Az információs társadalom marketing kihívásai
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9
Márkaképzés online környezetben 
 2
                Eszes István
Gyakorlatorientáltság a marketingoktatásban 
 10
                Ternovszky Csilla
Stratégiai tervezés és információs társadalom 
 17
                Dr. habil Józsa László
Mit lehet megtudni az interneten az internetes marketing oktatásáról? 
 21
                Fojtik János – Dobay Péter – Bányai Edit – Szűcs Krisztián
Marketing és felsőoktatás 
 28
                Dr. Komáromi László – Dr. Lehota József
A PR megközelítésének kettőssége 
 37
                Dr. Orosdy Béla
Marketingetikai kérdések néhány oktatási vonatkozása 
 40
                Szabóné Dr. Pataky Eszter
Az „új” fogyasztó az információs társadalomban 
 44
                Dr. Törőcsik Mária
Marketingkutatás a helyi médiában 
 49
                Dr. Dinya László – Domán Szilvia
A kutatás-fejlesztés értékelésének jelentősége - különös tekintettel a félkvantitatív elemzési módszerekre 
 53
                Lányi Beatrix
Az élelmiszer biztonság és nyomonkövethetőség a friss zöldség-gyümölcsimport csatornában 
 65
                Illés B. Csaba – Lehota József
A fogyasztói elégedettség okainak és következményeinek vizsgálata a magyar autó kereskedelemben 
 84
                Szántó Szilvia
A domináns marketingmix kialakulása - a termék- és marketing innováció összekapcsolása 
 95
                Rekettye Gábor
Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az Interneten (e-CRM) 
 116
                Révész Balázs
Kommunikációs kihívások az információs társadalom küszöbén, változások az e-Goverment területén az állami és kormányzati feladatok tükrében 
 127
                Majó Zoltán
Válságban van-e a magyar hazai borforgalmazás? 
 136
                Kopcsay László
Egészségügyi szolgáltatók válságkommunikációja 
 147
                Marczell Viktória
A válságkezelés elhanyagolt vonatkozásai: a megelőzés és a felkészülés 
 151
                Vincze László
Válságkommunikációs jellegzetességek a helymarketingben 
 164
                Dr. Garamhegyi Ábel
A piaci liberalizáció marketing – következményei az energiaszolgáltatóknál - Válsághelyzet, vagy kihívás? 
 170
                Dr. Hetesi Erzsébet
A kiskereskedelem fejlődési tendenciái 
 179
                Dernóczy Adrienn – Mészáros Katalin
Kommunikáció válsághelyzetekben – gondolatok egy témára 
 187
                Farkas László
Ökoturizmus egy felmérés tükrében 
 194
                Palancsa Attila
Az információs technika hatalma – már a Szigeten is 
 203
                Steigervald Krisztián
Kiegészíti vagy helyettesíti egymást a mobil és vezetékes telefónia? 
 208
                Törőcsik Mária – Gergátz Ildikó – Szűcs Krisztián
Az elektronikus kereskedelem szerepe a légiközlekedésben 
 216
                Trönnberg-Révai Adrienne – Dr. Komáromi Nándor
Dr. Garamhegyi Ábel – Árpádfalviné Szabó Éva (eds.) (2002): Az információs társadalom marketing kihívásai. Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar: Szeged. ISBN: 963 482 605 9