- Honti Tamás (2020): Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!! A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata. In Ercsey Ida (szerk.): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837- pp. 23–38.
- Csóka László (2019): Sportfogyasztás az életstílus csoportokban, motivációk és fogyasztási területek. In Veres Zoltán, Sasné Grósz Annamária, Liska Fanny (szerk.): Ismerjük a vevőt? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 750–759.
- Kovács Bence, Simon Judit (2016): Melyik hatóanyagot is választjuk? - Gyógyszer-hatóanyag terápiák értéke és azok piaci teljesítményének összehasonlítása. In Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 716–729.