Select your language

„Marketing megújulás”

Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Társadalom és rétegződés 16

Kozák Ákos – Veres Edit

Co-creation mérési lehetőségek 106

Dr. Hajdú Noémi – Papp Adrienn

Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan 133

Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert

Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? 153

Berki Viktor – Hetesi Erzsébet – Révész Balázs

Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon 192

Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna

Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán 203

Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka – Gábora Bernadett

A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban 231

Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária

Civil szervezetek kommunikációs kihívásai 250

Gulyásné dr. Kerekes Rita

A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései 321

Lendvai Edina – Czibolya Anita

A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai 329

Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter – Lógó Emma – Tarján Tamás

Magyarok a határon túl 341

Sasné Grósz Annamária – Urbán Ákos

Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata 363

Szabó Sára – Szigeti Orsolya – Soós Mihály – Szakály Zoltán

...már megint más a fogyasztó 382

Dr. Törőcsik Mária

Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok 391

Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté

Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában 401

Gulyásné dr. Kerekes Rita – Dr. Hajdú Noémi

A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben 406

Kiss Marietta – Kun András István

Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás 425

Varga Ákos – Simon Judit – Horváth Dóra – Pintér Attila

A pénzügyi kultúra és attitűd mérése 439

Dr. Kovács Péter – Dr. Révész Balázs – Ország Gáborné

A megújuló hírnév 459

Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD

Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására 468

Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Dr. Szűcs Krisztián – Dr. Simon Judit

Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői 507

Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Somosi Ágnes

Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.