MOK – EMOK konferenciakötetek
Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért idén tartja XXVIII. konferenciáját. Ezen a felületen az előző évek konferencia kiadványaiban publikált tanulmányok között kereshet a látogató. Az adatbázis jelenleg 13 konferencia tanulmányait tartalmazza. Hamarosan az összes eddigi MOK konferenciatanulmány elérhető lesz rendszerünkben. Kérdését, észrevételét az info@emok.hu címen várjuk.
A kiválasztott konferenciakötet képére kattintás után böngészhetőek a tanulmányok. Amennyiben egy konkrét szerző tanulmányait, vagy egy meghatározott témakörben keresgél, válassza inkább a tanulmány keresőt.

Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai
Piskóti István, Nagy Szabolcs, Nagy Katalin (szerk.)
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet

“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.)
Corvinus University of Budapest

Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai
Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.)
Pannon Egyetem

A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.)
Selye János Egyetem

Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás
Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar

Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.)
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar

Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete
(szerk.)
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

„Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Hetesi Erzsébet, Révész Balázs (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai
Fojtik János (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László, Dr. habil Varsányi Judit (szerk.)
Széchenyi István Egyetem

Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel, Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar