„Marketing megújulás”
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3
Marketingoktatás és kutatás Indiában és Új-Zélandon - Egy kutatói év tanulságai 
 12
                Prof. Dr. Józsa László
Társadalom és rétegződés 
 16
                Kozák Ákos – Veres Edit
Selfie és ussie: reputáció, kontroll, digitális identitás 
 29
                Fehér Katalin
Közös az értékteremtés a kulturális szektorban? 
 38
                Ercsey Ida
A márkaközösségek, mint a csoportos fogyasztás sajátos megjelenési formái 
 61
                Dr. Prónay Szabolcs – Dr. Hetesi Erzsébet
Az élelmiszer kiskereskedelmi hálózatok megújuló stratégiái Magyarországon, 2014-ben 
 73
                Dr. Kopcsay László
Hogyan allokálják a kis- és középvállalatok stratégiai erőforrásaikat a teljesítmény növelése érdekében gazdasági válság idején? 
 94
                Nagy Gábor – Dr. Berács József
Co-creation mérési lehetőségek 
 106
                Dr. Hajdú Noémi – Papp Adrienn
Többcsatornás értékesítés, mint dinamikus képesség mérése 
 116
                Agárdi Irma
Kooperációs kompetencia innovációs hatásai – marketingteendők 
 123
                Piskóti István
Egyetemi kutatók attitűdje a találmány hasznosítására vonatkozóan 
 133
                Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége - A minőséget tanúsító szolgáltatás minősége Terméktanúsítási szolgáltatások vizsgálata a szolgáltató-megrendelő partnerkapcsolat tényezői alapján 
 145
                Grőger Nóra – Vágási Mária
Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? 
 153
                Berki Viktor – Hetesi Erzsébet – Révész Balázs
Az egyéni önkéntesség motivációinak feltárása és azok marketing vonatkozása 
 168
                Dr. Hetesi Erzsébet – Csovcsics Andrea
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartása - Az ökofalvak esete 
 180
                Dudás Katalin – Szakó Tímea
Másokért tenni - Önkéntesség Magyarországon 
 192
                Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Most mutasd meg! Önkéntesek bevonásának lehetőségei a győri EYOF kapcsán 
 203
                Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka – Gábora Bernadett
Fenntarthatósági kihívások és társadalmi marketing 
 213
                Dinya László
A komolyzene támogatásának legújabb trendje 
 221
                Ásványi Katalin
A zöldmarketing alkalmazásának lehetőségei a reklámokban 
 231
                Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária
Fiatal véleményvezérek a családban azaz a fiatal felnőttek befolyása a család környezettudatosságára - Egy skálatesztelés eredményei 
 240
                Neulinger Ágnes – Piskóti Marianna
Civil szervezetek kommunikációs kihívásai 
 250
                Gulyásné dr. Kerekes Rita
Halászkirályok hullámhosszán - Halászkirályok hullámhosszán: Idősek vallási eseményekhez kapcsolódó élményei 
 259
                Mitev Ariel – Irimiás Anna – Michalkó Gábor
Pénzintézeti percepciók a közép-magyarországi és az észak-magyarországi fogyasztók körében 
 272
                Dr. Molnár László – Dr. Kása Richárd
A megújulás szükségessége a hazai borászatok marketing tevékenységében 
 283
                Totth Gedeon – Harsányi Dávid
Gyermekek édességfogyasztás és vásárlás esetében betöltött szerepének vizsgálata, a lehetséges meggyőzési stratégiák feltárása 
 296
                Pólya Éva
A hatásosság és hatékonyság fogalmainak értelmezése online vs. offline kampányok keretében 
 302
                Gyulavári Tamás – Hubert József
A környezeti kötődés meghatározása és kapcsolata a környezeti attitűddel, mérési megfontolások 
 311
                Piskóti Marianna
A hízott libamáj fogyasztásának aktuális kérdései 
 321
                Lendvai Edina – Czibolya Anita
A fogyasztói preferenciaváltozások lehetséges okai 
 329
                Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter – Lógó Emma – Tarján Tamás
Magyarok a határon túl 
 341
                Sasné Grósz Annamária – Urbán Ákos
Páciens-szegmensek jellemzői és ezek jelentősége a társadalmi marketingben 
 351
                Kincsesné Vajda Beáta
Az élelmiszerfogyasztás mögöttes dimenziói: étkezési és testi attitűdök kapcsolata 
 363
                Szabó Sára – Szigeti Orsolya – Soós Mihály – Szakály Zoltán
Fogyasztói preferenciák és attitűdök hagyományos és tájjellegű élelmiszerekkel kapcsolatban 
 372
                Jasák Helga – Fehér András – Szakály Zoltán
...már megint más a fogyasztó 
 382
                Dr. Törőcsik Mária
Magyar hallgatók nemzetközi környezetben - Sikerkritériumok 
 391
                Sasné Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté
Irányított esettanulmányok a gyakorlatorientált oktatás szolgálatában 
 401
                Gulyásné dr. Kerekes Rita – Dr. Hajdú Noémi
A jelzési hipotézis vizsgálata a felsőoktatási marketingben 
 406
                Kiss Marietta – Kun András István
Beiskolázási nyílt napok a felsőoktatási marketingben – egy felméréssorozat tanulságai 
 416
                Kun András István – Svantner Bernadett
Az érzelmek és az agy - Fókuszban a neuromarketing kutatás 
 425
                Varga Ákos – Simon Judit – Horváth Dóra – Pintér Attila
Válaszadási hajlandóságot befolyásoló attitűdök 
 432
                Szűcs Krisztián
A pénzügyi kultúra és attitűd mérése 
 439
                Dr. Kovács Péter – Dr. Révész Balázs – Ország Gáborné
Egészséges életmód kontra alkoholfogyasztás - Egy empirikus kutatás eredménye a bécsi (WU) és a győri (SZE) egyetemen II. 
 448
                Huszka Péter – Süle Edit
A megújuló hírnév 
 459
                Dr. Konczosné dr. habil Szombathelyi Márta PhD
Az online vásárlást befolyásoló tényezők vizsgálata, különös tekintettel az elektronikus szájreklám hatására 
 468
                Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Dr. Szűcs Krisztián – Dr. Simon Judit
Mondjam vagy mutassam? Vizuális és verbális információ-feldolgozási preferenciák alakulása 10 év távlatában 
 480
                Bauer András – Horváth Dóra – Mitev Ariel
Te továbbajánlanád? Az offline és online továbbajánlási szándék alakulása az e-kiskereskedelemben 
 489
                Kemény Ildikó – dr. Simon Judit – Ugray Zsolt
Fogyasztók a vállalatok ellen? A negatív online szájreklám a virtuális kereskedelemi közösségekben 
 499
                Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Kiss Tünde
Idősebb fogyasztók technológiai kompetenciáinak meghatározó tényezői 
 507
                Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Somosi Ágnes
Hetesi Erzsébet – Révész Balázs (eds.) (2014): „Marketing megújulás” - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája előadásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 978 963 306 3