Marketing a digitalizáció korában
Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837
A megelőzés „marketing szemmel” 11
Dóra Tímea Beatrice
Állampolgárok helyett SZURKOLÓK!! A gazdaságvédelmi akcióterv mint politikai termék netnográfiai vizsgálata 23
Honti Tamás
A konferenciaturisták desztináció-választási döntéseit befolyásoló egyéni preferenciák vizsgálata 39
Boros Kitti
A materializmus, az egyéni célértékek és a médiahasználat kapcsolatának vizsgálata tinédzserek körében – Egy pilot kutatás eredményei 51
Debreceni János – Hofmeister-Tóth Ágnes
Választékcsökkentés a napi fogyasztási cikkek kiskereskedelmében 65
Kelemen-Erdős Anikó
Az online kereskedelmi modell hazai kutatási eredménye 67
Pethes Barbara – Bernschütz Mária
Fogyasztói preferencia vizsgálata az online vásárlás során 75
Gombos Nóra Julianna
Az értékesítés digitális átalakulása: A technológia-elfogadás előzményeinek és következményeinek empirikus elemzése 87
Pelsőci Balázs Lajos – Nagy Ákos – Gáti Mirkó
Az aktív sportfogyasztás motivációinak vizsgálata az általános sportmotivációt mérő skála kialakításával 101
Csóka László – Hegedüs Réka – Törőcsik Mária
A barátokkal közösen megvalósított élelmiszer együttvásárlás szerepe a magyar fiatalok fogyasztóvá válásának folyamatában 113
Egyed Szilárd
Társas tanulás a fenntartható gyakorlatközösségekben 127
Kasza-Kelemen Kata – Neulinger Ágnes – Kiss Gabriella – Lazányi Orsolya – Veress Tamás – Csibor Anna Zsófia
Környezetbarát, fenntartható alternatívák megítélése a Z generáció körében Magyarországon 137
Vincz Bettina – Tóvölgyi Sarolta – Gábor Evelin Judit
Klasszikus és modern Disney a filmvásznon, avagy nosztalgia és marketing? 147
Varga Ákos – Griszbacher Norbert – Sebestyén Aliz
Pénzügyi fogyasztói magatartás a technológia és digitalizáció tükrében: a roboadvisorok forradalma 149
Cserdi Zsófia – Gáti Mirkó
Az idősebb generációk online tevékenységének rogersi csoportosítása 161
Danó Györgyi – Kovács István – Bernschütz Mária
Valóban megfertőzi a fiatalokat a Pokémon GO? – felhasználói attitűdök vizsgálata egy népszerű mobiltelefonos játék esetén 173
Huszár Sándor
Mobil technológiák és digitális gazdaság Kínában, az internet mint regionális médium 187
Simay Attila Endre
Kannibalizálják-e a nézettséget az online televíziós platformok? A Feleségek luxuskivitelben példája 199
Eperjesi Enikő – Keszey Tamara
Fenntartható múzeumok - a múzeumok szerepvállalásának jövője 201
Ásványi Katalin – Fehér Zsuzsanna – Jászberényi Melinda
Az Employer Branding megjelenése az IPAR 4.0-ban - a kvalitatív kutatás statisztikai lehetőségei 215
Hargitai Dávid Máté – Csizmadia Tibor – Obermayer Nóra
Hogyan mérhetők a fogyasztói érzelmek? 225
Wurm Viktor – Neulinger Ágnes
Felsőoktatási mesterképzés demográfiai adatelemzése SPSS környezetben 227
Orbulov Vanda – Lógó Emma
A bizalom szerepe az online B2B információkeresésben 241
Gyulai Zsófia
Az önvezető járművek megjelenése a marketing szakirodalomban 243
Kökény László – Ásványi Katalin – Jászberényi Melinda – Miskolczi Márk
A digitalizáció és a vevőkapcsolatok kölcsönhatása – egy szerződéses gyártó példáján keresztül 253
Szalkai Zsuzsanna – Mandják Tibor – Simon Judit – Hlédik Erika – Neumann-Bódi Edit
A kapcsolati marketingorientáció vizsgálata a hazai akkreditált innovációs klaszterek esetében 265
Kovács István
A COVID-19 pandémia hatása a fogyasztói magatartásra a járvány kezdeti szakaszában, különös tekintettel a home office-ban dolgozókra 283
Soós Gabriella
Vásárlási szokások és preferenciák vizsgálata járvány idején Győrben 295
Huszka Péter
Vásárlási szokások változása a koronavírus okozta járványhelyzet hatására - az online vásárlási magatartás vizsgálata 305
Németh Péter – Lázár Erika – Szűcs Krisztián – Törőcsik Mária
#maradjotthon: Koronás élet – A megváltozott élet a COVID-19 járvány ideje alatt. Nagyszámú mélyinterjús kutatás eredményei 317
Jakopánecz Eszter
Marketingkommunikáció – A történetmesélés (Storytelling) és élmények jelentősége a COVID-19 időszakában 329
Mátyás Judit
Az egyetemisták MOOC típusú oktatáshoz kapcsolódó attitűdjének intertemporális vizsgálata 339
Prónay Szabolcs – Dinya László – Majó-Petri Zoltán – Kazár Klára – Huszár Sándor
Az új koronavírus (COVID-19) megjelenésének hatása a magyar lakosság turisztikai fogyasztói szokásaira - egy online felmérés elsődleges eredményei 357
Végi Szabina – Csapó János – Törőcsik Mária
Netnográfiai vizsgálat az egészségtudatos táplálkozással kapcsolatos információforrások területén 371
Boros Henrietta Mónika
Egészségtudatosság, élelmiszerekkel kapcsolatos ismeretek – egy kvantitatív kutatás eredményei 383
Lendvai Edina – Túri György
Nosztalgia vagy fenntarthatóság? Attitűdvizsgálat kísérleti fókuszcsoportos kutatás keretében élelmiszer-fogyasztásra vonatkozóan 393
Merkl Márta – Góg Angéla
Az önkontroll és az étkezési magatartás kapcsolata 403
Pető Dalma – Lipták Lilla
Az energia- és sportitalok fogyasztói és szakértői megítélésének netnográfiai vizsgálata 415
Berencsi Alexa
Mitől helyi a helyi termék? – Fogyasztói asszociációk és vásárlási szokások a rövid ellátási láncok kapcsán 427
Szakály Zoltán – T. Nagy-Pető Dorka – Soós Mihály – Hernádi László – Kiss Virág Ágnes
A fiatalok által használt információs csatornák vizsgálata az utazást megelőző szakaszban 431
Iványi Tamás
Elvárásmenedzsment a szálláshely szolgáltatásoknál: Mi alakítja a vendég-elvárásokat? 443
Kökény László – Kenesei Zsófia
Nyitott vagyok a VR eszközökre – akkor már nem is kell elutaznom? 457
Nagy Ákos – Gerdesics Viktória
Fesztiválmarketing – Fesztiválkörkép Magyarországról 469
Zsigmond-Heinczinger Száva – Németh Szilárd
A vadász-turisztikai szolgáltatások minőségének modellezése 483
Magyar Zoltán
Szezonalitás: Problémából kihívás és lehetőség 493
Formádi Katalin – Varga-Toldi Katalin
Társadalmi vállalkozások kapcsolati beágyazottsága és szerepe a társadalmi hatás kiterjesztésében 507
Agárdi Irma – Török Áron
Fenntartható versenyképesség és társadalmi innovációk 509
Dinya László – Dinya Anikó
COVID-álló oktatás a 19-es körzetben 519
Hargitai Dávid Máté – Sasné Grósz Annamária
A Co-creation oktatásmódszertani eszköz jelensége a felsőoktatásban és a közgazdászképzésben 533
Kéri Anita
BMQ - az egészségügyi szolgáltatás sikerének egyik indikátora 545
Kun Zsuzsanna – Simon Judit
Egy magyarországi középváros élhetőségének megítélése a különböző generációk szemével 559
Keller Krisztina – Tóth-Kaszás Nikoletta
A hazai marketingképzés munkaerőpiaci megítélése 561
Berezvai Zombor
Miért nem csak a pénz számít? – Bourdieu-i tőketípusok a magyar társadalomban 571
Bogáromi Eszter – Wurm Viktor
Tervező diákok, oktatás, designkommunikáció és egy akciókutatás fenntartható eredménye 573
Horváth Daniella Dominika – Horváth Dóra
Dél-szlovákiai vezetők belső marketing filozófiája 583
Nagyová Nikoleta
A nők társadalmi szerepének megerősödése a reklámok által 593
Török Anna – Malota Erzsébet – Ana Sofia Pérez Lomelí
Mit ér egy jó ötlet? - A hála megtapasztalása tervezői, értelmezése gazdasági kontextusban 597
Mitev Ariel – Horváth Dóra – Cosovan Attila
Maszkok és színház: Oktatás a fekete álarcok előtt 599
Mitev Ariel – Tóth Rita
Life Design: a hétköznapi munka-rutinok újragondolása a koronavírus járvány idején – közösségi kutatói introspekció 601
Horváth Dóra – Csordás Tamás – Komár Zita – Cosovan Attila – Faludi Julianna – Markos-Kujbus Éva – Simay Attila – Ásványi Katalin
Akciókutatás az általános iskolában, középpontban a legkisebbek - Egy saját fejlesztésű designkommunikáció workshop eredményeinek ismertetése 603
Horváth Daniella Dominika
Élelmiszer csomagolással kapcsolatos szemkamerás kísérlet megkérdezéssel kiegészítve 613
Simon Judit – Kemény Ildikó – Varga Ákos
Szemkamerás megfigyelések megbízhatósága a mintaelemszám függvényében 623
Lázár Erika – Németh Péter – Murai Gábor – Szűcs Krisztián
Első szoftverhasználatot segítő megoldások hatékonyságának vizsgálata szemmozgáskövetéssel 637
Megyeri Mária – Szabó Bálint
Ercsey Ida (eds.) (2020): Marketing a digitalizáció korában. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 978-615-5837