Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3
Paradigmaváltás az autóiparban - A technika-központúságtól a márka- és vevőközpontúságig 
 13
                Svéhlik Csaba
Retail sales campaigns - A comparison of Objectives and Activities Between NZ and Hungary 
 31
                Józsa László – Fam Kim Sham
A Harvard Businessmanager bemutatkozik 
 36
                Kelemen Attila
A fogyasztói társadalom kutatásának lehetőségei Magyarországon 
 39
                Hofmeister-Tóth Ágnes – Simányi Léna
Tinédzserek fogyasztói magatartásának speciális vonásai 
 53
                Tárkányi Eszter
A szervezeti elégedettség és a lojalitás empirikus vizsgálata a B2B piacon 
 63
                Hetesi Erzsébet – Veres Zoltán
A hazai vállalatok panaszkezelési gyakorlata 
 75
                Kolos Krisztina – Kenesei Zsófia – Bernschütz Mária
A fogyasztói elégedettség mérése a Budapesti Nemzetközi Repülőtéren 
 80
                Novoszáth Péter
Az alkoholreklámokhoz kapcsolódó fogyasztói narratívumok strukturális elemzése - Egyetemisták történetei Frye rendszerében 
 95
                Mitev Ariel Zoltán – Horváth Dóra
Az új fogyasztó magatartás jellemzői az élelmiszerek piacán - Az egészség- és időtudatosság tendenciái 
 108
                Horváth Ágnes – Kovács Annamária – Fodor Mónika
Az ökológiai ügyek marketingje új megközelítésben 
 120
                Orosdy Béla
A környezettudatos magatartás értékorientált megközelítése 
 129
                Nagy Szabolcs
A marketingszakma felkészítése az ökológiai kihívásokra 
 142
                Hegedűs József
Az ökológiai marketing paradoxona - A tudatos fogyasztó és a materializmus taposómalma 
 146
                Kenéz András
A gyógyszermarketing sajátosságai a kórházi gyógyszerbeszerzés vonatkozásában 
 163
                Szalkai Zsuzsanna
Az euró bevezetésének hatása az árképzésre 
 175
                Nyárádi Andrea Erika
A hazai munkaszervezetek „marketing-túlélőcsomagja” - A tudásmenedzsment, a motiváció és az elégedettség fejlesztése 
 182
                Bencsik Andrea – Nagy Zsuzsanna
Vállalkozók és vállalkozások a különböző kultúrákban 
 192
                Sasné Grósz Annamária
Hazai web-áruházak versenyképességét akadályozó tényezők 
 200
                Zsolnainé Harczi Ildikó
Az online vevő 
 210
                Danó Györgyi
A mobilmarketing jelentősége 
 221
                Mészáros Katalin
A hálózati marketing (MLM) marketingstratégiai elemzése 
 224
                Vincze László – Vatai Tünde
Élelmiszer kiskereskedelmi vállalkozások beszerzési és értékesítési magatartásának modellezése 
 233
                Pénzes Györgyné
Városok konvergenciája a nemzetközi versenyben 
 244
                Hegyi Barbara
A felsőoktatás marketing kihívásai 
 252
                Dinya László
A marketing oktatásának jövője 
 258
                Gyöngyösy Zoltán
Az elmélet és a gyakorlat összefonódása a marketingoktatásban 
 261
                Domán Szilvia
Interaktivitás a felsőoktatásban 
 268
                Szántó Szilvia – Harsányi Dávid
Felsőoktatási tudásmarketing - A menedzsment ismeretek továbbfejlesztése hallgatói megkérdezések tükrében 
 278
                Varsányi Judit – Hofer Mária – Konczosné Szombathelyi Márta
A marketing-etikai kérdések helye oktatásunkban 
 294
                Szabóné Pataky Eszter
Egyetemi marketing 
 296
                Konczosné Szombathelyi Márta
Vélt kompetenciák, észlelt kockázatok és kockázatkezelő kommunikáció a szolgáltatásügyletekben 
 312
                Veres Zoltán – Málovics Éva – Hetesi Erzsébet – Lippai László – Mihály Nikolett
A „means end” elmélet és a létrázás alkalmazása a piackutatásban - Élelmiszermarketing példákon 
 323
                Kovács Annamária – Dr. Komáromi Nándor
A Bass-modell alkalmazása az ásványvíz hazai elterjedésében 
 333
                Orova Lászlóné – Komáromi Nándor
Bevásárlási szokások vizsgálata a CORA hipermarket üzletláncnál 
 338
                Szabó Zoltán – Papp János
Olimpia és imázsépítés: Torino 2006 
 343
                Papp-Váry Árpád Ferenc
A modern politikai kampány marketing karaktere 
 350
                Hegyi Fatime Barbara
Értelmezhető-e a marketingcsatorna-politika a politikai gyakorlatban? 
 356
                Orosdy Béla – Gergely Gyöngyi
Innovációk Marketingje 
 364
                Piskóti István
„Félig tele, vagy félig üres pohár” a marketingkommunikációban 
 375
                Bernschütz Mária
A kommunikáció és a személyes kapcsolatok attitűdformáló hatása a biztosítási piacon 
 385
                Németh Ildikó
A márkák vonzereje, a vonzerő márkái 
 397
                László Éva – Kóródi Márta
Európai üzleti kapcsolatok stratégiai megalapozásának marketing aspektusai 
 403
                Kárpáti László – Csapó Zsolt
Hatáselemzés a turizmusban 
 411
                Palancsa Attila
Szín és marketing - Csoportképzés a színmarketing világában – I. 
 417
                Dernóczy Adrienn – Józsa László
A televíziós reklámszabályozás kihívásai a digitalizáció tükrében 
 428
                Nyakas Levente
Emberközpontú munkahelyek kialakítása 
 437
                Andrasek Zsolt
Rangsorolási technikák veszélyei a preferencia-kutatásban 
 443
                Bernáth Attila
A vállalati összeolvadások és fúziók megvalósításának kihívásai, avagy játék határok nélkül? 
 455
                Bognár Edit Xénia
Tudásmenedzsment a tanuló szervezetekben 
 465
                Bognár Krisztina
Akadémiai kapitalizmus, vagy a kapitalizmus akadémiája? A 21. századi egyetem átalakulásának, piacosodásának és finanszírozásának kérdéseiről 
 484
                Bősze Viktória
Globalizáció régen és ma - Gondolatok a globalizációról 
 491
                Cseh Henriett
Optimális erőforrás-tervezés 
 498
                Kosztyán Zsolt Tibor
Az érzelmi intelligencia szerepe a szervezeti boldogság elérésében 
 515
                Magyar Dániel
A kiskereskedelem szerkezetének változása Magyarországon 
 526
                Mészáros Katalin
A turizmus hatása a gazdasági rendszerekre 
 536
                Palancsa Attila
Hogyan adjuk el Bulgáriát? Országmarketing esettanulmány 
 552
                Papp-Váry Árpád Ferenc
A borok fogyasztói és termelői minőségképe 
 561
                Siklós Balázs
Projektmarketing 
 576
                Takács László
Mentálhigiénés jellegű felmérések a Veszprémi Egyetemen 
 582
                Wirth Ernő
Dr. habil Józsa László – Dr. habil Varsányi Judit (eds.) (2005): Marketingoktatás és kutatás a változó Európai Unióban. Széchenyi István Egyetem: Győr. ISBN: 963 717 525 3