„Kiterjesztett” marketing
Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Online fókuszcsoportos kutatás alkalmazása 16
Dr. Bernschütz Mária
Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában 28
Dr. Domán Szilvia, Dr. Tamus Antalné, Rácz Alexandra
Szélerőművek a magyar köztudatban 37
Dr. Domán Szilvia, Dr. Tamus Antalné, Simon Tamás, Dr. Lehotai Lilla
Családtipológiai vizsgálatok a mozaikcsaládok vásárlási döntési folyamatain keresztül 49
Eisingerné Balassa Boglárka
Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában - Sört a nőknek?! 65
Dr. Fodor Mónika, Mészáros-Pintér Szilvia, Dr. Totth Gedeon
Hol eszik az egyetemi polgár? Étkezési szokások vizsgálata a Miskolci Egyetem példáján 78
Gulyásné Dr. Kerekes Rita, Dr. Molnár László
Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása szemkamerás vizsgálattal 92
Hámornik Balázs Péter, Dr. Hlédik Erika, Józsa Eszter, Lógó Emma
Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán 106
Dr. Harsányi Dávid, Dr. Szolnoki Gergely
A gazdaságpszichológiai preferencia stabilitás elméletek alkalmazhatósága a marketingkutatásban 117
Dr. Hlédik Erika
A környezetbarát fogyasztói magatartás motivációinak és a pszichográfiai tényezők hatásainak vizsgálata Magyarországon 127
Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes, Kasza-Kelemen Kata, Piskóti Marianna
Egy kiállítás mémei: a mémek megosztásának és interpretálásának fogyasztói élményvilága 140
Dr. Horváth Dóra, Dr. Mitev Ariel, Dr. Veszelszki Ágnes
Hasonlóságok és különbségek a magyar és osztrák egyetemisták alkoholfogyasztási szokásaikban és egészségtudatosságában 165
Dr. Huszka Péter, Dr. Makkos-Káldi Judit
Életképek a győri kocsmákból 175
Dr. Huszka Péter, Platz Petra, Dr. Süle Edit
Elégedettség és újravásárlási szándék alakulása az e-kereskedelemben a szolgáltatásokkal, illetve a termékeket vásárlók körében 188
Kemény Ildikó, Dr. Ugray Zsolt, Dr. Simon Judit
Váltási magatartás vizsgálata a vezetékes telekommunikációban 203
Dr. Kolos Krisztina, Dr. Kenesei Zsófia
Az énképilleszkedés-elmélet szerepe a fiatalok turisztikai célországainak értékelésében 217
Dr. Malota Erzsébet, Dr. Gyulavári Tamás
Mese és valóság, avagy a gyermekmese szerepe a fogyasztói szocializációban 230
Dr. Neulinger Ágnes
Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban 245
Szabó Sára, Dr. Szakály Zoltán
„A Facebook nem a reklámnak lett kitalálva” - A fiatalok viszonyulása a cégek, márkák jelenlétéhez a Facebookon 271
Dr. Szántó Szilvia, Dr. Prónay Szabolcs
A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében 284
Szűcs Andrea, Olsovszky Árpád, Dr. Szigeti Orsolya
Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben 296
Dr. Tarján Tamás, Dr. Veres Zoltán, Platz Petra, Hámornik Balázs Péter
A fiatalok pénzügyi szocializációja a családban 309
Zsótér Boglárka
A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz 322
Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva, Gáti Mirkó
KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában 335
Gáti Mirkó, Csordás Tamás
A marketingaudit elméleti háttere 349
Hajdú Noémi
A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében 360
Holczinger Dóra, Csordás Tamás, Markos-Kujbus Éva
Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása 373
Dr. Jäckel Katalin, Dr. Fodor Mónika, Dr. Veres Zoltán
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása 382
Dr. Keszey Tamara
A magyar kkv vezetők marketing-percepciója és a kockázatvállalással, kapcsolatos attitűdje kvalitatív kutatás alapján 391
Kopfer-Rácz Kinga, Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes, Sas Dóra
A vállalati innováció piaci sikerét befolyásoló tényezők hatásmechanizmusa szerinti különbségek a kis- és közepes, valamint a nagyvállalatok között 410
Dr. Molnár László
A magyarországi vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a rendszerváltozást követő két évtizedben 425
Nagy Gábor, Dr. Berács József
Az új termékek piaci sikerét meghatározó tényezők elemzése 443
Dr. Nagy Szabolcs
Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői 454
Sasné Dr. Grósz Annamária, Bánkuti Petra, Dániel Zoltán András
Határtalan lehetőség: az online kurzus 465
Sasné Dr. Grósz Annamária, Hargitai Dávid Máté
Az országmárka mérésének új megközelítése 478
Dr. Jenes Barbara
A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége 504
Konczosné Dr. Szombathelyi Márta
Csoporttagok értékelése – stratégiai csoportépítés kérdései egy márka-specifikus digitális közösség esetében 517
Nagy Ákos András, Gyuricza Gergely
Felsőoktatási marketing egy változó világban 533
Berki Viktor, Dr. Révész Balázs
Fenntartható térségek és társadalmi marketing kihívások 546
Dr. Dinya László
Az észlelt érték és a szubjektív életminőség kapcsolatának vizsgálata 563
Dr. Ercsey Ida
A horvát csatlakozás éve – horvát imázs magyar szemmel 576
Gerdesics Viktória
Létezhet-e a nonbusiness marketing? Modellezési kísérlet a nonbusiness marketing megközelítésre, és a CSR helyzetének kutatási eredményei a magyar szervezeteknél 587
Dr. Hetesi Erzsébet
A hazai közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlődési lehetőségei 598
Kelemenné Erdős Anikó, Dr. Vágási Mária
Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés 609
Kincsesné Vajda Beáta
A mesterképzés jövője, avagy új beiskolázási kihívások – a közgazdaságtudományi szakok esete 623
Dr. Lányi Beatrix, Dr. Dudás Katalin, Putzer Petra
Új kihívások az egyetemi beiskolázásban – a közgazdaságtudományi szakok esete 636
Nagy Ákos András, Putzer Petra
Az iskola és a testnevelőtanárok szerepe a szabadidősport népszerűsítésében 651
Dr. Neulinger Ágnes, Piskóti Marianna
Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen? 667
Dr. Hetesi Erzsébet, Dr. Révész Balázs
Együttműködések teljesítményének modellezése heterogén kooperációk során 682
Révészné Kocsis Eszter, Dr. Vilmányi Márton
Kompetencia-alapú kockázatkezelés B2B projekt-kapcsolatokban – egy nemzetközi komparatív kutatás tanulságai 701
Dr. Veres Zoltán, Dr. Hack-Handa József
A háztartási energiamegtakarítási beruházások stratégiai megközelítése úttérképezés alkalmazásával 717
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
Piaci orientáció a magyar önkormányzati közszolgáltatásokban 730
Józsa Tamás
Az online szájreklám, mint a marketingkommunikáció eszköze 741
Markos-Kujbus Éva
Egészség és felelősség - Önmagunk egészségi állapotáért kit tartunk felelősnek? 758
Dr. Molnár László, Mató-Juhász Annamária
2012 „legértékesebb” reklámzenéi 771
Szabó Dániel Róbert
Fast food vs slow food –néhány ország diákjainak példáján keresztül bemutatva 784
Dr. Vincze-Lendvai Edina, Nagy Kitti
Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9