Válasszon nyelvet

Évszám Szakkönyv Folyóirat
Hazai Külföldi
2023 Putzer Petra – Józsa László (2022): A marketinghatékonyság mérése - Hogyan mérjük a marketinget? Budapest: Akadémiai Kiadó Nagy Ákos – Németh Péter – Kemény Ildikó –  Szűcs Krisztián (2022): Webrooming és showrooming Magyarországon: Omnichannel vásárlói magatartás a sportcikkek piacán. VEZETÉSTUDOMÁNY 53:(7) pp. 79-93. Fuduric, Morana – Varga Akos – Horvat Sandra – Skare, Vatroslav (2022): The ways we perceive: A comparative analysis of manufacturer brands and private labels using implicit and explicit measures. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 142, pp. 221-241.
2022 Törőcsik Mária – Szűcs Krisztián (2021): Fogyasztói magatartás: Mintázatok, trendek, alkalmazkodás. Budapest: Akadémiai Kiadó Agárdi Irma – Alt Mónika-Anetta (2021): A mobiltárca elfogadásának generációs különbségei: az X és Z generáció összehasonlítása.
STATISZTIKAI SZEMLE 99:(11) pp. 1049-1079.
Somosi Ágnes – Stiassny, Alfred – Kolos Krisztina – Warlop, Luk (2021): Customer defection due to service elimination and post-elimination customer behavior: An empirical investigation in telecommunications. INTERNATIONAL JOURNAL OF RESEARCH IN MARKETING 38:(4) pp. 915-934.
2021 Danyi Pál – Rekettye Gábor – Veres István (2020): Modern árazás. Budapest: Akadémiai Kiadó Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária – Veres Zoltán (2020): Hagyományos és online tanulási preferenciák a felsőoktatásban – A COVID-járvány kihívásai. STATISZTIKAI SZEMLE 98:(7) pp. 839-857. Kenesei Zsófia – Bali Zsófia (2020): Overcompensation as a service recovery strategy: the financial aspect of customers’ extra effort. SERVICE BUSINESS 14:(2) pp. 187-216.
2020 Rekettye Gábor (2019): Value Creation 4.0: Marketing Products in the 21th Century. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press London Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit – Kehl Dániel (2019): A véleményformáló magatartás mint másodrendű látens változó modellezése PLS-alapú strukturális egyenletek módszerével. STATISZTIKAI SZEMLE 97:(9) pp. 827-854. Szakály Zoltán – Kovács Sándor – Pető, Károly – Huszka Péter – Kiss Marietta (2019): A modified model of the willingness to pay for functional foods. APPETITE 138, pp. 94-101.
2019 Rekettye Gábor – Liu Jonathan (2018): Pricing: The New Frontier. London, Egyesült Királyság / Anglia: Transnational Press Veres Zoltán – Tarján Tamás 2018: Szekvenciális fogyasztói termékválasztás döntési kontinuuma. KÖZGAZDASÁGI SZEMLE 65:(5) pp. 525-550. Keszey Tamara (2018): Trust, perception, and managerial use of market information. INTERNATIONAL BUSINESS REVIEW 27:(6) pp. 1161-1171.
2018 Törőcsik Mária (2017): Self-marketing - Személy és marketing kapcsolatok. Budapest: Akadémiai Kiadó Kenesei Zsófia (2017): A vevői elégedettség mérésének lehetőségei többdimenziós szemléletben. STATISZTIKAI SZEMLE 95: (1) pp. 29-50.
2017 Bauer András – Kolos Krisztina (2016): Márkamenedzsment. Budapest: Akadémiai Kiadó Keszey Tamara – Biemans, Wim (2016): Sales-marketing encroachment effects on innovation. JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH 69:(9) pp. 3698-3706.
Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos (2016): Bevezetés a piackutatásba. Budapest: Akadémiai Kiadó
2016 Rekettye Gábor – Tóth Tamás – Malota Erzsébet (2015): Nemzetközi marketing. Budapest: Akadémiai Kiadó Szőcs Attila – Berács József (2015): A fogyasztói márkaérték, mint másodrendű látens változó okozati becslése. SZIGMA 46:(1-2) pp. 99-125.
2015 Pavluska Valéria (2014): Kultúramarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó Mandják Tibor – Szalkai Zsuzsanna – Neumann-Bódi Edit – Magyar Mária – Simon Judit (2014): Phoenix in the network: The genesis of a Hungarian industrial company. THE IMP JOURNAL 8:(3) pp. 107-119.
2014 Horváth Dóra – Bauer András (szerk.) (2013): Marketingkommunikáció. Budapest: Akadémiai Kiadó Rekettye Gábor – Rekettye Gábor Jr (2013): Global trends and their influence on future business performance. INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS PERFORMANCE MANAGEMENT 14:(1) pp. 95-110.
2013 Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing. Budapest: Akadémiai Kiadó. Neulinger Ágnes (2012): Becsült részvételi valószínűség szerinti párosítás a marketingprogramok értékelésében. STATISZTIKAI SZEMLE 90:(9) pp. 867-877.
2012 Törőcsik Mária (2011): Fogyasztói magatartás – Insight, trendek, vásárlók. Budapest: Akadémiai Kiadó Hofmeister Ágnes (2011):

 

Iratkozzon fel a hírlevelünkre

A * karakterrel jelölt mezők kitöltése kötelező
 

Adatok

Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Adószám: 18652279-2-43
Bankszámlaszám:
Magnet Bank 16200223-10038989