Válasszon nyelvet

„Kiterjesztett” marketing

Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában 28

Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Rácz Alexandra

Szélerőművek a magyar köztudatban 37

Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Simon Tamás – Dr. Lehotai Lilla

Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában - Sört a nőknek?! 65

Dr. Fodor Mónika – Mészáros-Pintér Szilvia – Dr. Totth Gedeon

Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán 106

Dr. Harsányi Dávid – Dr. Szolnoki Gergely

Egy kiállítás mémei: a mémek megosztásának és interpretálásának fogyasztói élményvilága 140

Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel – Dr. Veszelszki Ágnes

Életképek a győri kocsmákból 175

Dr. Huszka Péter – Platz Petra – Dr. Süle Edit

Váltási magatartás vizsgálata a vezetékes telekommunikációban 203

Dr. Kolos Krisztina – Dr. Kenesei Zsófia

Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban 245

Szabó Sára – Dr. Szakály Zoltán

A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében 284

Szűcs Andrea – Olsovszky Árpád – Dr. Szigeti Orsolya

Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben 296

Dr. Tarján Tamás – Dr. Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter

A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz 322

Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva – Gáti Mirkó

A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében 360

Holczinger Dóra – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva

Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása 373

Dr. Jäckel Katalin – Dr. Fodor Mónika – Dr. Veres Zoltán

Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői 454

Sasné Dr. Grósz Annamária – Bánkuti Petra – Dániel Zoltán András

Határtalan lehetőség: az online kurzus 465

Sasné Dr. Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté

A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége 504

Konczosné Dr. Szombathelyi Márta

Felsőoktatási marketing egy változó világban 533

Berki Viktor – Dr. Révész Balázs

A hazai közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlődési lehetőségei 598

Kelemenné Erdős Anikó – Dr. Vágási Mária

Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen? 667

Dr. Hetesi Erzsébet – Dr. Révész Balázs

Együttműködések teljesítményének modellezése heterogén kooperációk során 682

Révészné Kocsis Eszter – Dr. Vilmányi Márton

2012 „legértékesebb” reklámzenéi 771

Szabó Dániel Róbert

Dr. Király Éva (szerk.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.