Select your language

Marketing hálózaton innen és túl

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 9

Horváth Dóra – Csordás Tamás – Mitev Ariel – Móricz Éva – Végh Zoltán – Szpisák Tamás

Marketing mesterszak hallgatói szemmel 36

Dr. Molnár László – Papp Adrienn – Dr. habil Piskóti István – Dr. Molnárné Konyha Csilla

A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 136

Dr. Totth Gedeon – Dr. Hlédik Erika – Zarándné Dr. Vámosi Kornélia

Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 177

Ercsey Ida – Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika

Emlék-háló-zat 201

Platz Petra

A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 247

Koren Zsolt – Petruska Ildikó

Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 346

Nagy Ágnes – Bíró-Szigeti Szilvia

A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban 366

Nagy Ákos András – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit

A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján 388

Fehér András – Prof. Dr. Szakály Zoltán

A múlt emléke – a jövő referenciája? 408

Platz Petra – Anyalaiová Júlia – Fonnyadt Anita

A Boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre 453

Bogáromi Eszter – Dr. Malota Erzsébet

Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei 473

Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva

Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében 507

Pádár Katalin – Szalkai Zsuzsanna – Pataki Béla

Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 549

Seres Huszárik Erika – Józsa László

Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 558

Zsukk János Károly – Bíró-Szigeti Szilvia

A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 577

Gyulavári Tamás – Agárdi Irma – Bacsek Péter

Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.