Felelős marketing
Fojtik János (eds.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3
A fogyasztói félelem - A kockázatészleléstől az ellenállásig 
 13
                Törőcsik Mária – Jakopánecz Eszter
A dizájn fontossága a fogyasztói hűség kialakulásában az autóiparban 
 29
                Horváth Dóra – Nyirő Nóra – Nagy Gábor
A habituáció hatása az értékesítésösztönzési eszközökre 
 36
                Bereczkiné Farkas Erzsébet
Önkéntesség és turizmus: barátok vagy ellenfelek? 
 42
                Kelemen Kata
Vásárlási stílusok a fiatal egyetemisták körében, avagy egy feltáró kutatás tapasztalatai 
 55
                Makkos-Káldi Judit – Keller Veronika – Torma Katalin
Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata 
 69
                Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László
Megváltozik-e a fogyasztói és a partneri lojalitás a gazdasági válság és a globális kihívások hatására? 
 77
                Hetesi Erzsébet
Fogyasztás és identitás összefüggései a fiatalok körében 
 85
                Prónay Szabolcs
Nemzettudatos fogyasztók vagy nemzettudat kialakítása hazai termékekkel? 
 95
                Németh Szilárd
A kognitív életkor és az 50+ generáció környezettudatos fogyasztói magatartása 
 113
                Hofmeister-Tóth Ágnes – Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Családon belüli kommunikáció és a referenciacsoport hatása egyszülős és teljes családokban 
 129
                Dr. Neulinger Ágnes
A fogyasztói tudatosság megjelenése a fogyasztóvédelemben 
 138
                Süle Margit
Eredménykockázat és projektkompetenciák 
 149
                Veres Zoltán – Nádor Éva
A hagyományos húsipari termékek ismertsége és fogyasztási szokásai 
 160
                Bakonyi Erika – Szente Viktória – Szigeti Orsolya – Szakály Zoltán
Hogyan illeszkedik a szója a fenntartható fogyasztáshoz? 
 174
                Horvát Adelina – Dr. Udovecz Gábor – Dr. Szigeti Orsolya – Dr. Szente Viktória
A Starbucks és a fair trade a termékélmény nézőpontjából 
 180
                Hámornik Balázs Péter – Nándorfi Nóra
Élelmiszer jelölések fogyasztói megítélése 
 190
                Soós Mihály – Szigeti Orsolya – Szente Viktória – Polereczki Zsolt – Szakály Zoltán
Etikai kódex vagy törvényes szabályzás? Az élelmiszerkereskedelem működésének kulcskérdései 
 195
                Dr. Kopcsay László
Fiatalok nassolási szokásai 
 203
                Böröndi-Fülöp Nikoletta – Polereczki Zsolt – Szabó Sára – Szakály Zoltán
Élelmiszervásárlási szokások változása 
 209
                Földi Katalin
Pálinkafogyasztási preferenciák a nők körében 
 219
                Dr. Totth Gedeon – Hlédik Erika – Dr. Fodor Mónika
Élelmiszer fogyasztási szokások és attitűdök vizsgálata primer piackutatás alkalmazásával 2010-ben 
 226
                Huszka Péter
Élelmiszerfogyasztói magatartás megváltozása az időskorban 
 236
                Végh Katalin
Egészségtudatosság és alternatív gyógymódok alkalmazása, azok megítélése közgazdász hallgatók körében 
 253
                Berend Dóra
Értékteremtés a gyógyszeriparban 
 266
                Csépe Andrea
Stratégiai orientáció és marketingtevékenység a magyarországi gyógyszertárak körében 
 271
                Csepeti Ádám
A demográfiai változásokhoz igazodó felelős marketing 
 296
                Szarka Krisztina – Dúl Nándor
A marketing-pénzügy interfész, avagy reálopciók a marketingben 
 305
                Csapi Vivien
CSR, mint kommunikációs tartalom és forma 
 317
                Gulyásné dr. Kerekes Rita
Megoldhatja-e az új médiatörvény az évek óta fennálló jogszabályi hiányt a CSR területén? 
 330
                Hajdú Noémi
CSR, vállalati DNS vagy puszta marketingeszköz? 
 337
                Putzer Petra
A CSR helye a marketingelméletben 
 350
                Gyulavári Tamás
Felelős játékszervezés, mint a felelős vállalati magatartás specifikuma 
 361
                Tessényi Judit
Miért jó „zöld”-nek lenni? A környezetvédelem helye a fesztiválok világában 
 369
                Dér Csaba Dezső
Haptikus érzékelés iránti preferencia és internethasználat hatása az online vásárlásra 
 377
                Agárdi Irma
Online eszközök a magyar politikai pártok kommunikációjában - Választási kampány 1.5 és 2.0 
 385
                Eszes István
Internet az utazásban, utazás az interneten 
 393
                Grotte Judit
„Zöld” profil: Fiatal felnőttek kapcsolata a fenntartható fogyasztással és a Facebook-kal 
 401
                Hofmeister-Tóth Ágnes – Nagy Péter
A bizalom szerepe a mobilszolgáltatások piacán 
 409
                Simay Attila Endre
Automata és e-mata 
 440
                Steiner István
Környezeti információk az online vásárlásban 
 449
                Kenéz András
A virtuális világ marketing célú használata - Információkeresési stratégiák a szakirodalom tükrében 
 459
                Kujbus Éva
Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben 
 470
                Révész Balázs – Dr. Törőcsik Mária
In-game reklámok szerepe az integrált marketingkommunikációban 
 484
                Bátor Attila – Gaál Mónika
A hagyományos és az új média közötti átmeneta vállalati marketing-kommunikációban - A hagyományos reklámtartalmak online megtekintésének fő motivátorai 
 490
                Csordás Tamás
Reklámköltségek allokációs kérdései válságszituációban 
 500
                Gáti Mirkó György
Az augmented reality jelene és jövője, mint a marketingkommunikáció eszköze 
 509
                Kajos Attila – Dr. Bányai Edit
Etnomarketing a németországban élő német–török lakosságnak szóló online reklámok tükrében 
 521
                Dr. Mátyás Judit
Fenntartható gazdaság – fenntartható értékrend 
 529
                Dinya László
Az üzleti tanmesék ajánlott irodalomkénti beépítése a marketing oktatásába 
 542
                Papp-Váry Árpád Ferenc
A magyarországi kis- és középvállalatok növekedését előmozdító stratégiai tényezők 
 558
                Nagy Gábor – Dr. Berács József
Hatékonyabb vevőérték–menedzsment környezettudatosabb marketing? A vevőérték menedzsment hatása a marketing eszközök alkalmazására 
 569
                Neumann-Bódi Edit – Simon Judit
Dinamikus kapcsolati képességek modellezése szervezetközi együttműködések során 
 579
                Révészné Kocsis Eszter – Vilmányi Márton
Vállalati kommunikációs modell magyar felsőoktatásban 
 595
                Deés Szilvia
Piacorientáció a magyar egyetemeken: a harmadik küldetés térnyerése és fogadtatása 
 607
                Dr. Novotny Ádám
A marketingtevékenység beépítése a teljes életciklus tervezési-, szervezési-, megvalósítási folyamatába 
 618
                Dr. Hegedűs József
A vállalati együttműködés, mint a biotechnológiai ágazat innovációjának mozgatórugója 
 626
                Dr. Lányi Beatrix
A nagyvállalatok marketingtevékenységének felmérése, szervezeti alkalmazása magyarországon 
 635
                Máté Zoltán
Ügyfélértékelési módszerek adaptálása egy magyar nagyszolgáltató esetében 
 640
                Nagy Ákos András – Fodor Péter – Dr. Szűcs Krisztián
Női vállalkozók – vállalkozó nők 
 657
                Kővágó Györgyi – Piricz Noémi
XXI. századi marketing hajtóerő: divat és divatkommunikáció 
 664
                Horváth Dóra – Móricz Éva
A tartalomfogyasztás szerepe a médiatrendek között 
 672
                Soós János – Dr. Törőcsik Mária
A fizikai környezet hatása szolgáltatások minőségészlelésére 
 682
                Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina
A felelősség otthon kezdődik 
 694
                Papp Judit
E-zmi? Avagy a kollektív áruismeret 
 704
                Steiner István
Felsőoktatás, marketingoktatás és versenyképesség 
 714
                Kapitány József
A fenntarthatóság megjelenése a hazai felsőoktatási intézmények marketingprogramjaiban 
 724
                Szabados Yvett – Dr. Fojtik János
Helyettesíthető-e a kontaktóra blogolással 
 732
                Kenéz András
Marketing műhely beindítása a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán 
 746
                Rekettye Gábor – Papp-Váry Árpád
Pszeudo-projektek a gyakorlatias képzés elősegítésére 
 752
                Dr. Fojtik János – Csermely Marina
Kvantitatív kutatás az integrált marketingkommunikációval kapcsolatosan 
 760
                Bernschütz Mária
A mozgókép reneszánsza: nagytotál a videográfia módszertanáról 
 774
                Mitev Ariel – Dörnyei Krisztina
Módszertani kihívások a szubjektív életminőség vizsgálatában 
 785
                Ercsey Ida
LOHAS témák vizsgálata a magyar női magazinok körében dokumentumelemzés segítségével 
 805
                Rácz Georgina – Dr. Horváth Ágnes
A nyílt innováció előnyei és az innováció kinyitását segítő hálózati együttműködések 
 821
                Kovács István
Adatbányászati modellek szerepe a marketingkutatásban 
 834
                Bóta László
A környezettudatos fogyasztás látens változós modellezése 
 845
                Dr. Nagy Szabolcs
Megválaszolhatatlan kérdések - Metaforák szerepe a fogyasztói tartalom generálásában 
 853
                Horváth Dóra – Mitev Ariel
Turisztikai motiváció változása az utazási döntésekben 
 863
                Kalmárné Rimóczi Csilla
Boldogság és elégedettség - Interdiszciplináris kutatások 
 872
                Kunsági Andrea
Kultúra és marketing a 21. században - A múzeumok szerepe az egyetemista hallgatók életében 
 879
                Gombos Szandra
A dél-alföldi régió imázsának elemzése: fejlesztési lehetőségek a régióban a wellness-turisztikai szolgáltatások piacán 
 890
                Árpási Zoltán
Desztináció-marketing - Modellek és megoldások a területek turizmusfejlesztésében 
 900
                Dr. Piskóti István
Az országmárka mérése – Egy országmárka-mérőskála tesztelése 
 911
                Jenes Barbara
Globális vs. lokális PR monitor 
 920
                Konczosné Szombathelyi Márta – Keller Veronika
Látogatói és kiállítói profilok összehasonlító elemzése 
 934
                Varga Levente – Kárpáti László
Az egyetemek vállalatok felé irányuló marketing kommunikációjának megalapozása - Négy régió innovációs kínálata az orvostudományok tudományterületen 
 946
                Szontágh Krisztina
A német nyelvű online reklámok nyelvi sajátosságai 
 954
                Dr. Mátyás Judit
Fenntartható közlekedésmarketing-stratégia - Beszámoló egy hazai kutatás eredményeiről 
 962
                Kelemenné Erdős Anikó
Fojtik János (eds.) (2011): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3