Select your language

A hatékony marketing

Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (eds.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Módszertani innovációk marketing esettanulmányok oktatásában 23

Molnár László – Hajdú Noémi – Molnárné Konyha Csilla

Szubjektív jóllét az alternatív élelmiszerellátási hálózatokban 35

Neulinger Ágnes – Bársony Fanni – Gjorevska Natasha – Lazányi Orsolya – Pataki György – Takács Sándor

A húsfogyasztás és az egészséges táplálkozás összefüggései 46

Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika – Ercsey Ida

A sportfogyasztás és a motivációit mérő skálák 57

Csóka László – Törőcsik Mária

Magyarországi lakosok nyitottsága a megosztáson alapuló szolgáltatások iránt szocio-demográfiai tényezők mentén 83

Buda Gabriella – Pethes Barbara – Karajánnisz Manolisz – Lehota József

A fogyasztó-márka kapcsolat multidimenzionális természete 160

Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs

A fogyasztói termékválasztás sztochasztikus modellezése 183

Veres Zoltán – Tarján Tamás – Hargitai Dávid Máté

Családbarát fesztivál, avagy a családok fesztiválélménye 289

Ásványi Katalin – Mitev Ariel – Jászberényi Melinda

A turizmusbiztonság hatása a desztináció imázsra 312

Marton Zsuzsanna – Keller Krisztina – Birkner Zoltán

Beiskolázási Facebook kampány története 372

Hajdú Noémi – Molnár László – Molnárné Konyha Csilla

A lakóhelypreferenciák változásai és az Y generáció 406

Hack-Handa József – Kocsis János Balázs

Az üzleti viselkedés sajátosságai a szlovák üzleti környezetben 434

Tóth Zsuzsanna – Seres Huszárik Erika – Keller Veronika – Józsa László

A kínai internet három óriása 461

Simay Attila Endre

Koncepciómarketing 477

Fehér Katalin

Az üzletválasztási döntések valósága 575

Németh Péter – Pál Eszter

Digitális és közösségimédia-eszközök hatásai az értékesítési folyamatra 620

Bauer András – Gáti Mirkó – Alt Mónika Anetta

Mobil közösségi kereskedelem - Kínai megoldások és magyar attitűdök 629

Simay Attila Endre – Gáti Mirkó György

Trónok harca - Sorozatnézésből utazási szándék 657

Mitev Ariel Zoltán – Irimiás Anna – Michalkó Gábor

Attitűd alapú szegmentálás a MAQ skála alapján 721

Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika

Családok utazási preferenciái 732

Ásványi Katalin – Gyulavári Tamás – Jászberényi Melinda

Magyar identitás és fogyasztói preferenciák Erdélyben 793

Sasné Grósz Annamária – Veres Zoltán

Az innováció értelmezése és dimenziói az értékesítők nézőpontjából 816

Horváth Daniella Dominika – Korcsmáros Enikő – Mitev Ariel Zoltán

Viselkedésgazdaságtan a fogyasztóvédelemben 828

Berki-Sule Margit – Hlédik Erika

A pálinka pozitív élettani hatásai a fogyasztói percepciók tükrében 839

Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Mezőné Oravecz Titanilla

Nemfogyasztás, nemkultúra, nemturizmus 875

Töröcsik Mária – Pavluska Valéria – Csapó János

Tervezői helyzetek jelentősége a vezetőképzésben: designkommunikáció és / vagy design thinking 902

Cosovan Attila – Csordás Tamás – Horváth Daniella – Horváth Dóra – Mitev Ariel

MARFIN – új szemlélet a marketingtervezésben 938

Suzanne Bősze Irving – Deés Szilvia

A Facebook nyereményjátékok történelme 959

Pacsi Diána – Battay Máté – Komáromi Nándor

Ép testben ép lélek – A sport és a jóllét kapcsolata 969

Kökény László – Kiss Kornélia

Az üzleti etika szerepe az MLM típusú vállalkozásoknál 980

Parádiová Mária – Józsa László

Józsa László – Korcsmáros Enikő – Seres Huszárik Erika (eds.) (2018): A hatékony marketing - EMOK 2018 Nemzetközi Tudományos Konferencia konferenciakötete. Selye János Egyetem: Komárom. ISBN: 978-80-8122-2

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989