Szeretnénk megkérni minden EMOK tagot, hogy frissítse elérhetőségi és szakmai adatait az EMOK adatbázisában, illetve nyilatkozzon azok Egyesülettel történő adatmegosztási lehetőségekről. Kérjük, töltsétek ki az itt elérhető kérdőívet. Az adatok megadása pusztán néhány percet vesz majd igénybe és nagyon fontos annak érdekében, hogy naprakész nyilvántartással rendelkezzünk az EMOK tagokról. Rendkívül hálásak lennénk, ha mindenki megadná adatait és köszönjük előre is az erre fordított időt és energiát!
2024-ben Pécs látja vendégül a marketingoktatás és -kutatás hazai és nemzetközi képviselőit a EMOK Konferencián. A részletes információk immár megtalálhatók a konferencia honlapján, ami ide kattintva érhető el. Az EMOK XXX. Nemzetközi Konferencia időpontja 2024. augusztus 26-28., amihez az alábbi fontos határidők kapcsolódnak:
2024. április 11-én a Budapesti Gazdasági Egyetem Látogatógazdaság Kiválósági Központ, a BGE KVIK Turizmus Tanszékkel és a BGE KVIK Vendéglátás Tanszékkel együttműködve tudományos konferenciát szervez
I. Nemzetközi Látogatógazdaság Konferencia
Helyek, látogatók és együttműködések
címmel a BGE Markó utcai épületében.
Ha március, akkor IAB Reklámköltés Café friss adatokkal, beszédes indexekkel! Az IAB Hungary Adex Munkacsoportja idén is elkészítette két legfontosabb jelentését a digitális reklámpiac alakulásáról a múlt és a jövő évre vonatkoztatva, amelyek eredményeit március utolsó keddjén egy online eseményen mutatják be.
A digitális marketing témában ötödik alkalommal meghirdetett Legjobb szakdolgozat verseny szakmai zsűrije már értékelte a tavaly november végéig beérkezett 26 pályázatot, az összesített pontszámok alapján pedig az alábbi dolgozatok kerültek be a döntőbe. A dolgozatok készítőinek nevét az alábbiakban ábécérendben mutatjuk.
Általános cél
Az EMOK a klasszikus szekciók mellett teret enged speciális szekciók (workshopok) meghirdetésére is, amelynek célja egy téma interaktív körbejárása. A workshopok mind formátumában, mind meghirdetett témáit illetően eltérnek a konferencia szervezői által meghirdetett főbb tématerületektől.
Megjelent Rekettye Professzor Úr új Kkv-marketing könyve az Akadémiai Kiadónál, amelyet a pécsi marketing műhely kollégáival közösen készítettek el. Társszerzőként közreműködött Gerdesics Viktória, Putzer Petra és Csóka László is, minden Szerzőnek sok szeretettel gratulálunk!
2024. február 2-án került megrendezésre az EMOK PhD Fórum, mely a tavaly februári hasonló rendezvény folytatása és kiterjesztése volt. A rendezvény elsődleges célja a fiatal marketinges kutatók közötti együttműködések támogatása és intézmények közötti hálózatok erősítése. Emellett fontos cél a nyári EMOK konferencia mellett egy másik, rendszeres találkozási alkalmat biztosítani az EMOK közösség PhD hallgatói számára.
Kedves Kollégák!
2024. február 2-án tartottuk meg kutatás- és oktatásmódszertani workshopunkat, amely során mindannyiunk számára érdekes és hasznos előadásokat tekinthettünk meg. Az egyik záróelőadás témája a szakdolgozatírás folyamatához kapcsolódóan vetett fel kérdéseket a mesterséges intelligencia vonatkozásában.
Az előadás üzenete elsősorban nem a teljeskörű tiltás, sokkal inkább a lehetséges hasznok feltárása volt. Az előadás arra kívánt rávilágítani, hogy a szakdolgozatírásnak több olyan eleme, feladata is van, amelyhez kapcsolódóan a témavezetők is etikusnak tartanák az MI használatát – akkor viszont miért nem segítjük ebben a szakdolgozókat?
2024 első EMOK-rendezvényeként február 2-án került megrendezésre a Mesterséges Intelligencia: új irányok és kihívások a kutatásban és az oktatásban workshop, a Budapesti Corvinus Egyetemen, több mint 60 résztvevővel. Délelőtt a kutatásmódszertani workshopon megismertük az alapvető MI fogalmakat, az MI kutatásban elfoglalt helyét, szerepét. Délután az oktatásmódszertani workshop keretében kerültek megvitatásra az MI-vel kapcsolatos oktatói tapasztalatok. A nap zárásaként a PhD hallgatók csoportokba rendeződve kezdték meg a nyári EMOK konferenciára készülést.