSZVÉTELI DÍJ:
38.500 Ft/fő + ÁFA, amely tartalmazza a konferencia-díjat, az ajándékcsomagot, két ebédet, a büfészolgáltatást és a gálavacsora-party részvételt.
(A konferencián való részvétel feltétele az EMOK tagság (3000 Ft/fő EMOK 2022. évi tagdíj) Számlaszám (EMOK): 16200223-10038989 (Magnet Bank)
A REGISZTRÁCIÓ LEMONDÁSI FELTÉTELEI:
2022. július 28. előtti befizetés és lemondás esetén a részvételi díj 70%-át visszafizetjük.
2022. július 28. és augusztus 11. közötti lemondás esetén a díj 40%-át visszatérítjük.
2022. augusztus 11. utáni lemondás esetén nem áll módunkban a díjat visszafizetni.