Select your language

„Kiterjesztett” marketing

Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában 28

Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Rácz Alexandra

Szélerőművek a magyar köztudatban 37

Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Simon Tamás – Dr. Lehotai Lilla

Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában - Sört a nőknek?! 65

Dr. Fodor Mónika – Mészáros-Pintér Szilvia – Dr. Totth Gedeon

Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán 106

Dr. Harsányi Dávid – Dr. Szolnoki Gergely

Egy kiállítás mémei: a mémek megosztásának és interpretálásának fogyasztói élményvilága 140

Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel – Dr. Veszelszki Ágnes

Életképek a győri kocsmákból 175

Dr. Huszka Péter – Platz Petra – Dr. Süle Edit

Váltási magatartás vizsgálata a vezetékes telekommunikációban 203

Dr. Kolos Krisztina – Dr. Kenesei Zsófia

Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban 245

Szabó Sára – Dr. Szakály Zoltán

A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében 284

Szűcs Andrea – Olsovszky Árpád – Dr. Szigeti Orsolya

Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben 296

Dr. Tarján Tamás – Dr. Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter

A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz 322

Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva – Gáti Mirkó

A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében 360

Holczinger Dóra – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva

Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása 373

Dr. Jäckel Katalin – Dr. Fodor Mónika – Dr. Veres Zoltán

Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői 454

Sasné Dr. Grósz Annamária – Bánkuti Petra – Dániel Zoltán András

Határtalan lehetőség: az online kurzus 465

Sasné Dr. Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté

A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége 504

Konczosné Dr. Szombathelyi Márta

Felsőoktatási marketing egy változó világban 533

Berki Viktor – Dr. Révész Balázs

A hazai közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlődési lehetőségei 598

Kelemenné Erdős Anikó – Dr. Vágási Mária

Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen? 667

Dr. Hetesi Erzsébet – Dr. Révész Balázs

Együttműködések teljesítményének modellezése heterogén kooperációk során 682

Révészné Kocsis Eszter – Dr. Vilmányi Márton

2012 „legértékesebb” reklámzenéi 771

Szabó Dániel Róbert

Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9

Details

Association for Marketing Education and Research
1093 Budapest, Fővám tér 8.
info@emok.hu

Tax number: 18652279-2-43
Bank account number:
Magnet Bank 16200223-10038989

 
We use cookies

We use cookies on our website. Some of them are essential for the operation of the site, while others help us to improve this site and the user experience (tracking cookies). You can decide for yourself whether you want to allow cookies or not. Please note that if you reject them, you may not be able to use all the functionalities of the site.