A hatékony marketing
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (eds.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Húsz éves a marketing szakkönyvtár — tények, elemzések, értékelések
9
Rekettye Gábor
Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában
23
Molnár László – Hajdú Noémi – Molnárné Konyha Csilla
Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban
35
Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor
A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései
46
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida
A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák
57
Csóka László – Törőcsik Mária
Mondd meg hol és kivel élsz együtt, és megmondom mi kerül a kosárba! A GfK Háztartáspanel alapján történő szegmentálás eredményei
72
Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén
83
Buda Gabriella – Pethes Barbara – Karajánnisz Manolisz – Lehota József
A szükségletkielégítés elhalasztásának képessége a fiatalok körében
96
Zsótér Boglárka
Az önkéntes egyszerűsítők fogyasztói magatartásának vizsgálata debreceni egyetemisták körében
106
Balsa-Budai Nikolett – Szakály Zoltán
Az egészségtelen ételek választásának feltáró vizsgálata
117
Pető Dalma – Prónay Szabolcs
Preferenciastabilitás. Vásárlói preferenciák változásának vizsgálata vásárlás előtt és vásárláskor
141
Dörnyei Otília – Pethő Beáta – Tarján Tamás
Merre tart az anyagiasság-kutatás? Az elmúlt nyolc év meghatározó kutatási eredményeinek összefoglalása
148
Debreceni János
A fogyasztó-márka kapcsolat multidimenzionális természete
160
Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
Az ügyfélérték nem-monetáris alapú közelítése online webáruházak esetében: a fogyasztói elégedettség, lojalitás és érték integrált modellje
171
Nagy Ákos – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit
A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése
183
Veres Zoltán – Tarján Tamás – Hargitai Dávid Máté
A szolgáltatáskivezetés kimenetelét meghatározó szolgáltatáskivezetési ügyfélreakciók az igazságosság elmélet alapján
191
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
E-egészségügyi technológiák alkalmazása a nemek tükrében
205
Lányi Beatrix – Németh Péter
Reggeli „wellness-program” a fogyasztói preferenciák tükrében
217
Hargitai Dávid Máté – Liska Fanny
Élmények a fiatal fogyasztók közösségi média posztjaiban
229
Vincze Dalma
Az észlelt kockázat utazási szándékra gyakorolt hatása a konfliktusövezetekben lévő desztinációkban koncepcionális modell kialakítása
242
Bayramov Elimdar – Agárdi Irma
Place placement, avagy filmek a helymárka és a turista szolgálatában
253
Gerdesics Viktória – Putzer Petra
Zöld szálloda, örökzöld imázs - A „zöld” mint minőség és minősítés kommunikációjának elemzése fogyasztói visszajelzések és szállodai honlapok vizsgálata alapján
265
Ásványi Katalin – Komár Zita
Smart City – Városmarketinges mobil applikációk funkcióinak vizsgálata a Z generáció fogyasztói magatartás tükrében
277
Iványi Tamás
Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye
289
Ásványi Katalin – Mitev Ariel – Jászberényi Melinda
A gyermekkori szocializáció hatása a Balatonnal kapcsolatos felnőttkori attitűdökre
301
Kiss Kornélia – Bogáromi Eszter
A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra
312
Marton Zsuzsanna – Keller Krisztina – Birkner Zoltán
Hogyan befolyásolja a vendégek személyisége a magyar wellness szállodákkal kapcsolatos elégedettséget? Módszertani összefoglaló
328
Kökény László – Kenesei Zsófia
Hagyomány, mint érték megjelenése a magyar és Kárpát-medencei fesztiválturizmusban
340
Jászberényi Melinda – Kökény László
Mit tesznek az egészségügyi szereplők a szolgáltatás eredményessége érdekében? A kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok az egészségügyben
348
Hetesi Erzsébet – Béla-Csovcsics Andrea
Hallgatói klaszterek a személyes motivációk kialakítását befolyásoló tényezők alapján
359
Hegedűs Réka
Beiskolázási Facebook kampány története
372
Hajdú Noémi – Molnár László – Molnárné Konyha Csilla
Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán
385
Kéri Anita – Kazár Klára – Révész Balázs
Nonbusiness marketing kihívások az innovációs gazdaságban
396
Dinya László
A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció
406
Hack-Handa József – Kocsis János Balázs
A filmes merchandising megjelenési formáinak, alkalmazhatóságának és történetének irodalmi vizsgálata
416
Horváth Ádám – Gyenge Balázs
Bizalom a zűrzavarban. Avagy hogyan módosítják a bizalom információ észlelésre gyakorolt hatását a piaci turbulencia és a vállalaton belüli változások?
425
Keszey Tamara – Katona Ádám
Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben
434
Tóth Zsuzsanna – Seres Huszárik Erika – Keller Veronika – Józsa László
A reklám szerepe a fiatal fogyasztók életében a reklámingerek és a reklámüzenet nyelvi megformálásának tekintetében
450
Mátyás Judit
A kínai internet három óriása
461
Simay Attila Endre
Koncepciómarketing
477
Fehér Katalin
A reklámfelismerés kritikussá tesz az új típusú reklámokkal szemben – de csak akkor, ha egyébként nem szereted a reklámokat
485
Buvár Ágnes
A kommunikációs csatornák népszerűsége és hitelessége 2017-ben Magyarországon
497
Orosdy Béla – Dobó Róbert
Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise
506
Varga Ákos – Sujbert Vivien
Helykötődés és helyidentitás a potenciális helyi lakosok szemszögéből
519
Urbánné Treutz Ágnes
A CSR egyik lehetséges jövője, a társadalmi vállalkozó és a társadalmi vállalkozói attitűd mérése
541
Putzer Petra – Bányai Edit
Venni vagy nem venni. Lehetséges magyarázatok a be nem fejezett internetes vásárlásokra
554
Platz Petra
A kiskereskedelmi szabályozás hatása a fogyasztói árakra
563
Berezvai Zombor
Az üzletválasztási döntések valósága
575
Németh Péter – Pál Eszter
Listázási döntések - Termék szintű verseny az élelmiszer kiskereskedelemben
602
Kelemen-Erdős Anikó
Glamour Napok - Venni vagy nem venni, ez itt a kérdés...
612
Kelemen Zita
Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra
620
Bauer András – Gáti Mirkó – Alt Mónika Anetta
Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök
629
Simay Attila Endre – Gáti Mirkó György
Interaktív kioszk alapú önkiszolgáló rendszerek fogyasztói elfogadása
642
Cserdi Zsófia – Kenesei Zsófia
Trónok harca - Sorozatnézésből utazási szándék
657
Mitev Ariel Zoltán – Irimiás Anna – Michalkó Gábor
Fenntarthatóság a magyar turizmusban – hozzáállás vagy marketingfogás?
667
Raffay Zoltán – Marton Gergely
Szépség és a szörny - turizmus és kultúrsokk Budapesten magyar és külföldi szemmel
678
Mucsi Attila – Malota Erzsébet
A globális borturizmus trendjei, jövőbeli lehetőségei
689
Szakál Zoltán
Vizuális ingerek felhasználói véleményekben - TripAdvisor fényképek tartalomelemzése
701
Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás
#Mutimiteszel. Élelmiszer vásárlási és fogyasztási preferenciák, étkezési szokások a magyar lakosság körében
710
Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás – Bogáromi Eszter
Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján
721
Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Családok utazási preferenciái
732
Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda
Az élelmiszerbiztonság és a turizmus összefüggései az Európai Unióban
744
Zsarnóczky Martin
A fogyasztói magatartás történelmi bemutatása a közép-európai volt szocialista országokban
756
Szakál Florián – Józsa László
Húsvásárlási szokások egy feltáró kutatás tapasztalatai alapján
769
Keller Veronika – Ercsey Ida
Evési magatartás vizsgálata fiatal felnőttek körében – különös tekintettel az eltérő testsúllyal rendelkező fogyasztói csoportokra
781
Lipták Lilla – Huszár Sándor – Buzás Norbert
Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben
793
Sasné Grósz Annamária – Veres Zoltán
Designipari termékek hatékony termékfejlesztés-menedzsmentje
804
Berki-Süle Margit
Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából
816
Horváth Daniella Dominika – Korcsmáros Enikő – Mitev Ariel Zoltán
Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben
828
Berki-Sule Margit – Hlédik Erika
A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében
839
Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Mezőné Oravecz Titanilla
Percepció, attitűd és követett magatartás az egészséges táplálkozás terén – egy hazai empirikus felmérés eredményei
848
Gyulavári Tamás – Malota Erzsébet – Bogáromi Eszter
A túlkompenzáció fogyasztói magatartásra gyakorolt hatása
861
Kenesei Zsófia – Bali Zsófia
Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus
875
Töröcsik Mária – Pavluska Valéria – Csapó János
Innovációs együttműködések - beszállító-vevő kapcsolatok
891
Papp Adrienn
Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking
902
Cosovan Attila – Csordás Tamás – Horváth Daniella – Horváth Dóra – Mitev Ariel
Tervezői képzések marketing- és menedzsment aspektusai
915
Németh Edit – Hlédik Erika
A magyar autóipari beszállítók üzleti hálózatának vizsgálata
926
Magyar Mária – Hlédik Erika
MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben
938
Suzanne Bősze Irving – Deés Szilvia
Vezetési tanácsadási projektek minőségi dimenziói - elméleti megfontolások és empirikus eredmények
950
Varga-Toldi Katalin – Veres Zoltán
A Facebook nyereményjátékok történelme
959
Pacsi Diána – Battay Máté – Komáromi Nándor
Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata
969
Kökény László – Kiss Kornélia
Az üzleti etika szerepe az MLM típusú vállalkozásoknál
980
Parádiová Mária – Józsa László
A képzési kínálat elemzése a hazai közigazgatásban
990
Darida Zsuzsa
Attitűd specifikus vásárlói preferenciák a tanácsadás piacán
1004
Varga-Toldi Katalin
Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (eds.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2