Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája

Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58

Balaton régió lakosainak helyi identitása 72

Sasné Grósz Annamária, Lang Letícia Anikó

Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében 109

Kiss Virág Ágnes, Danyi Mihály, Holczer Adél, Fehér András

Mitől elégedettek a vezetők? 141

Darida Zsuzsa, Mitev Ariel Zoltán

Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe 152

Ásványi Katalin, Kiss Dominika

Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége? 175

Hetesi Erzsébet, Béla-Csovcsics Andrea

Az innováció értelmezése az értékesítésben 199

Krenyácz Éva, Gáti Mirkó, Mitev Ariel Zoltán

Változó igények és versenyképesség – 4.0 219

Dinya László, Klausmann-Dinya Anikó

Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében 230

Kenesei Zsófia, Kolos Krisztina, Kiss Kornélia, Kovács Edina, Pinke-Sziva Ivett, Michalkó Gábor

Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában 242

Ásványi Katalin, Gyulavári Tamás, Jászberényi Melinda

Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál 253

Ásványi Katalin, Mitev Ariel Zoltán, Jászberényi Melinda

A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében 304

Porcs Dániel, Molnár László

Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében 315

Prónay Szabolcs, Huszár Sándor, Imreh Szabolcs

Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 330

Neulinger Ágnes, Bársony Fanni, Gjorevska Natasha, Lazányi Orsolya, Pataki György, Takács Sándor, Török Anna

Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői 354

Szűcs Krisztián, Törőcsik Mária, Nagy Ákos, Lázár Erika

Átlagos helyit vagy egyedi globálisat? 365

Jhanghiz Syahrivar, Gyulavári Tamás

Reklám a videójátékok világában 444

Danó Györgyi, Nguyen Van Phu

Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával 457

Kökény László, Jászberényi Melinda

A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre 490

Gerdesics Viktória, Nagy Ákos, Csapó János

Könyvtermékek a regénypiacon 577

Légrádi Miklós, Bíró-Szigeti Szilvia, Kovács István

Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában 589

Molnár László, Bihariné Kalászdi Beáta, Fehér Márton, Hajdu Gergő

Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására 636

Agárdi Irma, Berezvai Zombor, Szabolcsné Orosz Judit

„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben 675

Kincsesné Vajda Beáta, Sallay Viola, Papp-Zipernovszky Orsolya, Klinovszky Andrea, Buzás Norbert

Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban 687

Kelemen-Erdős Anikó, Mitev Ariel Zoltán

Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül 700

Horváth Dóra, Cosovan Attila, Komár Zita, Bauer Anna, Cserti Melinda Krisztina, Halcsik Anett, Horkai Alex, Horváth Mátyás, Kajli Emese, Klapcsik Ágnes, Nagy Fruzsina, Polgár Judit, Santovan Bianka Klaudia, Schiller Orsolya, Siklós Bence, Sonkoly Anna, Szabó Rebeka Fanni, Szamosvári Flóra, Zseni Boglárka

Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58