„Kiterjesztett” marketing
Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9
Online fókuszcsoportos kutatás alkalmazása 
 16
                Dr. Bernschütz Mária
Zölden a zöldövezetben – avagy zöld szállodai beruházás a Mátrában 
 28
                Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Rácz Alexandra
Szélerőművek a magyar köztudatban 
 37
                Dr. Domán Szilvia – Dr. Tamus Antalné – Simon Tamás – Dr. Lehotai Lilla
Családtipológiai vizsgálatok a mozaikcsaládok vásárlási döntési folyamatain keresztül 
 49
                Eisingerné Balassa Boglárka
Hogyan adjunk el valamit Másnak, ami valójában - Sört a nőknek?! 
 65
                Dr. Fodor Mónika – Mészáros-Pintér Szilvia – Dr. Totth Gedeon
Hol eszik az egyetemi polgár? Étkezési szokások vizsgálata a Miskolci Egyetem példáján 
 78
                Gulyásné Dr. Kerekes Rita – Dr. Molnár László
Termékattribútumok vizuális keresése tejtermékek csomagolásán: az érdeklődési övezetek (AOI) kijelölésének két módszerének összehasonlítása szemkamerás vizsgálattal 
 92
                Hámornik Balázs Péter – Dr. Hlédik Erika – Józsa Eszter – Lógó Emma
Tanulságok egy nemzetközi borfogyasztás kutatás kapcsán 
 106
                Dr. Harsányi Dávid – Dr. Szolnoki Gergely
A gazdaságpszichológiai preferencia stabilitás elméletek alkalmazhatósága a marketingkutatásban 
 117
                Dr. Hlédik Erika
A környezetbarát fogyasztói magatartás motivációinak és a pszichográfiai tényezők hatásainak vizsgálata Magyarországon 
 127
                Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes – Kasza-Kelemen Kata – Piskóti Marianna
Egy kiállítás mémei: a mémek megosztásának és interpretálásának fogyasztói élményvilága 
 140
                Dr. Horváth Dóra – Dr. Mitev Ariel – Dr. Veszelszki Ágnes
Hasonlóságok és különbségek a magyar és osztrák egyetemisták alkoholfogyasztási szokásaikban és egészségtudatosságában 
 165
                Dr. Huszka Péter – Dr. Makkos-Káldi Judit
Életképek a győri kocsmákból 
 175
                Dr. Huszka Péter – Platz Petra – Dr. Süle Edit
Elégedettség és újravásárlási szándék alakulása az e-kereskedelemben a szolgáltatásokkal, illetve a termékeket vásárlók körében 
 188
                Kemény Ildikó – Dr. Ugray Zsolt – Dr. Simon Judit
Váltási magatartás vizsgálata a vezetékes telekommunikációban 
 203
                Dr. Kolos Krisztina – Dr. Kenesei Zsófia
Az énképilleszkedés-elmélet szerepe a fiatalok turisztikai célországainak értékelésében 
 217
                Dr. Malota Erzsébet – Dr. Gyulavári Tamás
Mese és valóság, avagy a gyermekmese szerepe a fogyasztói szocializációban 
 230
                Dr. Neulinger Ágnes
Reframing technika alkalmazása a kvalitatív marketingkutatásban 
 245
                Szabó Sára – Dr. Szakály Zoltán
„A Facebook nem a reklámnak lett kitalálva” - A fiatalok viszonyulása a cégek, márkák jelenlétéhez a Facebookon 
 271
                Dr. Szántó Szilvia – Dr. Prónay Szabolcs
A helyi termékek jelentősége a kaposvári lakosság körében 
 284
                Szűcs Andrea – Olsovszky Árpád – Dr. Szigeti Orsolya
Az intranzitív alappreferenciák előfordulási valószínűsége a fogyasztói felmérésekben 
 296
                Dr. Tarján Tamás – Dr. Veres Zoltán – Platz Petra – Hámornik Balázs Péter
A fiatalok pénzügyi szocializációja a családban 
 309
                Zsótér Boglárka
A közösségi média, mint stratégiai marketingkommunikációs eszköz 
 322
                Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva – Gáti Mirkó
KKV-k tartalom- és marketingkommunikációja a közösségi médiában 
 335
                Gáti Mirkó – Csordás Tamás
A marketingaudit elméleti háttere 
 349
                Hajdú Noémi
A befolyásolás típusai a hagyományos és az online szóbeszédmarketing esetében 
 360
                Holczinger Dóra – Csordás Tamás – Markos-Kujbus Éva
Digitalizáció és a médiafogyasztási szokások változása 
 373
                Dr. Jäckel Katalin – Dr. Fodor Mónika – Dr. Veres Zoltán
A marketing és értékesítés vállalati teljesítményhez történő együttes hozzájárulása 
 382
                Dr. Keszey Tamara
A magyar kkv vezetők marketing-percepciója és a kockázatvállalással, kapcsolatos attitűdje kvalitatív kutatás alapján 
 391
                Kopfer-Rácz Kinga – Dr. Hofmeister-Tóth Ágnes – Sas Dóra
A vállalati innováció piaci sikerét befolyásoló tényezők hatásmechanizmusa szerinti különbségek a kis- és közepes, valamint a nagyvállalatok között 
 410
                Dr. Molnár László
A magyarországi vállalatok környezeti feltételekhez történő stratégiai adaptációja a rendszerváltozást követő két évtizedben 
 425
                Nagy Gábor – Dr. Berács József
Az új termékek piaci sikerét meghatározó tényezők elemzése 
 443
                Dr. Nagy Szabolcs
Közösségi hálón található vállalati oldalak sikertényezői 
 454
                Sasné Dr. Grósz Annamária – Bánkuti Petra – Dániel Zoltán András
Határtalan lehetőség: az online kurzus 
 465
                Sasné Dr. Grósz Annamária – Hargitai Dávid Máté
Az országmárka mérésének új megközelítése 
 478
                Dr. Jenes Barbara
A hírnév értéke: a reputáció mérhetősége 
 504
                Konczosné Dr. Szombathelyi Márta
Csoporttagok értékelése – stratégiai csoportépítés kérdései egy márka-specifikus digitális közösség esetében 
 517
                Nagy Ákos András – Gyuricza Gergely
Felsőoktatási marketing egy változó világban 
 533
                Berki Viktor – Dr. Révész Balázs
Fenntartható térségek és társadalmi marketing kihívások 
 546
                Dr. Dinya László
Az észlelt érték és a szubjektív életminőség kapcsolatának vizsgálata 
 563
                Dr. Ercsey Ida
A horvát csatlakozás éve – horvát imázs magyar szemmel 
 576
                Gerdesics Viktória
Létezhet-e a nonbusiness marketing? Modellezési kísérlet a nonbusiness marketing megközelítésre, és a CSR helyzetének kutatási eredményei a magyar szervezeteknél 
 587
                Dr. Hetesi Erzsébet
A hazai közforgalmú közlekedési szolgáltatás fejlődési lehetőségei 
 598
                Kelemenné Erdős Anikó – Dr. Vágási Mária
Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés 
 609
                Kincsesné Vajda Beáta
A mesterképzés jövője, avagy új beiskolázási kihívások – a közgazdaságtudományi szakok esete 
 623
                Dr. Lányi Beatrix – Dr. Dudás Katalin – Putzer Petra
Új kihívások az egyetemi beiskolázásban – a közgazdaságtudományi szakok esete 
 636
                Nagy Ákos András – Putzer Petra
Az iskola és a testnevelőtanárok szerepe a szabadidősport népszerűsítésében 
 651
                Dr. Neulinger Ágnes – Piskóti Marianna
Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen? 
 667
                Dr. Hetesi Erzsébet – Dr. Révész Balázs
Együttműködések teljesítményének modellezése heterogén kooperációk során 
 682
                Révészné Kocsis Eszter – Dr. Vilmányi Márton
Kompetencia-alapú kockázatkezelés B2B projekt-kapcsolatokban – egy nemzetközi komparatív kutatás tanulságai 
 701
                Dr. Veres Zoltán – Dr. Hack-Handa József
A háztartási energiamegtakarítási beruházások stratégiai megközelítése úttérképezés alkalmazásával 
 717
                Dr. Bíró-Szigeti Szilvia
Piaci orientáció a magyar önkormányzati közszolgáltatásokban 
 730
                Józsa Tamás
Az online szájreklám, mint a marketingkommunikáció eszköze 
 741
                Markos-Kujbus Éva
Egészség és felelősség - Önmagunk egészségi állapotáért kit tartunk felelősnek? 
 758
                Dr. Molnár László – Mató-Juhász Annamária
2012 „legértékesebb” reklámzenéi 
 771
                Szabó Dániel Róbert
Fast food vs slow food –néhány ország diákjainak példáján keresztül bemutatva 
 784
                Dr. Vincze-Lendvai Edina – Nagy Kitti
Dr. Király Éva (eds.) (2013): „Kiterjesztett” marketing. Budapesti Gazdasági Főiskola: Budapest. ISBN: 978 963 715 9