Select your language

Conference Proceedings

2024
A (marketing) világ megkettőződése - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXX. Nemzetközi Konferenciájának Absztrakt- és Tanulmánykötete

Szűcs Krisztián – Putzer Petra – Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar

2023
Reziliens Marketing - Válaszok változó kihívásokra

Révész Balázs – Gyulai Zsófia (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

2022
Transzformatív Marketing - Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai

Piskóti István – Nagy Szabolcs – Nagy Katalin (szerk.)
Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet

2021
“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” - Proceedings of the EMOK 2021 International Conference

Ariel Mitev – Tamás Csordás – Dóra Horváth – Kitti Boros (szerk.)
Corvinus University of Budapest

2020
Marketing a digitalizáció korában

Ercsey Ida (szerk.)
Széchenyi István Egyetem

2018
A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete

Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (szerk.)
Selye János Egyetem

2017
Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás

Dr. Bányai Edit – Dr. Lányi Beatrix – Dr. Törőcsik Mária (szerk.)
Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar

2016
Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (szerk.)
Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar

2015
Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (szerk.)
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem

2014
„Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai

Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

2013
„Kiterjesztett” marketing

Dr. Király Éva (szerk.)
Budapesti Gazdasági Főiskola

2010
„Új Marketing Világrend”

Dr. Csépe Andrea (szerk.)
Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola

2005
Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (szerk.)
Széchenyi István Egyetem

2002
Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (szerk.)
Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.