Conference Proceedings
A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete
Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra
Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai
Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.)
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference
Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.)
Corvinus University of Budapest
Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (szerk.)
Pannon Egyetem
A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.)
Selye János Egyetem
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás
Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar
Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.)
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar
Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.)
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
„Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai
Fojtik János (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar
Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.)
Széchenyi István Egyetem
Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar