Válasszon nyelvet

Évszám Szakkönyv Folyóirat
Hazai Külföldi
2021 Danyi Pál, Rekettye Gábor, Veres István (2020): Modern árazás (Akadémiai Kiadó, Budapest) Hargitai Dávid Máté, Sasné Grósz Annamária, Veres Zoltán (2020): Hagyományos és online tanulási preferenciák a felsőoktatásban – A COVID-járvány kihívásai (STATISZTIKAI SZEMLE, 98, 839-857.) Kenesei Zsófia, Bali Zsófia (2020): Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort (SERVICE BUSINESS, 14187-216.)
2020 Rekettye Gábor: Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press London, 2019 Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit – Kehl Dániel: A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével. STATISZTIKAI SZEMLE, 97:9, pp. 827-854., 2019 Szakály Zoltán – Kovács Sándor – Pető Károly – Huszka Péter – Kiss Marietta: A modified model of the willingness to pay for functional foods. APPETITE, 138, pp. 94-101., 2019
2019 Rekettye Gábor, Liu Jonathan 2018: Pricing: The New Frontier. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press Veres Zoltán, Tarján Tamás 2018: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma, KÖZGAZDASÁGI SZEMLE, 65 : 5, pp. 525-550. Keszey Tamara 2018: Trust, perception, and managerial use of market information, INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW, 27 : 6, pp. 1161-1171.
2018 Törőcsik Mária: Self-marketing - Személy és marketing kapcsolatok. Budapest: Akadémiai Kiadó, 2017. Kenesei Zsófia: A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50. (2017)
2017 Bauer András, Kolos Krisztina: Márkamenedzsment, Budapest: Akadémiai Kiadó. 2016 Keszey Tamara, Wim Biemans: Sales-marketing encroachment effects on innovation JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 69:(9) pp. 3698-3706. (2016)
Veres Zoltán, Hoffmann Márta, Kozák Ákos: Bevezetés a piackutatásba, Budapest: Akadémiai Kiadó. 2016
2016 Rekettye Gábor, Tóth Tamás, Malota Erzsébet: Nemzetközi marketing, Budapest: Akadémiai Kiadó, 2015. 473 p. Szőcs Attila, Berács József: A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése SZIGMA 46: (1-2) pp. 99-125. (2015)
2015 Pavluska Valéria: Kultúramarketing, Akadémiai Kiadó, 2014 Tibor Mandják, Zsuzsanna Szalkai, Edit Neumann-Bódi, Mária Magyar, Judit Simon: Phoenix in the network: The genesis of a Hungarian industrial company. THE IMP JOURNAL 8:(3) pp. 107-119. (2014)
2014 Horváth-Bauer: Marketingkommunikáció, Akadémiai Kiadó, 2013 G. Rekettye, G. Rekettye Jr: Global trends and their influence on future business performance. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT 14:(1) pp. 95-110.(2013)
2013 Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing. Akadémiai Kiadó. Neulinger Ágnes (2012): Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. Statisztikai Szemle, 9. sz.
2012 Törőcsik Mária (2011): Fogyasztói magatartás – Insight, trendek, vásárlók, Akadémiai Kiadó, 2011 Hofmeister Ágnes (2011):

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
Sütiket használunk
Oldalainkon sütiket használunk. Ezek egy része szükséges az oldal működéséhez, a többi nekünk segít az oldal fejlesztésében és a felhasználói élmény javításában (követő sütik). Engedélyezheti ezeket a sütiket, de kérjük, vegye figyelembe, hogy az oldal nem minden funkcióját tudja igénybe venni a sütik nélkül.