Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58

Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében
10
Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Külföldi hallgatók motivációi és elégedettség a külföldi tanulmányi programmal
12
Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon
25
Gyulai Zsófia – Révész Balázs
Beszállítói képességek és kompetenciák jelentősége az innovációs együttműködések során
34
Papp Adrienn
A vezetési tanácsadási szakirodalom intellektuális struktúrájának feltárása – b2b marketing kitekintés
36
Varga-Toldi Katalin – Veres Zoltán – Rékasi László
Mobiltechnológia alkalmazása és elfogadása a turizmusban. Szakirodalmi összefoglaló
48
Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
SZÉP-kártyával vagy anélkül? A SZÉP-kártyát használók utazásainak jellemzői a Balatonnál
62
Sulyok Judit – Madarász Eszter
Balaton régió lakosainak helyi identitása
72
Sasné Grósz Annamária – Lang Letícia Anikó
A Szülői Egészségtudatosság és az Étkezési Preferenciáik Vizsgálata
97
Holczer Adél Judit
Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében
109
Kiss Virág Ágnes – Danyi Mihály – Holczer Adél – Fehér András
Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével
118
Lipták Lilla – Pető Dalma
A sportfogyasztási kutatások iránya az elmúlt tíz évben
129
Csóka László
Mitől elégedettek a vezetők?
141
Darida Zsuzsa – Mitev Ariel Zoltán
Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe
152
Ásványi Katalin – Kiss Dominika
Új törekvések a Nonbusiness marketing oktatásában - Lehetséges?
162
Kéri Anita – Béla-Csovcsics Andrea
Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége?
175
Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea
Hogyan vegyük rá a vizsgálati alanyokat egy hosszúnak tűnő kérdőív kitöltésére? Esetleírás a közigazgatás képzési rendszerét vizsgáló kutatás alapján
187
Darida Zsuzsa – Józsa László
Bibliometriai elemzés a Vezetéstudomány folyóirat elmúlt 50 évében megjelent marketing témájú cikkei alapján
197
Bauer András – Gáti Mirkó
Az innováció értelmezése az értékesítésben
199
Krenyácz Éva – Gáti Mirkó – Mitev Ariel Zoltán
A fogyasztói egészségügyi technológiai újdonságok körében használt információforrások
208
Lányi Beatrix – Putzer Petra
Változó igények és versenyképesség – 4.0
219
Dinya László – Klausmann-Dinya Anikó
Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében
230
Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina – Kiss Kornélia – Kovács Edina – Pinke-Sziva Ivett – Michalkó Gábor
Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában
242
Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda
Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál
253
Ásványi Katalin – Mitev Ariel Zoltán – Jászberényi Melinda
Játékosítási megoldások fesztiválos környezetben
266
Iványi Tamás
Egy Európai Védelmi Unió felé? Az európai uniós védelmi együttműködés új fázisa és a magyar közvélemény
280
Hack-Handa József – Nagy Zsolt
Nonbusiness intézmények marketing tevékenysége, s szerepük a településmarketingben
292
Tóth-Kaszás Nikoletta
A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében
304
Porcs Dániel – Molnár László
Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében
315
Prónay Szabolcs – Huszár Sándor – Imreh Szabolcs
Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban
330
Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor – Török Anna
Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői
354
Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária – Nagy Ákos – Lázár Erika
Átlagos helyit vagy egyedi globálisat?
365
Jhanghiz Syahrivar – Gyulavári Tamás
Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata
375
Foltin Bianka
Húsfogyasztási szokások egy naplóíró kutatás tapasztalatai alapján
387
Keller Veronika – Ercsey Ida
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel
399
Kiss Marietta – Szakály Zoltán – Kovács Bence
A Narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben
412
Bene Zsuzsanna – Papp Adrienn – Piskóti István
Egy netnográfiás kutatás eredményei az alma- meggy- és céklalé vonatkozásában
423
Soós Mihály – Gál Tímea – Szakály Zoltán
A kommunikációs csatornák népszerűségének és hitelességének változása 2017-2019 között Magyarországon
436
Dobó Róbert
Reklám a videójátékok világában
444
Danó Györgyi – Nguyen Van Phu
Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával
457
Kökény László – Jászberényi Melinda
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra
467
Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
A márkaelkerülés motivációi
478
Tamasits Dóra
A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre
490
Gerdesics Viktória – Nagy Ákos – Csapó János
Gyöngyös, mint lakóhely és úti cél megítélése a helyi lakosság körében
502
Lőrincz Katalin
Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről?
516
Németh Szilárd – Zsigmond Száva – Tóth Péter – Ernhaft Attila
Hivatásturisztikai trendek Bécs, Budapest és Prága fókuszában
528
Boros Kitti
A magyar lakosság környezettudatossága utazásai során: generációs és egyéb különbségek
538
Raffay Zoltán
A magánélet védelmével kapcsolatos fogyasztói észlelések a GDPR szabályozás tükrében
554
Gáti Mirkó – Simay Attila
Online CSR kommunikáció a magyarországi „zöld szállodákban”
564
Hajmásy Gyöngyi
Könyvtermékek a regénypiacon
577
Légrádi Miklós – Bíró-Szigeti Szilvia – Kovács István
Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában
589
Molnár László – Bihariné Kalászdi Beáta – Fehér Márton – Hajdu Gergő
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!
604
Majó-Petri Zoltán – Révész Balázs
Vásárlók attitűd alapú szegmentálása reprezentatív mintán
615
Dörnyei Otília – Pethő Beáta
Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására
636
Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére
626
Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Szabolcsné Orosz Judit
A fiatal nők és férfiak kuponokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata
627
Németh Péter – Lázár Erika
Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén
641
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
Érzelmek és impulzusvásárlás a parfümpiacon, a Blind Buy marketingjelentősége az online vásárlásban
642
Plaschil Bernadett – Mitev Ariel Zoltán
Teljesítményjavítás vagy örömforrás? Utilitarista és hedonista motivációk az okosórák fogyasztói elfogadásában
651
Fügedi Barbara – Keszey Tamara
A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata
664
Horváth Ádám – Gyenge Balázs
„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben
675
Kincsesné Vajda Beáta – Sallay Viola – Papp-Zipernovszky Orsolya – Klinovszky Andrea – Buzás Norbert
Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban
687
Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel Zoltán
Mit jelent anyagiasnak lenni? Az anyagiasság jelentéstartalmának vizsgálata szemantikus szelekciós teszt segítségével
689
Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül
700
Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka
Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből
711
Megyeri Gábor – Horváth Dóra – Cosovan Attila
Hierarchiamentes övezet az általános iskolában - bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz
721
Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra – Csordás Tamás – Cosovan Attila
Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében
730
Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna
A neuromarketing iránti felhasználói attitűdök: Egy online szentimentelemzés első tapasztalatai
739
Varga Ákos – Csordás Tamás
Az influencerek, mint 21. századi értékesítők befolyása az X és Y generáció női fogyasztóira
760
Parádiová Mária
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58