2021 |
Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István (2020): Modern árazás (Akadémiai Kiadó, Budapest) |
Hargitai Dávid Máté, Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán (2020): Hagyományos és online tanulási preferenciák a felsőoktatásban – A COVID-járvány kihívásai (STATISZTIKAI SZEMLE, 98, 839-857.) |
Kenesei Zsófia, Bali Zsófia (2020): Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort (SERVICE BUSINESS, 14187-216.) |
2020 |
Rekettye Gábor: Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press London, 2019 |
Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit – Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével. STATISZTIKAI SZEMLE, 97:9, pp. 827-854., 2019 |
Szakály Zoltán – Kovács Sándor – Pető Károly – Huszka Péter – Kiss Marietta: A modified model of the willingness to pay for functional foods. APPETITE, 138, pp. 94-101., 2019 |
2019 |
Rekettye Gábor, Liu Jonathan 2018: Pricing: The New Frontier. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press |
Veres Zoltán, Tarján Tamás 2018: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 65 : 5, pp. 525-550. |
Keszey Tamara 2018: Trust, perception, and managerial use of market information, INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, 27 : 6, pp. 1161-1171. |
2018 |
Törőcsik Mária: Self-marketing - Személy és marketing kapcsolatok. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. |
Kenesei Zsófia: A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50. (2017) |
2017 |
Bauer András, Kolos Krisztina: Márkamenedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó. 2016 |
Keszey Tamara, Wim Biemans: Sales-marketing encroachment effects on innovation JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 69:(9) pp. 3698-3706. (2016) |
Veres Zoltán, Hoffmann Márta, Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba, Budapest: Akadémiai Kiadó. 2016 |
2016 |
Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing, Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. 473 p. |
Szőcs Attila, Berács József: A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése SZIGMA 46: (1-2) pp. 99-125. (2015) |
2015 |
Pavluska Valéria: Kultúramarketing, Akadémiai Kiadó, 2014 |
Tibor Mandják, Zsuzsanna Szalkai, Edit Neumann-Bódi, Mária Magyar, Judit Simon: Phoenix in the network: The genesis of a Hungarian industrial company. THE IMP JOURNAL 8:(3) pp. 107-119. (2014) |
2014 |
Horváth-Bauer: Marketingkommunikáció, Akadémiai Kiadó, 2013 |
G. Rekettye, G. Rekettye Jr: Global trends and their influence on future business performance. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT 14:(1) pp. 95-110.(2013) |
2013 |
Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing. Akadémiai Kiadó. |
Neulinger Ágnes (2012): Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. Statisztikai Szemle, 9. sz. |
2012 |
Törőcsik Mária (2011): Fogyasztói magatartás – Insight, trendek, vásárlók, Akadémiai Kiadó, 2011 |
Hofmeister Ágnes (2011): |