Ahmed Ali Alfateh Fegada "The Moderating Role of Technological Capabilities in the Relationship between Entrepreneurial Marketing and Firm Performance in SMEs – Khartoum, Sudan" című értekezésének nyilvános védésére 2025. június 2-án kerül sor a Pannon Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Veres Zoltán.
Ács Balázs "Szabályozás és verseny a helyközi tömegközlekedés piacán" című értekezésének nyilvános védésére 2025. május 15-én kerül sor a Szegedi Tudományegyetem Közgazdaságtani Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Voszka Éva.
Pacsi Diána "JÁTÉKOSÍTÁSI STRATÉGIÁK ALKALMAZÁSA A TURIZMUSMARKETING TERÜLETÉN – A SZEMÉYLISÉG HATÁSA AZ UTAZÁSI DÖNTÉSEKRE" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 19-én kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Illés Bálint Csaba és Szabó Zoltán.
Sándor Cecília "A nemzetépítés és a regionális identitás kapcsolata az etnikai marketinggel és fogyasztással" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 21-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Szabó Árpád Töhötöm.
Hoang Thao Thi Phuong "Considerations of the government’s role in its efforts to boost the tourism industry in Vietnam with some attention to regional factors" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 17-én kerül sor a Pécsi Tudományegyetem Regionális Politika és Gazdaságtan Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bakucz Mária.