Select your language

Varga Ákos – Sujbert Vivien (2018): Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise

Loading. Please, wait.

Varga Ákos – Sujbert Vivien (2018): Énmárkázás online: A Youtuberek márkaépítése során használt tartalomelemek analízise. In: Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (eds.): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2 pp. 506–518.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.