Select your language

Felelős marketing

Fojtik János (eds.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

A fogyasztói félelem - A kockázatészleléstől az ellenállásig 13

Törőcsik Mária – Jakopánecz Eszter

A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban 29

Horváth Dóra – Nyirő Nóra – Nagy Gábor

Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata 69

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László

A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása 113

Hofmeister-Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Eredménykockázat és projektkompetenciák 149

Veres Zoltán – Nádor Éva

A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai 160

Bakonyi Erika – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán

Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz? 174

Horvát Adelina – Dr. Udovecz Gábor – Dr. Szigeti Orsolya – Dr. Szente Viktória

A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából 180

Hámornik Balázs Péter – Nándorfi Nóra

Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése 190

Soós Mihály – Szigeti Orsolya – Szente Viktória – Polereczki Zsolt – Szakály Zoltán

Fiatalok nassolási szokásai 203

Böröndi-Fülöp Nikoletta – Polereczki Zsolt – Szabó Sára – Szakály Zoltán

Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében 219

Dr. Totth Gedeon – Hlédik Erika – Dr. Fodor Mónika

A demográfiai változásokhoz igazodó felelős marketing 296

Szarka Krisztina – Dúl Nándor

CSR, mint kommunikációs tartalom és forma 317

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A CSR helye a marketingelméletben 350

Gyulavári Tamás

Automata és e-mata 440

Steiner István

Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében 640

Nagy Ákos András – Fodor Péter – Dr. Szűcs Krisztián

Női vállalkozók – vállalkozó nők 657

Kővágó Györgyi – Piricz Noémi

A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között 672

Soós János – Dr. Törőcsik Mária

Pszeudo-projektek a gyakorlatias képzés elősegítésére 752

Dr. Fojtik János – Csermely Marina

Globális vs. lokális PR monitor 920

Konczosné Szombathelyi Márta – Keller Veronika

Fojtik János (eds.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.