Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Márkaképzés online környezetben
2
Eszes István
Gyakorlatorientáltság a marketingoktatásban
10
Ternovszky Csilla
Stratégiai tervezés és információs társadalom
17
Dr. habil Józsa László
Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról?
21
Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián
Marketing és felsőoktatás
28
Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József
A PR megközelítésének kettőssége
37
Dr. Orosdy Béla
Marketingetikai kérdések néhány oktatási vonatkozása
40
Szabóné Dr. Pataky Eszter
Az „új” fogyasztó az információs társadalomban
44
Dr. Törőcsik Mária
Marketingkutatás a helyi médiában
49
Dr. Dinya László – Domán Szilvia
A kutatás-fejlesztés értékelésének jelentősége - különös tekintettel a félkvantitatív elemzési módszerekre
53
Lányi Beatrix
Az élelmiszer biztonság és nyomonkövethetőség a friss zöldség-gyümölcsimport csatornában
65
Illés B. Csaba – Lehota József
A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek vizsgálata a magyar autó kereskedelemben
84
Szántó Szilvia
A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása
95
Rekettye Gábor
Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az Interneten (e-CRM)
116
Révész Balázs
Kommunikációs kihívások az információs társadalom küszöbén, változások az e-Goverment területén az állami és kormányzati feladatok tükrében
127
Majó Zoltán
Válságban van-e a magyar hazai borforgalmazás?
136
Kopcsay László
Egészségügyi szolgáltatók válságkommunikációja
147
Marczell Viktória
A válságkezelés elhanyagolt vonatkozásai: a megelőzés és a felkészülés
151
Vincze László
Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben
164
Dr. Garamhegyi Ábel
A piaci liberalizáció marketing – következményei az energiaszolgáltatóknál - Válsághelyzet, vagy kihívás?
170
Dr. Hetesi Erzsébet
A kiskereskedelem fejlődési tendenciái
179
Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin
Kommunikáció válsághelyzetekben – gondolatok egy témára
187
Farkas László
Ökoturizmus egy felmérés tükrében
194
Palancsa Attila
Az információs technika hatalma – már a Szigeten is
203
Steigervald Krisztián
Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia?
208
Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián
Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben
216
Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9