MOK – EMOK konferenciakötetek
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért idén tartja XXVIII. konferenciáját. Ezen a felületen az előző évek konferencia kiadványaiban publikált tanulmányok között kereshet a látogató. Az adatbázis jelenleg 13 konferencia tanulmányait tartalmazza. Hamarosan az összes eddigi MOK konferenciatanulmány elérhető lesz rendszerünkben. Kérdését, észrevételét az info@emok.hu címen várjuk.
A kiválasztott konferenciakötet képére kattintás után böngészhetőek a tanulmányok. Amennyiben egy konkrét szerző tanulmányait, vagy egy meghatározott témakörben keresgél, válassza inkább a tanulmány keresőt.
![](/media/com_docs/thumbnails/col_1ErvMB.png)
Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra
Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
![](/media/com_docs/thumbnails/col_hItz8V.png)
Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai
Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.)
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet
![](/media/com_docs/thumbnails/col_KMppQx.png)
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.)
Corvinus University of Budapest
![](/media/com_docs/thumbnails/col_Tn3lAZ.png)
Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.)
Pannon Egyetem
![](/media/com_docs/thumbnails/col_LynRbk.png)
A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.)
Selye János Egyetem
![](/media/com_docs/thumbnails/col_h0Ibw2.png)
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
![](/media/com_docs/thumbnails/col_dZ90Vm.png)
Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.)
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
![](/media/com_docs/thumbnails/col_1vMieM.png)
Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.)
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
![](/media/com_docs/thumbnails/col_C9n57t.png)
„Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
![](/media/com_docs/thumbnails/col_DWuwPD.png)
Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai
Fojtik János (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
![](/media/com_docs/thumbnails/col_oVmpP5.png)
Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.)
Széchenyi István Egyetem
![](/media/com_docs/thumbnails/col_QRKTXv.png)
Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar