Select your language

Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna (2019): Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében

Loading. Please, wait.

Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Piskóti Marianna (2019): Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben - Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében. In: Veres Zoltán – Sasné Grósz Annamária – Liska Fanny (eds.): Ismerjük a vevők? A vásárlás pszichológiája - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXV. Országos Konferenciájának előadásai. Pannon Egyetem: Veszprém. ISBN: 978-615-00-58 pp. 730–738.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.