2023 márciusában ismét eredményt hirdettek az IAB Legjobb Szakdolgozat Pályázatán, és ezúttal egy szegedi diák is volt a győztesek között. Ennek kapcsán kapott az IAB meghívást egy diákokkal közös beszélgetésre Dr. Révész Balázstól, a Szegedi Tudományegyetem Üzleti Tudományok Intézetének vezetőjétől.
A teljes cikk megtekinthető az IAB honlapján.
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottsága évente Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjra 2021-ben megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehetett pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában:
– Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben
– Magyar nyelvű folyóiratcikk
– Idegen nyelvű folyóiratcikk
Az IAB Hungary Audio munkacsoportja egy újabb IAB Café eseményen mutatja be a hazai podcast piacról készített új, reprezentatív kutatásuk eredményeit, amely kapcsán szó lesz méretekről, árakról, megtérülési arányról és mindarról, ami miatt 2023-ban a piaci szereplők a legnagyobb változást várják az audio szektortól.
Felhívás minden hazai felsőoktatási intézmény oktatójához
Digitális oktatói tagozat megalakítását tervezi az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért (EMOK) és a digitális reklámipar – száznál is több ügynökséget, kiadót, kutatócéget, hirdetőt és szolgáltató céget összefogó – hazai szakmai szervezete, az IAB Hungary. Az új tagozatba a hazai felsőoktatási intézmények online marketing oktatóinak jelentkezését várjuk, akik szívesen csatlakoznának a marketing oktatás és kutatás fejlesztését célzó közös projektekhez.

Szakmailag sikeres és "a közösség számára emlékezetes" rendezvényt szervezett a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete 2022. augusztus 23-25. között két helyszínen, Miskolcon és Hernádvécsén, a marketing kutatókat-oktatókat tömörítő EMOK egyesület 28. nemzetközi konferenciáját, TRANSZFORMATIV MARKETING - TÁRSADALMI ÉS ÜZLETI KIHÍVÁSOK INTEGRÁLT MARKETINGMEGOLDÁSAI címmel.