Marketing a digitalizáció korában
Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837

A megelőzés „marketing szemmel”
11
Dóra Tímea Beatrice
Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!! A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata
23
Honti Tamás
A konferenciaturisták desztináció-választási döntéseit befolyásoló egyéni preferenciák vizsgálata
39
Boros Kitti
A materializmus, az egyéni célértékek és a médiahasználat kapcsolatának vizsgálata tinédzserek körében – Egy pilot kutatás eredményei
51
Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Választékcsökkentés a napi fogyasztási cikkek kiskereskedelmében
65
Kelemen-Erdős Anikó
Az online kereskedelmi modell hazai kutatási eredménye
67
Pethes Barbara – Bernschütz Mária
Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során
75
Gombos Nóra Julianna
Az értékesítés digitális átalakulása: A technológia-elfogadás előzményeinek és következményeinek empirikus elemzése
87
Pelsőci Balázs Lajos – Nagy Ákos – Gáti Mirkó
Az aktív sportfogyasztás motivációinak vizsgálata az általános sportmotivációt mérő skála kialakításával
101
Csóka László – Hegedüs Réka – Törőcsik Mária
A barátokkal közösen megvalósított élelmiszer együttvásárlás szerepe a magyar fiatalok fogyasztóvá válásának folyamatában
113
Egyed Szilárd
Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben
127
Kasza-Kelemen Kata – Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Lazányi Orsolya – Veress Tamás – Csibor Anna Zsófia
Környezetbarát, fenntartható alternatívák megítélése a Z generáció körében Magyarországon
137
Vincz Bettina – Tóvölgyi Sarolta – Gábor Evelin Judit
Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing?
147
Varga Ákos – Griszbacher Norbert – Sebestyén Aliz
Pénzügyi fogyasztói magatartás a technológia és digitalizáció tükrében: a roboadvisorok forradalma
149
Cserdi Zsófia – Gáti Mirkó
Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása
161
Danó Györgyi – Kovács István – Bernschütz Mária
Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO? – felhasználói attitűdök vizsgálata egy népszerű mobiltelefonos játék esetén
173
Huszár Sándor
Mobil technológiák és digitális gazdaság Kínában, az internet mint regionális médium
187
Simay Attila Endre
Kannibalizálják-e a nézettséget az online televíziós platformok? A Feleségek luxuskivitelben példája
199
Eperjesi Enikő – Keszey Tamara
Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője
201
Ásványi Katalin – Fehér Zsuzsanna – Jászberényi Melinda
Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei
215
Hargitai Dávid Máté – Csizmadia Tibor – Obermayer Nóra
Hogyan mérhetők a fogyasztói érzelmek?
225
Wurm Viktor – Neulinger Ágnes
Felsőoktatási mesterképzés demográfiai adatelemzése SPSS környezetben
227
Orbulov Vanda – Lógó Emma
A bizalom szerepe az online B2B információkeresésben
241
Gyulai Zsófia
Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban
243
Kökény László – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Miskolczi Márk
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül
253
Szalkai Zsuzsanna – Mandják Tibor – Simon Judit – Hlédik Erika – Neumann-Bódi Edit
A kapcsolati marketingorientáció vizsgálata a hazai akkreditált innovációs klaszterek esetében
265
Kovács István
A COVID-19 pandémia hatása a fogyasztói magatartásra a járvány kezdeti szakaszában, különös tekintettel a home office-ban dolgozókra
283
Soós Gabriella
Vásárlási szokások és preferenciák vizsgálata járvány idején Győrben
295
Huszka Péter
Vásárlási szokások változása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására - az online vásárlási magatartás vizsgálata
305
Németh Péter – Lázár Erika – Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária
#maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei
317
Jakopánecz Eszter
Marketingkommunikáció – A történetmesélés (Storytelling) és élmények jelentősége a COVID-19 időszakában
329
Mátyás Judit
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata
339
Prónay Szabolcs – Dinya László – Majó-Petri Zoltán – Kazár Klára – Huszár Sándor
Az új koronavírus (COVID-19) megjelenésének hatása a magyar lakosság turisztikai fogyasztói szokásaira - egy online felmérés elsődleges eredményei
357
Végi Szabina – Csapó János – Törőcsik Mária
Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén
371
Boros Henrietta Mónika
Egészségtudatosság, élelmiszerekkel kapcsolatos ismeretek – egy kvantitatív kutatás eredményei
383
Lendvai Edina – Túri György
Nosztalgia vagy fenntarthatóság? Attitűdvizsgálat kísérleti fókuszcsoportos kutatás keretében élelmiszer-fogyasztásra vonatkozóan
393
Merkl Márta – Góg Angéla
Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata
403
Pető Dalma – Lipták Lilla
Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata
415
Berencsi Alexa
Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán
427
Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes
A fiatalok által használt információs csatornák vizsgálata az utazást megelőző szakaszban
431
Iványi Tamás
Elvárásmenedzsment a szálláshely szolgáltatásoknál: Mi alakítja a vendég-elvárásokat?
443
Kökény László – Kenesei Zsófia
Nyitott vagyok a VR eszközökre – akkor már nem is kell elutaznom?
457
Nagy Ákos – Gerdesics Viktória
Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról
469
Zsigmond-Heinczinger Száva – Németh Szilárd
A vadász-turisztikai szolgáltatások minőségének modellezése
483
Magyar Zoltán
Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség
493
Formádi Katalin – Varga-Toldi Katalin
Társadalmi vállalkozások kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében
507
Agárdi Irma – Török Áron
Fenntartható versenyképesség és társadalmi innovációk
509
Dinya László – Dinya Anikó
COVID-álló oktatás a 19-es körzetben
519
Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária
A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben
533
Kéri Anita
BMQ - az egészségügyi szolgáltatás sikerének egyik indikátora
545
Kun Zsuzsanna – Simon Judit
Egy magyarországi középváros élhetőségének megítélése a különböző generációk szemével
559
Keller Krisztina – Tóth-Kaszás Nikoletta
A hazai marketingképzés munkaerőpiaci megítélése
561
Berezvai Zombor
Miért nem csak a pénz számít? – Bourdieu-i tőketípusok a magyar társadalomban
571
Bogáromi Eszter – Wurm Viktor
Tervező diákok, oktatás, designkommunikáció és egy akciókutatás fenntartható eredménye
573
Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra
Dél-szlovákiai vezetők belső marketing filozófiája
583
Nagyová Nikoleta
A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által
593
Török Anna – Malota Erzsébet – Ana Sofia Pérez Lomelí
Mit ér egy jó ötlet? - A hála megtapasztalása tervezői, értelmezése gazdasági kontextusban
597
Mitev Ariel – Horváth Dóra – Cosovan Attila
Maszkok és színház: Oktatás a fekete álarcok előtt
599
Mitev Ariel – Tóth Rita
Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció
601
Horváth Dóra – Csordás Tamás – Komár Zita – Cosovan Attila – Faludi Julianna – Markos-Kujbus Éva – Simay Attila – Ásványi Katalin
Akciókutatás az általános iskolában, középpontban a legkisebbek - Egy saját fejlesztésű designkommunikáció workshop eredményeinek ismertetése
603
Horváth Daniella Dominika
Élelmiszer csomagolással kapcsolatos szemkamerás kísérlet megkérdezéssel kiegészítve
613
Simon Judit – Kemény Ildikó – Varga Ákos
Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében
623
Lázár Erika – Németh Péter – Murai Gábor – Szűcs Krisztián
Első szoftverhasználatot segítő megoldások hatékonyságának vizsgálata szemmozgáskövetéssel
637
Megyeri Mária – Szabó Bálint
Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837