Válasszon nyelvet

Eredeti EMOK tanulmány Megjelent szakcikk Újság besorolása
Agárdi, Irma; Alt, Mónika Anetta (2021): Generational differences in the acceptance of NFC mobile payment: A comparative study between Generations X and Z. In: Mitev, Ariel; Csordás, Tamás; Horváth, Dóra; Boros, Kitti (szerk.): "Post-traumatic marketing: virtuality and reality" – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest, p. 60. Agárdi Irma, Alt Mónika Anetta (2021): A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása. Statisztikai Szemle, 99(11), 1049-1079. https://doi.org/10.20311/stat2021.11.hu1049 Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: A hazai
Agárdi, Irma; Alt, Mónika (2022): Do digital natives use mobile payment differently than digital immigrants? A comparative study between generation X and Z. Electronic Commerce Research, https://doi.org/10.1007/s10660-022-09537-9. Q1, SJR: 0.68
Fehér András, Kovács Bence, Boros Henrietta Mónika, Szakály Zoltán (2021): Az egészséges táplálkozás szubjektív megítélése az egyetemisták online és offline információkereső magatartását illetően. In: Mitev, Ariel; Csordás, Tamás; Horváth, Dóra; Boros, Kitti (szerk.): “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference. Corvinus University of Budapest: Budapest, pp. 357-366. Fehér, András; Véha, Miklós; Boros, Henrietta Mónika; Kovács, Bence; Kontor, Enikő; Szakály, Zoltán (2021): The relationship between online and offline information-seeking behaviors for healthy nutrition. International Journal of Environmental Research and Public Health, 18(19), 10241. https://doi.org/10.3390/ijerph181910241 Q2, SJR: 0.664
Berencsi Alexa (2020): Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata. In: Ercsey Ida (szerk.): Marketing a digitalizáció korában: Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXVI. Országos Konferenciájának előadásai. Széchenyi István Egyetem: Győr, pp. 415-426. Berencsi Alexa, Fehér András (2020): Az energiaitalok fogyasztói és szakértői megítélésének kvalitatív elemzése. Táplálkozásmarketing, 7(2), 51-63. https://doi.org/10.20494/TM/7/2/4  IV. Agrártudományok Osztálya: A
Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit (2019): A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére. In: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém, p. 626. Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Szabolcsné Orosz Judit (2019): A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére. Statisztikai Szemle, 97(10), 915-932. https://doi.org/10.20311/stat2019.10.hu0915 Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: A hazai
Foltin Bianka (2019): Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata. In: Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém, pp. 375-386. Foltin Bianka, Kiss Virág Ágnes (2020): Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata. Táplálkozásmarketing, 7(1), 79-88. https://doi.org/10.20494/TM/7/1/6 IV. Agrártudományok Osztálya: A
Mitev Ariel Zoltán, Irimiás Anna, Michalkó Gábor (2018): Trónok harca: sorozatnézésből utazási szándék. In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárno, Szlovákia, pp. 657-666. Irimiás, Anna; Mitev, Ariel Zoltán; Michalkó, Gábor (2021): Narrative transportation and travel: The mediating role of escapism and immersion. Tourism Management Perspectives, 38, Paper: 100793. https://doi.org/10.1016/j.tmp.2021.100793 Q1, SJR: 1.761
Kenesei Zsófia, Bali Zsófia (2018): A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása = The effect of overcompensation on consumer behavior. In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárno, Szlovákia, pp. 861-874. Kenesei, Zsófia; Bali, Zsófia (2020): Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers' extra effort. Service Business, 14(2), 187-216. https://doi.org/10.1007/s11628-020-00413-w Q1, SJR: 0.789
Balsa-Budai Nikolett, Szakály Zoltán (2018): Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében. In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárno, Szlovákia, pp. 106-116. Balsa-Budai, Nikolett; Kiss, Marietta; Kovács, Bence; Szakály, Zoltán (2019): Attitudes of Voluntary Simplifier University Students in Hungary. Sustainability, 11(6), 1802. https://doi.org/10.3390/su11061802 Q2, SJR: 0.581
Bayramov, Elimdar; Agárdi Irma (2018): Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban: koncepcionális modell kialakítása. In: Józsa László, Korcsmáros Enikő, Seres Huszárik Erika (szerk.): A hatékony marketing: EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárno, Szlovákia, pp. 242-252. Bayramov, Elimdar (2022): Modelling travel intention in conflict-ridden destinations. Regional Statistics, 12(2), 75-94. https://doi.org/10.15196/RS120207 Q2; SJR: 0.48
Berezvai Zombor, Agárdi Irma, Alt Mónika Anetta (2017): Az FMCG kiskereskedők földrajzi terjeszkedésében és innovációs tevékenységében lévő különbségek hatása a vállalatok teljesítményére. In: Bányai Edit, Lányi Beatrix, Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás: Egyesület a Marketing Oktatásért és kutatásért (EMOK) XXIII. országos konferencia: Tanulmánykötet. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK): Pécs, pp. 240-248. Alt, Mónika Anetta; Berezvai, Zombor; Agárdi, Irma (2021): Harmony-oriented retail innovations and financial performance. European Journal of Innovation Management, 24(4) 1379-1399. https://doi.org/10.1108/EJIM-04-2020-0145 Q1, SJR: 1.02
Agárdi Irma, Alt Mónika-Anetta, Berezvai Zombor (2017): A nemzetközi diverzifikáció, az innováció és a teljesítmény kapcsolata az európai élelmiszer-kiskereskedelemben. Közgazdasági Szemle, 64(7-8), 805-822. https://doi.org/10.18414/KSZ.2017.7-8.805 Gazdaságtudományi Doktori Minősítő Bizottság: A hazai
Földi Katalin (2011): Élelmiszervásárlási szokások változása. In: Fojtik János (szerk.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs, pp. 209-218. Földi Katalin (2014): Élelmiszer kiskereskedelmi üzletválasztási tényezők kvantitatív kutatása Szolnokon. Élelmiszer, Táplálkozás és Marketing, 10(1), 21-28. http://journal.uni-mate.hu/index.php/etm/article/view/186/694  IV. Agrártudományok Osztálya: A

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.