Pacsi Diána "JÁTÉKOSÍTÁSI STRATÉGIÁK ALKALMAZÁSA A TURIZMUSMARKETING TERÜLETÉN – A SZEMÉYLISÉG HATÁSA AZ UTAZÁSI DÖNTÉSEKRE" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 19-én kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Illés Bálint Csaba és Szabó Zoltán.
Sándor Cecília "A nemzetépítés és a regionális identitás kapcsolata az etnikai marketinggel és fogyasztással" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 21-én kerül sor a Budapesti Corvinus Egyetem Szociológia és Kommunikációtudomány Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Szabó Árpád Töhötöm.
Szakály Márk Zoltán "Az evési magatartás különböző aspektusainak vizsgálata Magyarországon" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 5-én kerül sor a Debreceni Egyetem Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Soós Mihály.
Hübner Dirk-Siegfried "ENTWICKLUNG UND ETABLIERUNG EINER NACHHALTIGKEITSZERTIFIZIERUNG FÜR UNTERNEHMEN – AM BEISPIEL VON DEUTSCHEN BÄCKEREIEN" című értekezésének nyilvános védésére 2025. március 3-án kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Tóth Gergely és Horváthné Kovács Bernadett.
Aliyev Tural "Exploring Influences on Consumer Behavior in Perfume Advertising" című értekezésének nyilvános védésére 2025. február 18-án kerül sor a Széchenyi István Egyetem Regionális- és Gazdaságtudományi Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Eisingerné Balassa Boglárka és Pongrácz Attila.