Select your language

Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben

Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 58

Bernschütz Mária – Pethes Barbara

Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 107

Nagy Ákos – Szűcs Krisztián – Kemény Ildikó – Simon Judit

Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével 137

Pethő Beáta – Veres Zoltán – Bátor Attila – Tarján Tamás

Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében 168

Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla

Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 257

Cosovan Attila – Horváth Dóra

Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 387

Mitev Ariel – Zsótér Boglárka

A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel 407

Nábrádi Zsófia – Szakály Zoltán – Kovács Sándor

Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 417

Neulinger Ágnes – Nógrádi-Szabó Zoltán

Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 426

Németh Nikolett – Lehota József – Gyenge Balázs

A pálinkafogyasztási szokások változása 501

Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Hlédik Erika

Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 547

Mihály Nikolett – Komáromi Nándor – Lehota József

Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése 571

Bíró-Szigeti Szilvia – Pataki Béla – Bakó Ágnes Luca

Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 640

Kontor Enikő – Szakály Zoltán – Soós Mihály – Kiss Marietta

A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 686

Kovács Ildikó – Lehota József – Komáromi Nándor

Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 695

Hernádi László – Csapóné Riskó Tünde

Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.