Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58
Kulturális sokk és pozitív szájreklám a felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók körében 
 10
                Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Külföldi hallgatók motivációi és elégedettség a külföldi tanulmányi programmal 
 12
                Mucsi Attila – Malota Erzsébet – Török Anna
Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon 
 25
                Gyulai Zsófia – Révész Balázs
Beszállítói képességek és kompetenciák jelentősége az innovációs együttműködések során 
 34
                Papp Adrienn
A vezetési tanácsadási szakirodalom intellektuális struktúrájának feltárása – b2b marketing kitekintés 
 36
                Varga-Toldi Katalin – Veres Zoltán – Rékasi László
Mobiltechnológia alkalmazása és elfogadása a turizmusban. Szakirodalmi összefoglaló 
 48
                Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
SZÉP-kártyával vagy anélkül? A SZÉP-kártyát használók utazásainak jellemzői a Balatonnál 
 62
                Sulyok Judit – Madarász Eszter
Balaton régió lakosainak helyi identitása 
 72
                Sasné Grósz Annamária – Lang Letícia Anikó
A Szülői Egészségtudatosság és az Étkezési Preferenciáik Vizsgálata 
 97
                Holczer Adél Judit
Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében 
 109
                Kiss Virág Ágnes – Danyi Mihály – Holczer Adél – Fehér András
Az általános iskolás korú gyerekek evési magatartásának vizsgálata a Holland Evési Magatartás Kérdőív (DEBQ) segítségével 
 118
                Lipták Lilla – Pető Dalma
A sportfogyasztási kutatások iránya az elmúlt tíz évben 
 129
                Csóka László
Mitől elégedettek a vezetők? 
 141
                Darida Zsuzsa – Mitev Ariel Zoltán
Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe 
 152
                Ásványi Katalin – Kiss Dominika
Új törekvések a Nonbusiness marketing oktatásában - Lehetséges? 
 162
                Kéri Anita – Béla-Csovcsics Andrea
Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége? 
 175
                Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea
Hogyan vegyük rá a vizsgálati alanyokat egy hosszúnak tűnő kérdőív kitöltésére? Esetleírás a közigazgatás képzési rendszerét vizsgáló kutatás alapján 
 187
                Darida Zsuzsa – Józsa László
Bibliometriai elemzés a Vezetéstudomány folyóirat elmúlt 50 évében megjelent marketing témájú cikkei alapján 
 197
                Bauer András – Gáti Mirkó
Az innováció értelmezése az értékesítésben 
 199
                Krenyácz Éva – Gáti Mirkó – Mitev Ariel Zoltán
A fogyasztói egészségügyi technológiai újdonságok körében használt információforrások 
 208
                Lányi Beatrix – Putzer Petra
Változó igények és versenyképesség – 4.0 
 219
                Dinya László – Klausmann-Dinya Anikó
Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében 
 230
                Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina – Kiss Kornélia – Kovács Edina – Pinke-Sziva Ivett – Michalkó Gábor
Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában 
 242
                Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda
Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál 
 253
                Ásványi Katalin – Mitev Ariel Zoltán – Jászberényi Melinda
Játékosítási megoldások fesztiválos környezetben 
 266
                Iványi Tamás
Egy Európai Védelmi Unió felé?  Az európai uniós védelmi együttműködés új fázisa és a magyar közvélemény 
 280
                Hack-Handa József – Nagy Zsolt
Nonbusiness intézmények marketing tevékenysége, s szerepük a településmarketingben 
 292
                Tóth-Kaszás Nikoletta
A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében 
 304
                Porcs Dániel – Molnár László
Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében 
 315
                Prónay Szabolcs – Huszár Sándor – Imreh Szabolcs
Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 
 330
                Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor – Török Anna
Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői 
 354
                Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária – Nagy Ákos – Lázár Erika
Átlagos helyit vagy egyedi globálisat? 
 365
                Jhanghiz Syahrivar – Gyulavári Tamás
Fiatal versenysportolók étkezési szokásainak vizsgálata 
 375
                Foltin Bianka
Húsfogyasztási szokások egy naplóíró kutatás tapasztalatai alapján 
 387
                Keller Veronika – Ercsey Ida
Az MKTOR piacorientációt mérő modell adaptációja és kapcsolata a vállalati teljesítménnyel 
 399
                Kiss Marietta – Szakály Zoltán – Kovács Bence
A Narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben 
 412
                Bene Zsuzsanna – Papp Adrienn – Piskóti István
Egy netnográfiás kutatás eredményei az alma- meggy- és céklalé vonatkozásában 
 423
                Soós Mihály – Gál Tímea – Szakály Zoltán
A kommunikációs csatornák népszerűségének és hitelességének változása 2017-2019 között Magyarországon 
 436
                Dobó Róbert
Reklám a videójátékok világában 
 444
                Danó Györgyi – Nguyen Van Phu
Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával 
 457
                Kökény László – Jászberényi Melinda
Brand for president – a márkák megújult társadalmi szerepvállalásának hatása a CSR kommunikációra 
 467
                Lipták Lilla – Prónay Szabolcs
A márkaelkerülés motivációi 
 478
                Tamasits Dóra
A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre 
 490
                Gerdesics Viktória – Nagy Ákos – Csapó János
Gyöngyös, mint lakóhely és úti cél megítélése a helyi lakosság körében 
 502
                Lőrincz Katalin
Fesztiválkávézó, avagy mit tanulhatunk egy részvételi kutatáson alapuló vizsgálatból a hazai regionális fesztiválok marketingtevékenységéről? 
 516
                Németh Szilárd – Zsigmond Száva – Tóth Péter – Ernhaft Attila
Hivatásturisztikai trendek Bécs, Budapest és Prága fókuszában 
 528
                Boros Kitti
A magyar lakosság környezettudatossága utazásai során: generációs és egyéb különbségek 
 538
                Raffay Zoltán
A magánélet védelmével kapcsolatos fogyasztói észlelések a GDPR szabályozás tükrében 
 554
                Gáti Mirkó – Simay Attila
Online CSR kommunikáció a magyarországi „zöld szállodákban” 
 564
                Hajmásy Gyöngyi
Könyvtermékek a regénypiacon 
 577
                Légrádi Miklós – Bíró-Szigeti Szilvia – Kovács István
Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában 
 589
                Molnár László – Bihariné Kalászdi Beáta – Fehér Márton – Hajdu Gergő
Parkolási szokások feltárása: mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?! 
 604
                Majó-Petri Zoltán – Révész Balázs
Vásárlók attitűd alapú szegmentálása reprezentatív mintán 
 615
                Dörnyei Otília – Pethő Beáta
Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására 
 636
                Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit
A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére 
 626
                Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Szabolcsné Orosz Judit
A fiatal nők és férfiak kuponokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálata 
 627
                Németh Péter – Lázár Erika
Az ügyfél reakciók és előfizetési preferenciák vizsgálata szolgáltatáskivezetés esetén 
 641
                Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
Érzelmek és impulzusvásárlás a parfümpiacon, a Blind Buy marketingjelentősége az online vásárlásban 
 642
                Plaschil Bernadett – Mitev Ariel Zoltán
Teljesítményjavítás vagy örömforrás? Utilitarista és hedonista motivációk az okosórák fogyasztói elfogadásában 
 651
                Fügedi Barbara – Keszey Tamara
A filmnézés, mint egyedi fogyasztói magatartás elméleti vizsgálata 
 664
                Horváth Ádám – Gyenge Balázs
„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben 
 675
                Kincsesné Vajda Beáta – Sallay Viola – Papp-Zipernovszky Orsolya – Klinovszky Andrea – Buzás Norbert
Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban 
 687
                Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel Zoltán
Mit jelent anyagiasnak lenni? Az anyagiasság jelentéstartalmának vizsgálata szemantikus szelekciós teszt segítségével 
 689
                Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül 
 700
                Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka
Analóg lények vagyunk egy digitális világban – avagy a digitalizáció következményei és lehetőségei kutató és tervezői szemszögből 
 711
                Megyeri Gábor – Horváth Dóra – Cosovan Attila
Hierarchiamentes övezet az általános iskolában - bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz 
 721
                Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra – Csordás Tamás – Cosovan Attila
Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében 
 730
                Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna
A neuromarketing iránti felhasználói attitűdök: Egy online szentimentelemzés első tapasztalatai 
 739
                Varga Ákos – Csordás Tamás
Az influencerek, mint 21. századi értékesítők befolyása az X és Y generáció női fogyasztóira 
 760
                Parádiová Mária
Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58