Ebrahimi Pejman "SOCIAL NETWORKS MARKETING AND CONSUMER PURCHASE BEHAVIOR: COMBINATION OF ISM, AHP AND MACHINE LEARNING ALGORITHMS" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 28-án kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Farkasné Fekete Mária és Kot Sebastian.
Priatmoko Setiawan "EMPLOYING OF MARKETABILITY, SUSTAINABILITY, PARTICIPATORY, AND DISASTER MITIGATION IN RURAL COMMUNITY-BASED TOURISM (CBT) AS DECISION SUPPORT SYSTEM (DSS) ASSESSMENT" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 31-én kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Dávid Lóránt Dénes és Bujdosó Zoltán.
Maier Günther "MODERATORS AND VARIABLES IN SOLUTION SALES AND THEIR IMPLICATION TO SALES PERFORMANCE IN AUSTRIA AND GERMANY" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 27-én kerül sor a Soproni Egyetem Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Bartók István.
Kadiu Arjana "Marketing Strategies promoting Sustainable Tourism Development in the country of Albania" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 28-án kerül sor a Soproni Egyetem Széchenyi István Gazdálkodás- és Szervezéstudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Szabó Zoltán és Papp-Váry Árpád Ferenc.
Wicaksono Tutur "THE EXPERIENTIAL RETAIL PHENOMENON: A QUALITY ANALYSIS AND PERCEPTUAL DISPARITIES AMONG CUSTOMERS IN THE ADOPTION OF HUNGARIAN SMES RETAIL" című értekezésének nyilvános védésére 2024. május 6-án kerül sor a Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Gazdaság- és Regionális Tudományok Doktori Iskolájában. Az értekezés témavezetője Illés Bálint Csaba és Fodor Zita Júlia.