Select your language

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László (2011): Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata

Loading. Please, wait.

Eisingerné Balassa Boglárka – Dr. Józsa László (2011): Az „újrakezdők” – mint új fogyasztói csoport – életstílusának vizsgálata. In: Fojtik János (eds.): Felelős marketing - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciájának előadásai. Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978 963 642 3 pp. 69–76.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.