„Kiterjesztett” marketing
Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Online fókuszcsoportos kutatás alkalmazása
16
Dr. Bernschütz Mária
Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában
28
Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Rácz Alexandra
Szélerőművek a magyar köztudatban
37
Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Simon Tamás – Dr. Lehotai Lilla
Családtipológiai vizsgálatok a mozaikcsaládok vásárlási döntési folyamatain keresztül
49
Eisingerné Balassa Boglárka
Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában - Sört a nőknek?!
65
Dr. Fodor Mónika – Mészáros-Pintér Szilvia – Dr. Totth Gedeon
Hol eszik az egyetemi polgár? Étkezési szokások vizsgálata a Miskolci Egyetem példáján
78
Gulyásné Dr. Kerekes Rita – Dr. Molnár László
Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása szemkamerás vizsgálattal
92
Hámornik Balázs Péter – Dr. Hlédik Erika – Józsa Eszter – Lógó Emma
Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán
106
Dr. Harsányi Dávid – Dr. Szolnoki Gergely
A gazdaságpszichológiai preferencia stabilitás elméletek alkalmazhatósága a marketingkutatásban
117
Dr. Hlédik Erika
A környezetbarát fogyasztói magatartás motivációinak és a pszichográfiai tényezők hatásainak vizsgálata Magyarországon
127
Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Egy kiállítás mémei: a mémek megosztásának és interpretálásának fogyasztói élményvilága
140
Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel – Dr. Veszelszki Ágnes
Hasonlóságok és különbségek a magyar és osztrák egyetemisták alkoholfogyasztási szokásaikban és egészségtudatosságában
165
Dr. Huszka Péter – Dr. Makkos-Káldi Judit
Életképek a győri kocsmákból
175
Dr. Huszka Péter – Platz Petra – Dr. Süle Edit
Elégedettség és újravásárlási szándék alakulása az e-kereskedelemben a szolgáltatásokkal, illetve a termékeket vásárlók körében
188
Kemény Ildikó – Dr. Ugray Zsolt – Dr. Simon Judit
Váltási magatartás vizsgálata a vezetékes telekommunikációban
203
Dr. Kolos Krisztina – Dr. Kenesei Zsófia
Az énképilleszkedés-elmélet szerepe a fiatalok turisztikai célországainak értékelésében
217
Dr. Malota Erzsébet – Dr. Gyulavári Tamás
Mese és valóság, avagy a gyermekmese szerepe a fogyasztói szocializációban
230
Dr. Neulinger Ágnes
Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban
245
Szabó Sára – Dr. Szakály Zoltán
„A Facebook nem a reklámnak lett kitalálva” - A fiatalok viszonyulása a cégek, márkák jelenlétéhez a Facebookon
271
Dr. Szántó Szilvia – Dr. Prónay Szabolcs
A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében
284
Szűcs Andrea – Olsovszky Árpád – Dr. Szigeti Orsolya
Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben
296
Dr. Tarján Tamás – Dr. Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter
A fiatalok pénzügyi szocializációja a családban
309
Zsótér Boglárka
A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz
322
Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva – Gáti Mirkó
KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában
335
Gáti Mirkó – Csordás Tamás
A marketingaudit elméleti háttere
349
Hajdú Noémi
A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében
360
Holczinger Dóra – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva
Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása
373
Dr. Jäckel Katalin – Dr. Fodor Mónika – Dr. Veres Zoltán
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása
382
Dr. Keszey Tamara
A magyar kkv vezetők marketing-percepciója és a kockázatvállalással, kapcsolatos attitűdje kvalitatív kutatás alapján
391
Kopfer-Rácz Kinga – Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes – Sas Dóra
A vállalati innováció piaci sikerét befolyásoló tényezők hatásmechanizmusa szerinti különbségek a kis- és közepes, valamint a nagyvállalatok között
410
Dr. Molnár László
A magyarországi vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a rendszerváltozást követő két évtizedben
425
Nagy Gábor – Dr. Berács József
Az új termékek piaci sikerét meghatározó tényezők elemzése
443
Dr. Nagy Szabolcs
Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői
454
Sasné Dr. Grósz Annamária – Bánkuti Petra – Dániel Zoltán András
Határtalan lehetőség: az online kurzus
465
Sasné Dr. Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté
Az országmárka mérésének új megközelítése
478
Dr. Jenes Barbara
A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége
504
Konczosné Dr. Szombathelyi Márta
Csoporttagok értékelése – stratégiai csoportépítés kérdései egy márka-specifikus digitális közösség esetében
517
Nagy Ákos András – Gyuricza Gergely
Felsőoktatási marketing egy változó világban
533
Berki Viktor – Dr. Révész Balázs
Fenntartható térségek és társadalmi marketing kihívások
546
Dr. Dinya László
Az észlelt érték és a szubjektív életminőség kapcsolatának vizsgálata
563
Dr. Ercsey Ida
A horvát csatlakozás éve – horvát imázs magyar szemmel
576
Gerdesics Viktória
Létezhet-e a nonbusiness marketing? Modellezési kísérlet a nonbusiness marketing megközelítésre, és a CSR helyzetének kutatási eredményei a magyar szervezeteknél
587
Dr. Hetesi Erzsébet
A hazai közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlődési lehetőségei
598
Kelemenné Erdős Anikó – Dr. Vágási Mária
Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés
609
Kincsesné Vajda Beáta
A mesterképzés jövője, avagy új beiskolázási kihívások – a közgazdaságtudományi szakok esete
623
Dr. Lányi Beatrix – Dr. Dudás Katalin – Putzer Petra
Új kihívások az egyetemi beiskolázásban – a közgazdaságtudományi szakok esete
636
Nagy Ákos András – Putzer Petra
Az iskola és a testnevelőtanárok szerepe a szabadidősport népszerűsítésében
651
Dr. Neulinger Ágnes – Piskóti Marianna
Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen?
667
Dr. Hetesi Erzsébet – Dr. Révész Balázs
Együttműködések teljesítményének modellezése heterogén kooperációk során
682
Révészné Kocsis Eszter – Dr. Vilmányi Márton
Kompetencia-alapú kockázatkezelés B2B projekt-kapcsolatokban – egy nemzetközi komparatív kutatás tanulságai
701
Dr. Veres Zoltán – Dr. Hack-Handa József
A háztartási energiamegtakarítási beruházások stratégiai megközelítése úttérképezés alkalmazásával
717
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
Piaci orientáció a magyar önkormányzati közszolgáltatásokban
730
Józsa Tamás
Az online szájreklám, mint a marketingkommunikáció eszköze
741
Markos-Kujbus Éva
Egészség és felelősség - Önmagunk egészségi állapotáért kit tartunk felelősnek?
758
Dr. Molnár László – Mató-Juhász Annamária
2012 „legértékesebb” reklámzenéi
771
Szabó Dániel Róbert
Fast food vs slow food –néhány ország diákjainak példáján keresztül bemutatva
784
Dr. Vincze-Lendvai Edina – Nagy Kitti
Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9