„Marketing megújulás”
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3

Marketingoktatás és kutatás Indiában és Új-Zélandon - Egy kutatói év tanulságai
12
Prof. Dr. Józsa László
Társadalom és rétegződés
16
Kozák Ákos – Veres Edit
Selfie és ussie: reputáció, kontroll, digitális identitás
29
Fehér Katalin
Közös az értékteremtés a kulturális szektorban?
38
Ercsey Ida
A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái
61
Dr. Prónay Szabolcs – Dr. Hetesi Erzsébet
Az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatok megújuló stratégiái Magyarországon, 2014-ben
73
Dr. Kopcsay László
Hogyan allokálják a kis- és középvállalatok stratégiai erőforrásaikat a teljesítmény növelése érdekében gazdasági válság idején?
94
Nagy Gábor – Dr. Berács József
Co-creation mérési lehetőségek
106
Dr. Hajdú Noémi – Papp Adrienn
Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése
116
Agárdi Irma
Kooperációs kompetencia innovációs hatásai – marketingteendők
123
Piskóti István
Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan
133
Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége - A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége Terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján
145
Grőger Nóra – Vágási Mária
Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia?
153
Berki Viktor – Hetesi Erzsébet – Révész Balázs
Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása
168
Dr. Hetesi Erzsébet – Csovcsics Andrea
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartása - Az ökofalvak esete
180
Dudás Katalin – Szakó Tímea
Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon
192
Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán
203
Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka – Gábora Bernadett
Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing
213
Dinya László
A komolyzene támogatásának legújabb trendje
221
Ásványi Katalin
A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban
231
Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária
Fiatal véleményvezérek a családban azaz a fiatal felnőttek befolyása a család környezettudatosságára - Egy skálatesztelés eredményei
240
Neulinger Ágnes – Piskóti Marianna
Civil szervezetek kommunikációs kihívásai
250
Gulyásné dr. Kerekes Rita
Halászkirályok hullámhosszán - Halászkirályok hullámhosszán: Idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei
259
Mitev Ariel – Irimiás Anna – Michalkó Gábor
Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében
272
Dr. Molnár László – Dr. Kása Richárd
A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében
283
Totth Gedeon – Harsányi Dávid
Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása
296
Pólya Éva
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében
302
Gyulavári Tamás – Hubert József
A környezeti kötődés meghatározása és kapcsolata a környezeti attitűddel, mérési megfontolások
311
Piskóti Marianna
A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései
321
Lendvai Edina – Czibolya Anita
A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai
329
Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter – Lógó Emma – Tarján Tamás
Magyarok a határon túl
341
Sasné Grósz Annamária – Urbán Ákos
Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben
351
Kincsesné Vajda Beáta
Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata
363
Szabó Sára – Szigeti Orsolya – Soós Mihály – Szakály Zoltán
Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban
372
Jasák Helga – Fehér András – Szakály Zoltán
...már megint más a fogyasztó
382
Dr. Törőcsik Mária
Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok
391
Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté
Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában
401
Gulyásné dr. Kerekes Rita – Dr. Hajdú Noémi
A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben
406
Kiss Marietta – Kun András István
Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben – egy felméréssorozat tanulságai
416
Kun András István – Svantner Bernadett
Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás
425
Varga Ákos – Simon Judit – Horváth Dóra – Pintér Attila
Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök
432
Szűcs Krisztián
A pénzügyi kultúra és attitűd mérése
439
Dr. Kovács Péter – Dr. Révész Balázs – Ország Gáborné
Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás - Egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU) és a győri (SZE) egyetemen II.
448
Huszka Péter – Süle Edit
A megújuló hírnév
459
Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD
Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására
468
Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Dr. Szűcs Krisztián – Dr. Simon Judit
Mondjam vagy mutassam? Vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában
480
Bauer András – Horváth Dóra – Mitev Ariel
Te továbbajánlanád? Az offline és online továbbajánlási szándék alakulása az e-kiskereskedelemben
489
Kemény Ildikó – dr. Simon Judit – Ugray Zsolt
Fogyasztók a vállalatok ellen? A negatív online szájreklám a virtuális kereskedelemi közösségekben
499
Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Kiss Tünde
Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői
507
Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Somosi Ágnes
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3