Az
Eötvös Loránd Tudományegyetem
Társadalomtudományi Kar
Üzleti Kommunikáció és Marketing Tanszéke és a
Márka- és marketingkommunikációs kutatócsoportja
megszervezi a
Marketingnyelvészet
című interdiszciplináris konferenciát.
Justin Paul a tartja a XXX. EMOK plenáris előadását „Publishing on Reputed Journals: DOs and DON'ts” címmel. A Professzor sikeresen publikáló kutató, aki minden bizonnyal hasznos tippeket nyújt majd a publikációs kihívások leküzdéséhez, és nem utolsó sorban az International Journal of Consumer Studies (IJCS; SJR Q1) főszerkesztője. Bővebb információ róla: https://www.linkedin.com/in/profjust/
Aki nem nyújtott be tanulmányt a PhD szekcióra (vagy az EMOK konferencia más szekciójára nyújtott be tanulmányt), de szeretne részt venni a PhD Fórumon a konferencia nulladik napján, még regisztrálhat a PhD Junior vagy PhD Master szekcióra előadással június 10-ig.
A napokban minden bíráló megkapta a felkérést, bízunk benne, hogy a határidő módosítás során kért rugalmasságot és pontosságot. vagyis a 2 hetes határidőt mindenki tartani tudja. A bírálandó tanulmányát vagy tanulmányait a https://conference.emok.hu/ felületen látja mindenki a belépést követően. Aki még nem regisztrált, kérjük, azzal az email címével tegye ezt meg, amelyre a bírálati felkérés érkezett.
Az immáron 8 éve indított hagyományt folytatva idén is pályázatot és versenyt hirdetünk a leginnovatívabb marketingkurzus bemutatására és díjazására, aminek keretében a 2023/2024-es tanévben tartott, innovatív megoldásokat alkalmazott marketing-tematikájú kurzusokkal várjuk a Kollégák jelentkezését.
Örömmel tájékoztatjuk az EMOK 2023 konferencia tanulmányainak szerzőit, hogy a tanulmánykötet publikálásra került.
2024. október 11-12-én Győrben kerül megrendezésre a nemzetközi Kautz Konferencia, melyre szeretettel várnak a szervezők minden oktató kollégát és doktoranduszt. A konferencia közgazdasági témájú, erőteljes menedzsment fókusszal; várhatóan legalább egy marketing szekcióval.
Idén már harmadik alkalommal szervezi meg a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar és a Budapesti Corvinus Egyetem Omnichannel Kutatócsoportja az Omnichannel Napot, melynek során az akadémiai és a vállalati szféra is beszámol arról, hogy milyen gondolatai, kutatási eredményei vannak az omnichannel témakör kapcsán. A workshop nyelve angol, és hibrid módon kerül lebonyolításra. Idén a helyszín újra Pécs, az időpont: 2024. június 6. Jelentkezési határidő: 2024. május 31.
Tisztelettel meghívjuk az MTA GTB Marketingtudományi Albizottság tagjait, a köztestületi tagokat és minden a téma iránt érdeklődő szakembert a Közszolgálati és Nonprofit Marketing Munkabizottság rendezvényére.
Időpont: 2024. június 12. (szerda) 11 óra
Téma: „A marketing szerepe a „helyek” – a települések, városok, térségek, régiók - társadalmilag fenntartható fejlődésében?
A marketingtudomány és a marketing doktori képzés „Merre tovább?” kérdései
MTA GTB Marketingtudományi Albizottság és az EMOK közös konferenciája
Az MTA IX. Osztály Gazdálkodástudományi Bizottság Ipar- és Vállalatgazdaságtan Albizottsága, Marketingtudományi Albizottsága és Vezetés- és Szervezéstudományi Albizottsága ismét Publikációs Nívódíjat hirdet. A díjakra 2023-ban megjelent nyomtatott és/vagy online publikációkkal lehet pályázni, illetve javaslatot tenni a következő három kategóriában, megjelölve, hogy mely albizottsághoz nívódíjára javasolják az adott publikációt:
- Szakkönyv / tanulmány szakkönyvben,
- Magyar nyelvű folyóiratcikk,
- Idegen nyelvű folyóiratcikk.