Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8
Egészségmagatartás, viselkedésváltozás és személyre szabott táplálkozás - az élethosszig tartó egészség koncepciója 
 5
                Szakály Zoltán
A személyfogyasztás kora – hitelesség arcokkal 
 26
                Törőcsik Mária
Z generációs fiatalok tartalomelőállítás szegmensei 
 58
                Bernschütz Mária – Pethes Barbara
Vállalatok a közösségi médiában 
 75
                Bányai Edit
Sharing economy modell terjedése és hatása a vásárlói magatartásra 
 85
                Buda Gabriella – Lehota József
A hazai tej- és hússzektor online marketing tevékenységének elemzése 
 97
                Fehér András – Szakály Zoltán
Az ügyfélértékelési modellek szájreklámmal történő bővítésének irányai, eredményei 
 107
                Nagy Ákos – Szűcs Krisztián – Kemény Ildikó – Simon Judit
Online fogyasztói csoportok azonosítása az egészségtudatos táplálkozás terén netnográfiai kutatással 
 119
                Gál Tímea – Soós Mihály – Szakály Zoltán
Élményközpontú szolgáltatásérték-teremtés a romkocsmákban 
 128
                Kelemen-Erdős Anikó – Mitev Ariel
Preferencia-alapú termékválasztási magatartás kísérletes instore kutatása szemkamera segítségével 
 137
                Pethő Beáta – Veres Zoltán – Bátor Attila – Tarján Tamás
A kapcsolati képességek hatása az üzleti kapcsolatok eredményességére 
 145
                Vilmányi Márton – Hetesi Erzsébet
CSR a helyi közösségért, mint az értékteremtés eszköze 
 158
                Ásványi Katalin
Mentorálni, hogy majd ők is mentoráljanak – tudományos diákköri motivációs kutatás egy hazai felsőoktatási intézmény hallgatói körében 
 168
                Dabasi-Halász Zsuzsanna – Molnár László – Gulyásné Kerekes Rita – Molnárné Konyha Csilla
Nonbusiness prioritások az innovációs gazdaság üzleti modelljeiben 
 178
                Dinya László
Jó szabadalomnak nem kell cégér?! A marketing orientáció jelentőségének összevetése az európai és japán technológia transzfer irodáknál 
 190
                Prónay Szabolcs – Keszey Tamara – Buzás Norbert
A magyar városok imázsának kulturális szempontú vizsgálata 
 212
                Gombos Szandra
Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában 
 225
                Hargitai Dávid Máté
Japán és magyar kulturális különbségek az egyetemi szabadalmaztatásban 
 235
                Huszár Sándor
Külföldi hallgatói motivációk, elvárások és jövőbeli tervek - Miért fontos ezek ismerete a magyar felsőoktatás számára? 
 245
                Kéri Anita – Hetesi Erzsébet
Tervező művész(ek) a közgazdászképzésben 
 257
                Cosovan Attila – Horváth Dóra
Pályaelhagyás vagy tudatos fejlődés? „Az ki mesterré akarván állani eme czéhben...” 
 267
                Deés Szilvia
A játékosítás (gamification) a felsőoktatásban 
 276
                Kenéz András
Szimulációs játék alkalmazása gazdaságtudományi mesterképzéseken – tapasztalatok ismertetése 
 289
                Kovács István
Az egyetemi tanulmányokhoz szükséges könyvek vásárlásával kapcsolatos magatartásról 
 297
                Simon Judit – Veres Zoltán – Kemény Ildikó
Két szűrön át – Kulturális sokk és asszimiláció érzékelése Magyarországon a bevándorlók és a hallgatók szemüvegén keresztül 
 308
                Bogáromi Eszter – Malota Erzsébet – László Tamás
A fehér, a vörös, a mindkettő és az egyik sem – klaszterek a húsfogyasztás alapján 
 319
                Dernóczy-Polyák Adrienn – Keller Veronika
Közösségi hálózatok szerepe az értékesítésben 
 341
                Hubert József
Trendek és ellentrendek… - avagy a magyar és osztrák fiatalok táplálkozási szokásainak összehasonlítása 
 354
                Huszka Péter
A helykötődést előmozdító tényezők vizsgálata a nemzeti parkokban 
 365
                Kasza-Kelemen Kata
Mese, mese, tárca: Pénzügyi értékek a népmesékben 
 387
                Mitev Ariel – Zsótér Boglárka
A hungarikumok szerepe a hitelesség és az értékmegőrzés területén a Magyarországra látogató turisták szemszögéből 
 396
                Monostori Katalin
A húsfogyasztási szokások összefüggése az evési attitűdökkel és az önértékeléssel 
 407
                Nábrádi Zsófia – Szakály Zoltán – Kovács Sándor
Én-tudat és mi-tudat a felnőtté válás idején 
 417
                Neulinger Ágnes – Nógrádi-Szabó Zoltán
Fogyasztói magatartás vizsgálata az étrend-kiegészítők piacán 
 426
                Németh Nikolett – Lehota József – Gyenge Balázs
Milyen kultúrafogyasztók a magyarok? A hazai kultúrafogyasztás átfogó mintázatai 
 435
                Pavluska Valéria
Értékkutatások – a fiatalok számára fontos értékek 
 446
                Pál Eszter
Az ügyfél megtartás növelése szolgáltatás-kivezetés esetén 
 460
                Somosi Ágnes – Kolos Krisztina
A fogyasztói márkakötődés mozgatórugói - A márkaszeretet koncepciója 
 469
                Tamasits Dóra – Prónay Szabolcs
Funkcionális élelmiszerek bevezetését megelőző vásárlói és dolgozói megkérdezés 
 493
                Zsótér Brigitta
A pálinkafogyasztási szokások változása 
 501
                Totth Gedeon – Zarándné Vámosi Kornélia – Hlédik Erika
A horvát turisztikai marketingkommunikáció és az országimázs 
 509
                Gerdesics Viktória – Orosdy Béla
Búú vagy Báá? Online fogyasztói vélemények állat-metaforákon keresztüli kvalitatív vizsgálata: fórumkommentekre adott érzelmi reakciók 
 518
                Horváth Dóra – Mitev Ariel
Az óvodáskorú gyermekek médiafogyasztásának hatása a fogyasztói magatartásukra 
 531
                Kásler Tina Tímea
A reklámügynökségek és ügyfeleik együttműködésére ható tényezők elemzése 
 539
                Seres Huszárik Erika – Józsa László
Nyugdíjpolitikai kihívások és kommunikációs megoldások 
 547
                Mihály Nikolett – Komáromi Nándor – Lehota József
A nemzetközi diverzifikáció hatása az európai kiskereskedelmi vállalatok innovációs tevékenységére és teljesítményére 
 562
                Agárdi Irma – Alt Mónika Anetta – Berezvai Zombor
Marketingstratégiai döntéshozást támogató technológiai úttérkép modelljének fejlesztése 
 571
                Bíró-Szigeti Szilvia – Pataki Béla – Bakó Ágnes Luca
Offline / online generált leadek hatékonysága az értékesítési folyamatban a B2B piacokon 
 581
                Hubert József
Marketing menedzserek és a vállalati információrendszerek. Sikertényezők és a tulajdonosi struktúra moderáló hatása 
 590
                Keszey Tamara – Katona Ádám
Értékesítés és marketing részlegek együttműködésének hatása a termékfejlesztésre 
 599
                Keszey Tamara – Katona Ádám
Az élelmiszeripari vállalkozások versenyelőnyeinek vizsgálata a piacorientáció tükrében 
 608
                Kovács Bence – Szakály Zoltán – Polereczki Zsolt
Termelői tulajdonú marketingszervezetek-szövetkezetek versus gazdasági társaságok - Értékesítési csatornaválasztás a magyar mezőgazdaságban 
 619
                Szabó G. Gábor – Baranyai Zsolt
Az egészség- és környezettudatosság jellemzői a fogyasztók körében 
 630
                Barna Fédra Kinga – Szakály Zoltán
Egészségtudatos magatartás a 14−25 év közötti fiatalok körében 
 640
                Kontor Enikő – Szakály Zoltán – Soós Mihály – Kiss Marietta
A partnerkapcsolat aktuális kérdései a terméktanúsítási szolgáltatások terén - Élelmiszeripari FMCG termékek esete a fenntartható ellátási láncban 
 650
                Grőger Nóra – Vágási Mária
A szülők hatása a középiskolás diákok egészségtudatos táplálkozására 
 659
                Kiss Virág Ágnes – Szakály Zoltán
Fogyasztási szokások a lisztérzékenyek körében, és a finom gluténmentes kenyér története: a Glulu márkaépítése 
 677
                Prokisch Lilla
A fenntartható élelmiszerfogyasztás hazai jellemzőinek vizsgálata 
 686
                Kovács Ildikó – Lehota József – Komáromi Nándor
Hiteles és értékvezérelt marketing az élelmiszerkereskedelemben 
 695
                Hernádi László – Csapóné Riskó Tünde
Oszd meg és hashtagelj! Közönségrészvétel és élménymegosztás a turizmusban 
 706
                Iványi Tamás – Bíró-Szigeti Szilvia
Melyik hatóanyagot is választjuk? Gyógyszer-hatóanyag terápiák értéke és azok piaci teljesítményének összehasonlítása 
 716
                Kovács Bence – Simon Judit
A tejjel és termékeivel kapcsolatos fogyasztói szokások elemzése a rövid ellátási láncokban 
 730
                Szűcs Imre
Kulturális és színházmarketing - (Kultúrafogyasztói magatartásvizsgálat) 
 738
                Fehér Euridiké – Gyenge Balázs
Tinédzser fiúk és lányok a neten 
 749
                Danó Györgyi
Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.) (2016): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8