Select your language

Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban

Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

A fogyasztói társadalom kutatásának lehetőségei Magyarországon 39

Hofmeister-Tóth Ágnes – Simányi Léna

A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 75

Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária

Az online vevő 210

Danó Györgyi

A mobilmarketing jelentősége 221

Mészáros Katalin

A marketing oktatásának jövője 258

Gyöngyösy Zoltán

Interaktivitás a felsőoktatásban 268

Szántó Szilvia – Harsányi Dávid

Egyetemi marketing 296

Konczosné Szombathelyi Márta

Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 312

Veres Zoltán – Málovics Éva – Hetesi Erzsébet – Lippai László – Mihály Nikolett

A Bass-modell alkalmazása az ásványvíz hazai elterjedésében 333

Orova Lászlóné – Komáromi Nándor

Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 343

Papp-Váry Árpád Ferenc

Innovációk Marketingje 364

Piskóti István

A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 397

László Éva – Kóródi Márta

Hatáselemzés a turizmusban 411

Palancsa Attila

Optimális erőforrás-tervezés 498

Kosztyán Zsolt Tibor

Projektmarketing 576

Takács László

Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.