Select your language

Az információs társadalom marketing kihívásai

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 21

Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián

Marketing és felsőoktatás 28

Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József

Marketingkutatás a helyi médiában 49

Dr. Dinya László – Domán Szilvia

A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 179

Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin

Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 208

Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián

Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 216

Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor

Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.