Select your language

Széles Árpád – Polereczki Zsolt (2016): Az internetes kereskedelemhez kapcsolódó fogyasztói elvárások és a legfőbb kommunikációs üzenetek fókuszcsoportos vizsgálata az Y generáció körében

Loading. Please, wait.

Széles Árpád – Polereczki Zsolt (2016): Az internetes kereskedelemhez kapcsolódó fogyasztói elvárások és a legfőbb kommunikációs üzenetek fókuszcsoportos vizsgálata az Y generáció körében. In: Fehér András – Kiss Virág Ágnes – Dr. Soós Mihály – Dr. Szakály Zoltán (eds.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. ISBN: 978 963 472 8 pp. 759–764.

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.