Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Katalin – Szalkai Zsuzsanna (2023): Ellentrend? Kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: A felsőoktatás példája
Loading. Please, wait.
Iványi Tamás – Kelemen-Erdős Katalin – Szalkai Zsuzsanna (2023): Ellentrend? Kölcsönös értékteremtés empatikus marketing megközelítésben: A felsőoktatás példája. In: Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023 pp. 155–155.
Authors
- Tamás, Iványi. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
- Anikó, Kelemen-Erdős. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
- Zsuzsanna, Szalkai. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem.
Abstract
Counter trend? Value Co-creation in an Empathetic Marketing Approach: The Case of Higher Education
There is a fundamental expectation that higher education should be modernized in terms of scientific and professional, practical knowledge and methods. The digital generation, the primary target group, should be approached and developed in ways that break through their isolation due to the prioritization of the digital platforms. Empathetic marketing and value co-creation allow for process management based on the integration of the resources of the stakeholders, which can help to develop the competencies of the students.
Based on a literature review, the paper builds a model exploring the sustainable development of higher education through empathetic marketing and value co-creation. The results show that empathy-based value co-creation can result in an enhanced learning experience, effectiveness, engagement, student autonomy and motivation, competence development, and through these, personal development and student satisfaction.
value co-creation empathetic marketing higher education
Language
hungarian
Details of publishing collection
Révész Balázs – Gyulai Zsófia (eds.) (2023): Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978-963-306-960-8 DOI:10.62561/EMOK-2023