Select your language

Marketing a digitalizáció korában

Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837

A megelőzés „marketing szemmel” 11

Dóra Tímea Beatrice

Az online kereskedelmi modell hazai kutatási eredménye 67

Pethes Barbara – Bernschütz Mária

Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben 127

Kasza-Kelemen Kata – Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Lazányi Orsolya – Veress Tamás – Csibor Anna Zsófia

Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing? 147

Varga Ákos – Griszbacher Norbert – Sebestyén Aliz

Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása 161

Danó Györgyi – Kovács István – Bernschütz Mária

Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője 201

Ásványi Katalin – Fehér Zsuzsanna – Jászberényi Melinda

Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei 215

Hargitai Dávid Máté – Csizmadia Tibor – Obermayer Nóra

Hogyan mérhetők a fogyasztói érzelmek? 225

Wurm Viktor – Neulinger Ágnes

Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban 243

Kökény László – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Miskolczi Márk

A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül 253

Szalkai Zsuzsanna – Mandják Tibor – Simon Judit – Hlédik Erika – Neumann-Bódi Edit

Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata 339

Prónay Szabolcs – Dinya László – Majó-Petri Zoltán – Kazár Klára – Huszár Sándor

Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán 427

Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes

Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról 469

Zsigmond-Heinczinger Száva – Németh Szilárd

Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség 493

Formádi Katalin – Varga-Toldi Katalin

COVID-álló oktatás a 19-es körzetben 519

Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária

A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által 593

Török Anna – Malota Erzsébet – Ana Sofia Pérez Lomelí

Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció 601

Horváth Dóra – Csordás Tamás – Komár Zita – Cosovan Attila – Faludi Julianna – Markos-Kujbus Éva – Simay Attila – Ásványi Katalin

Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében 623

Lázár Erika – Németh Péter – Murai Gábor – Szűcs Krisztián

Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.