Marketing hálózaton innen és túl
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1
Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 9
Horváth Dóra – Csordás Tamás – Mitev Ariel – Móricz Éva – Végh Zoltán – Szpisák Tamás
„Tudsz újat mondani?” - Avagy a kreativitás értelmezése, a gazdasági felsőoktatásban tanuló fiatalok kreativitásának és a kreativitás fejleszthetőségének vizsgálata 16
Szántó Szilvia – Harsányi Dávid
Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel - A külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján 27
Révész Balázs – Révészné Kocsis Eszter
Marketing mesterszak hallgatói szemmel 36
Dr. Molnár László – Papp Adrienn – Dr. habil Piskóti István – Dr. Molnárné Konyha Csilla
Intrinzik és extrinzik motivációk a fiatalok saját tartalomelőállításával kapcsolatosan 47
Bernschütz Mária
„Lájk első látásra?” - Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? 57
Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva
„Lájkolom őket, de ennék is náluk?” - Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül 68
Markos-Kujbus Éva – Kiss Tünde – Gáti Mirkó – Csordás Tamás
„Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben 79
Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Somos Gabriella
Napjaink ételfogyasztói magatartásának ismertetése, különös tekintettel a megváltozott étkezési ritmusra és a reggeli fogyasztásra 90
Dr. Törőcsik Mária – Pál Eszter
Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban 102
Bátor Attila – Lógó Emma – Pethő Beáta – Topa Szabina – Veres Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata a közös értékteremtés tükrében 113
Ercsey Ida – Platz Petra
Főszerepben a fogyasztó? A service-dominant logic elmélet kritikus megközelítése 125
Kelemen-Erdős Anikó
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 136
Dr. Totth Gedeon – Dr. Hlédik Erika – Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően 145
Kiss Virág Ágnes – Szakály Zoltán
Táplálékod legyen egészséged - Élelmiszer fogyasztási szokások vizsgálata a fiatalok körében 155
Dr. habil. Huszka Péter – Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével 166
Piskóti Marianna
Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 177
Ercsey Ida – Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Fiatal felnőttek ritualizált családi kötődései és a családtól való elszakadás dimenziói 189
Neulinger Ágnes – Mitev Ariel
Emlék-háló-zat 201
Platz Petra
A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén 208
Kiss Marietta – Kontor Enikő – Kun András István
Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók 217
Gyulavári Tamás
A zsebpénz jelentése és jelentősége a 6-15 éves korosztály számára 227
Palotás Petra – Zsótér Boglárka
Megtakarítás és hitelfizetés a hazai családi életciklusokban 237
Neulinger Ágnes
A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 247
Koren Zsolt – Petruska Ildikó
A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában 266
Kelemen Zita
Fogyasztói magatartás network marketing rendszerekben: személyiségtípusok-, életcél-preferenciák- és világkép elemzése primer kutatással 275
Kiss Marianna – Dr. habil Berke Szilárd
Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén 285
Dr. Hlédik Erika – Dr. Horváth Csilla
Fogyasztói magatartás a fűtéstechnikai készülékek, mint magas műszaki intenzitású termékek piacán 295
Munkácsi Noémi
Marketing képességek szerepe az innovációs versenyelőnyök fenntartásában 306
Dr. Piskóti István
A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok 317
Kolos Krisztina – Gyulavári Tamás
A termékattribútumokkal kapcsolatos fogyasztói preferenciák szerveződése - Mkor várhatunk el tranzitív vagy intranzitív preferenciákat? 326
Veres Zoltán – Tarján Tamás – Hámornik Balázs Péter
A szolgáltatás-kivezetés a tarifacsomag és az ügyfél használati szokásainak figyelembe vételével 339
Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 346
Nagy Ágnes – Bíró-Szigeti Szilvia
Rivalizáló reklámok hatásainak szemmozgáskövetéses pilot vizsgálata dinamikus AOI funkció segítségével 356
Szabó Bálint
A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban 366
Nagy Ákos András – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében 377
Simay Attila Endre – Gáti Mirkó
A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján 388
Fehér András – Prof. Dr. Szakály Zoltán
„Egy Lannister mindig megfizeti az adósságait – minden másra ott a Mastercard” - Az internetes mémek életút modellje 399
Csordás Tamás – Horváth Dóra – Mitev Ariel
A múlt emléke – a jövő referenciája? 408
Platz Petra – Anyalaiová Júlia – Fonnyadt Anita
Nonbusiness innovációk és versenyképesség 417
Dr. Dinya László
A kutatási eredmények szabadalmaztatásával és üzleti hasznosításával kapcsolatos véleménybeli különbségek egyetemi kutatók körében 431
Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
“Erasmus love: egymillió baba”. Személyes- és interkulturális attitűdök és kompetenciafejlődés a külföldi tanulmányok során 442
Malota Erzsébet – Bogáromi Eszter
A Boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre 453
Bogáromi Eszter – Dr. Malota Erzsébet
EYOF 2017 - Önkéntesek bevonása egy európai szintű sportrendezvénybe 463
Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka
Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei 473
Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva
A dinamikus együttműködési képesség hatása az együttműködések sikerességére 485
Vilmányi Márton – Hetesi Erzsébet
Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében 507
Pádár Katalin – Szalkai Zsuzsanna – Pataki Béla
Fair magatartás az üzleti hálózatokban 517
Dr. Piricz Noémi
A bizalom, mint értékteremtő tényező 526
Keszey Tamara
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell 538
Gáti Mirkó – Simay Attila Endre
Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 549
Seres Huszárik Erika – Józsa László
Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 558
Zsukk János Károly – Bíró-Szigeti Szilvia
Minőségtanúsító szervezetek szerepe az ellátási láncban - Élelmiszeripari tanúsítási szolgáltatások megrendelésének motivációi és a kereskedelmi láncok befolyása 568
Grőger Nóra – Vágási Mária
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 577
Gyulavári Tamás – Agárdi Irma – Bacsek Péter
Őszinte pesszimisták? A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint 587
Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell 595
Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Innovációs klaszterek vizsgálata a kapcsolatok tükrében - Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai 605
Kovács István – Petruska Ildikó
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1