Select your language

Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája

Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58

Balaton régió lakosainak helyi identitása 72

Sasné Grósz Annamária – Lang Letícia Anikó

Étkezési szokások és preferenciák vizsgálata a nők körében 109

Kiss Virág Ágnes – Danyi Mihály – Holczer Adél – Fehér András

Mitől elégedettek a vezetők? 141

Darida Zsuzsa – Mitev Ariel Zoltán

Ismerjük a hallgatót? – A CSR oktatás szerepe 152

Ásványi Katalin – Kiss Dominika

Modellezhető-e az egészségügyi szolgáltatások sikeressége? 175

Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea

Az innováció értelmezése az értékesítésben 199

Krenyácz Éva – Gáti Mirkó – Mitev Ariel Zoltán

Változó igények és versenyképesség – 4.0 219

Dinya László – Klausmann-Dinya Anikó

Technológia-elfogadás speciális jellemzői az idős internetezők körében 230

Kenesei Zsófia – Kolos Krisztina – Kiss Kornélia – Kovács Edina – Pinke-Sziva Ivett – Michalkó Gábor

Az okostelefon szerepének és hatásának megítélése a családi utazások kontextusában 242

Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda

Élménydimenziók belső struktúrája a családi fesztiváloknál 253

Ásványi Katalin – Mitev Ariel Zoltán – Jászberényi Melinda

A sport szerepe az egyetemi hallgatók életében 304

Porcs Dániel – Molnár László

Véradói szegmensek vizsgálata fiatal felnőttek körében 315

Prónay Szabolcs – Huszár Sándor – Imreh Szabolcs

Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 330

Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor – Török Anna

Hazai életstílus-csoportok digitalizációs jellemzői 354

Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária – Nagy Ákos – Lázár Erika

Átlagos helyit vagy egyedi globálisat? 365

Jhanghiz Syahrivar – Gyulavári Tamás

A Narancsborok pozicionálási lehetőségei a hazai borfogyasztói szegmensekben 412

Bene Zsuzsanna – Papp Adrienn – Piskóti István

Reklám a videójátékok világában 444

Danó Györgyi – Nguyen Van Phu

Promócióseszköztár elemzés az utazási irodák bevonásával 457

Kökény László – Jászberényi Melinda

A VR nyitottság hatása a helyimázs kialakulását befolyásoló tényezőkre 490

Gerdesics Viktória – Nagy Ákos – Csapó János

Könyvtermékek a regénypiacon 577

Légrádi Miklós – Bíró-Szigeti Szilvia – Kovács István

Generációs különbségek(?) a digitális kompetencia vonatkozásában 589

Molnár László – Bihariné Kalászdi Beáta – Fehér Márton – Hajdu Gergő

Digitális innovációk hatása a kiskereskedelmi csatornák integrálására 636

Agárdi Irma – Berezvai Zombor – Szabolcsné Orosz Judit

A digitális innovációk hatása az élelmiszer-kiskereskedelmi vállalatok teljesítményére 626

Berezvai Zombor – Agárdi Irma – Szabolcsné Orosz Judit

„Én döntöm el, hogy eszek-e francia krémest” - Fogyasztói autonómia az egészségügyben 675

Kincsesné Vajda Beáta – Sallay Viola – Papp-Zipernovszky Orsolya – Klinovszky Andrea – Buzás Norbert

Eszképizmus, átalakulás és emlékezetes élmények a romkocsmákban 687

Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel Zoltán

Crossover, mint lehetőség a tudománykommunikációban - A Quadruple Helix innovációs modell popularizálása stílusátírásokon keresztül 700

Horváth Dóra – Cosovan Attila – Komár Zita – Bauer Anna – Cserti Melinda Krisztina – Halcsik Anett – Horkai Alex – Horváth Mátyás – Kajli Emese – Klapcsik Ágnes – Nagy Fruzsina – Polgár Judit – Santovan Bianka Klaudia – Schiller Orsolya – Siklós Bence – Sonkoly Anna – Szabó Rebeka Fanni – Szamosvári Flóra – Zseni Boglárka

Hierarchiamentes övezet az általános iskolában - bemutatkozik a designkommunikáció, mint kreatív oktatásmódszertani eszköz 721

Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra – Csordás Tamás – Cosovan Attila

Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.) (2019): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989