Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3

Paradigmaváltás az autóiparban - A technika-központúságtól a márka- és vevőközpontúságig
13
Svéhlik Csaba
Retail sales campaigns - A comparison of Objectives and Activities Between NZ and Hungary
31
Józsa László – Fam Kim Sham
A Harvard Businessmanager bemutatkozik
36
Kelemen Attila
A fogyasztói társadalom kutatásának lehetőségei Magyarországon
39
Hofmeister-Tóth Ágnes – Simányi Léna
Tinédzserek fogyasztói magatartásának speciális vonásai
53
Tárkányi Eszter
A szervezeti elégedettség és a lojalitás empirikus vizsgálata a B2B piacon
63
Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán
A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata
75
Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária
A fogyasztói elégedettség mérése a Budapesti Nemzetközi Repülőtéren
80
Novoszáth Péter
Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése - Egyetemisták történetei Frye rendszerében
95
Mitev Ariel Zoltán – Horváth Dóra
Az új fogyasztó magatartás jellemzői az élelmiszerek piacán - Az egészség- és időtudatosság tendenciái
108
Horváth Ágnes – Kovács Annamária – Fodor Mónika
Az ökológiai ügyek marketingje új megközelítésben
120
Orosdy Béla
A környezettudatos magatartás értékorientált megközelítése
129
Nagy Szabolcs
A marketingszakma felkészítése az ökológiai kihívásokra
142
Hegedűs József
Az ökológiai marketing paradoxona - A tudatos fogyasztó és a materializmus taposómalma
146
Kenéz András
A gyógyszermarketing sajátosságai a kórházi gyógyszerbeszerzés vonatkozásában
163
Szalkai Zsuzsanna
Az euró bevezetésének hatása az árképzésre
175
Nyárádi Andrea Erika
A hazai munkaszervezetek „marketing-túlélőcsomagja” - A tudásmenedzsment, a motiváció és az elégedettség fejlesztése
182
Bencsik Andrea – Nagy Zsuzsanna
Vállalkozók és vállalkozások a különböző kultúrákban
192
Sasné Grósz Annamária
Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők
200
Zsolnainé Harczi Ildikó
Az online vevő
210
Danó Györgyi
A mobilmarketing jelentősége
221
Mészáros Katalin
A hálózati marketing (MLM) marketingstratégiai elemzése
224
Vincze László – Vatai Tünde
Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartásának modellezése
233
Pénzes Györgyné
Városok konvergenciája a nemzetközi versenyben
244
Hegyi Barbara
A felsőoktatás marketing kihívásai
252
Dinya László
A marketing oktatásának jövője
258
Gyöngyösy Zoltán
Az elmélet és a gyakorlat összefonódása a marketingoktatásban
261
Domán Szilvia
Interaktivitás a felsőoktatásban
268
Szántó Szilvia – Harsányi Dávid
Felsőoktatási tudásmarketing - A menedzsment ismeretek továbbfejlesztése hallgatói megkérdezések tükrében
278
Varsányi Judit – Hofer Mária – Konczosné Szombathelyi Márta
A marketing-etikai kérdések helye oktatásunkban
294
Szabóné Pataky Eszter
Egyetemi marketing
296
Konczosné Szombathelyi Márta
Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben
312
Veres Zoltán – Málovics Éva – Hetesi Erzsébet – Lippai László – Mihály Nikolett
A „means end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - Élelmiszermarketing példákon
323
Kovács Annamária – Dr. Komáromi Nándor
A Bass-modell alkalmazása az ásványvíz hazai elterjedésében
333
Orova Lászlóné – Komáromi Nándor
Bevásárlási szokások vizsgálata a CORA hipermarket üzletláncnál
338
Szabó Zoltán – Papp János
Olimpia és imázsépítés: Torino 2006
343
Papp-Váry Árpád Ferenc
A modern politikai kampány marketing karaktere
350
Hegyi Fatime Barbara
Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban?
356
Orosdy Béla – Gergely Gyöngyi
Innovációk Marketingje
364
Piskóti István
„Félig tele, vagy félig üres pohár” a marketingkommunikációban
375
Bernschütz Mária
A kommunikáció és a személyes kapcsolatok attitűdformáló hatása a biztosítási piacon
385
Németh Ildikó
A márkák vonzereje, a vonzerő márkái
397
László Éva – Kóródi Márta
Európai üzleti kapcsolatok stratégiai megalapozásának marketing aspektusai
403
Kárpáti László – Csapó Zsolt
Hatáselemzés a turizmusban
411
Palancsa Attila
Szín és marketing - Csoportképzés a színmarketing világában – I.
417
Dernóczy Adrienn – Józsa László
A televíziós reklámszabályozás kihívásai a digitalizáció tükrében
428
Nyakas Levente
Emberközpontú munkahelyek kialakítása
437
Andrasek Zsolt
Rangsorolási technikák veszélyei a preferencia-kutatásban
443
Bernáth Attila
A vállalati összeolvadások és fúziók megvalósításának kihívásai, avagy játék határok nélkül?
455
Bognár Edit Xénia
Tudásmenedzsment a tanuló szervezetekben
465
Bognár Krisztina
Akadémiai kapitalizmus, vagy a kapitalizmus akadémiája? A 21. századi egyetem átalakulásának, piacosodásának és finanszírozásának kérdéseiről
484
Bősze Viktória
Globalizáció régen és ma - Gondolatok a globalizációról
491
Cseh Henriett
Optimális erőforrás-tervezés
498
Kosztyán Zsolt Tibor
Az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti boldogság elérésében
515
Magyar Dániel
A kiskereskedelem szerkezetének változása Magyarországon
526
Mészáros Katalin
A turizmus hatása a gazdasági rendszerekre
536
Palancsa Attila
Hogyan adjuk el Bulgáriát? Országmarketing esettanulmány
552
Papp-Váry Árpád Ferenc
A borok fogyasztói és termelői minőségképe
561
Siklós Balázs
Projektmarketing
576
Takács László
Mentálhigiénés jellegű felmérések a Veszprémi Egyetemen
582
Wirth Ernő
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3