Marketing hálózaton innen és túl
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1
Video-produkciós projektek a marketingoktatásban 
 9
                Horváth Dóra – Csordás Tamás – Mitev Ariel – Móricz Éva – Végh Zoltán – Szpisák Tamás
„Tudsz újat mondani?” - Avagy a kreativitás értelmezése, a gazdasági felsőoktatásban tanuló fiatalok kreativitásának és a kreativitás fejleszthetőségének vizsgálata 
 16
                Szántó Szilvia – Harsányi Dávid
Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel - A külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján 
 27
                Révész Balázs – Révészné Kocsis Eszter
Marketing mesterszak hallgatói szemmel 
 36
                Dr. Molnár László – Papp Adrienn – Dr. habil Piskóti István – Dr. Molnárné Konyha Csilla
Intrinzik és extrinzik motivációk a fiatalok saját tartalomelőállításával kapcsolatosan 
 47
                Bernschütz Mária
„Lájk első látásra?” - Mi inspirálja a márkák kedvelését az online térben, kis vendéglátóhelyek esetében? 
 57
                Gáti Mirkó – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva
„Lájkolom őket, de ennék is náluk?” - Aktivitásra buzdító kis- és középvállalati közösségimédia-tevékenységek fogyasztói fogadtatása magyarországi vendéglátóhelyek példáján keresztül 
 68
                Markos-Kujbus Éva – Kiss Tünde – Gáti Mirkó – Csordás Tamás
„Ha több mint húszan fejtik ki, hogy jó, akkor nagy baj nem lehet vele” - A felhasználói vélemények észlelt szerepe virtuális kereskedelmi közösségekben 
 79
                Markos-Kujbus Éva – Csordás Tamás – Somos Gabriella
Napjaink ételfogyasztói magatartásának ismertetése, különös tekintettel a megváltozott étkezési ritmusra és a reggeli fogyasztásra 
 90
                Dr. Törőcsik Mária – Pál Eszter
Élelmiszeripari termékekre vonatkozó eladáshelyi kihelyezések hatékonyságának felmérésére alkalmas módszertan fejlesztése egy közepes méretű élelmiszerboltban 
 102
                Bátor Attila – Lógó Emma – Pethő Beáta – Topa Szabina – Veres Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata a közös értékteremtés tükrében 
 113
                Ercsey Ida – Platz Petra
Főszerepben a fogyasztó? A service-dominant logic elmélet kritikus megközelítése 
 125
                Kelemen-Erdős Anikó
A védjegyek szerepe a vásárlási döntésekben 
 136
                Dr. Totth Gedeon – Dr. Hlédik Erika – Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
A fiatalok egészségtudatossága a táplálkozási szokásaikat illetően 
 145
                Kiss Virág Ágnes – Szakály Zoltán
Táplálékod legyen egészséged - Élelmiszer fogyasztási szokások vizsgálata a fiatalok körében 
 155
                Dr. habil. Huszka Péter – Dr. Dernóczy-Polyák Adrienn
A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével 
 166
                Piskóti Marianna
Étkezési stílusok Magyarországon - Az evési magatartás mérési módszerei 
 177
                Ercsey Ida – Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Fiatal felnőttek ritualizált családi kötődései és a családtól való elszakadás dimenziói 
 189
                Neulinger Ágnes – Mitev Ariel
Emlék-háló-zat 
 201
                Platz Petra
A biominősítés hatása a fogyasztók érzékelésére és attitűdjére csokoládék esetén 
 208
                Kiss Marietta – Kontor Enikő – Kun András István
Manipulatív marketing: fogyasztói észlelések és reakciók 
 217
                Gyulavári Tamás
A zsebpénz jelentése és jelentősége a 6-15 éves korosztály számára 
 227
                Palotás Petra – Zsótér Boglárka
Megtakarítás és hitelfizetés a hazai családi életciklusokban 
 237
                Neulinger Ágnes
A nulladik vásárló - Kit vezet a véleményvezető? 
 247
                Koren Zsolt – Petruska Ildikó
A Glamour Napok szerepe a magyar fogyasztói kultúrában 
 266
                Kelemen Zita
Fogyasztói magatartás network marketing rendszerekben: személyiségtípusok-, életcél-preferenciák- és világkép elemzése primer kutatással 
 275
                Kiss Marianna – Dr. habil Berke Szilárd
Termékattribútum-preferenciák stabilitásának vizsgálata különböző komplexitású termékek esetén 
 285
                Dr. Hlédik Erika – Dr. Horváth Csilla
Fogyasztói magatartás a fűtéstechnikai készülékek, mint magas műszaki intenzitású termékek piacán 
 295
                Munkácsi Noémi
Marketing képességek szerepe az innovációs versenyelőnyök fenntartásában 
 306
                Dr. Piskóti István
A proaktív marketing hatása a piaci teljesítményre válság idejében: hazai tanulságok 
 317
                Kolos Krisztina – Gyulavári Tamás
A termékattribútumokkal kapcsolatos fogyasztói preferenciák szerveződése - Mkor várhatunk el tranzitív vagy intranzitív preferenciákat? 
 326
                Veres Zoltán – Tarján Tamás – Hámornik Balázs Péter
A szolgáltatás-kivezetés a tarifacsomag és az ügyfél használati szokásainak figyelembe vételével 
 339
                Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
Új irodabútor termék-életgörbéjének meghatározása 
 346
                Nagy Ágnes – Bíró-Szigeti Szilvia
Rivalizáló reklámok hatásainak szemmozgáskövetéses pilot vizsgálata dinamikus AOI funkció segítségével 
 356
                Szabó Bálint
A kapcsolat szorosság és az észlelt hasonlóság szerepe az online véleményelfogadásban és véleményformálásban 
 366
                Nagy Ákos András – Kemény Ildikó – Szűcs Krisztián – Simon Judit
Nyilvánosság és magánélet a mobiltelefon és a közösségi média használat tükrében 
 377
                Simay Attila Endre – Gáti Mirkó
A hazai lakosság internettel kapcsolatos attitűdjei a TAM modell alapján 
 388
                Fehér András – Prof. Dr. Szakály Zoltán
„Egy Lannister mindig megfizeti az adósságait – minden másra ott a Mastercard” - Az internetes mémek életút modellje 
 399
                Csordás Tamás – Horváth Dóra – Mitev Ariel
A múlt emléke – a jövő referenciája? 
 408
                Platz Petra – Anyalaiová Júlia – Fonnyadt Anita
Nonbusiness innovációk és versenyképesség 
 417
                Dr. Dinya László
A kutatási eredmények szabadalmaztatásával és üzleti hasznosításával kapcsolatos véleménybeli különbségek egyetemi kutatók körében 
 431
                Huszár Sándor – Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
“Erasmus love: egymillió baba”. Személyes- és interkulturális attitűdök és kompetenciafejlődés a külföldi tanulmányok során 
 442
                Malota Erzsébet – Bogáromi Eszter
A Boldogság hatása a migránsokkal szemben kialakult véleményekre 
 453
                Bogáromi Eszter – Dr. Malota Erzsébet
EYOF 2017 - Önkéntesek bevonása egy európai szintű sportrendezvénybe 
 463
                Dr. Eisingerné dr. Balassa Boglárka
Olvasásnépszerűsítés online: egy online társadalmi marketingkampány eredményei 
 473
                Varga Ákos – Kemény Ildikó – Markos-Kujbus Éva
A dinamikus együttműködési képesség hatása az együttműködések sikerességére 
 485
                Vilmányi Márton – Hetesi Erzsébet
Üzleti kapcsolatok együttműködési szerepproblémái a változásmenedzsment tükrében 
 507
                Pádár Katalin – Szalkai Zsuzsanna – Pataki Béla
Fair magatartás az üzleti hálózatokban 
 517
                Dr. Piricz Noémi
A bizalom, mint értékteremtő tényező 
 526
                Keszey Tamara
A kis cégek marketingje körüli tudományos hiátus okainak feltárása – avagy egy holisztikus kis- és középvállalati marketing modell 
 538
                Gáti Mirkó – Simay Attila Endre
Üzleti kapcsolatok a reklámszakmában 
 549
                Seres Huszárik Erika – Józsa László
Futball-franchise rendszer felépítésének vizsgálata Magyarországon 
 558
                Zsukk János Károly – Bíró-Szigeti Szilvia
Minőségtanúsító szervezetek szerepe az ellátási láncban - Élelmiszeripari tanúsítási szolgáltatások megrendelésének motivációi és a kereskedelmi láncok befolyása 
 568
                Grőger Nóra – Vágási Mária
A CRM hazai gyakorlatának feltáró elemzése 
 577
                Gyulavári Tamás – Agárdi Irma – Bacsek Péter
Őszinte pesszimisták? A magyar kultúraszemélyiség a külföldiek percepciója szerint 
 587
                Malota Erzsébet – Gyulavári Tamás
Az egyetemi technológia transzfert támogató 6P marketing-mix modell 
 595
                Prónay Szabolcs – Buzás Norbert
Innovációs klaszterek vizsgálata a kapcsolatok tükrében - Egy kvalitatív kutatás tapasztalatai 
 605
                Kovács István – Petruska Ildikó
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia – Dr. Petruska Ildikó – Dr. Szalkai Zsuzsanna – Kovács István – Magyar Mária (eds.) (2015): Marketing hálózaton innen és túl - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete. Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem: Budapest. ISBN: 978 963 313 1